hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.06. 14:00



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 233 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 233 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 21 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hang lejátszása csak csapattársnak
HozzászólásElküldve: 2012.01.26. 16:39 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2012.01.18. 19:04
Hozzászólások: 14
Hogy lehet a hangot lejátszani, hogy csak a csapattárs hallja?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.01.26. 16:47 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Konkrétan mire gondolsz?
Mert lehet elágazás szerűen csinálni, ha a játékos ct akkor lejátsza neki, de nem tudom mire gondolsz!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.01.26. 16:50 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2012.01.18. 19:04
Hozzászólások: 14
Például az egyik tag beír egy parancsot, amire lejátszik a szerver egy hangot az emberkének a csapattársainak.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.01.26. 16:57 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Valahogy így nézhet ki:

Persze ezt még lehet fokozni addig ameddig akarod ez csak példa, ez esetben csak a ctknek játsza le a hangot!

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN   "New Plugin"
#define AUTHOR   "Unknown"
#define VERSION   "1.0"

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   register_clcmd("say /zene", "music");
}

public music(id)
{
   set_task(0.1, "musicstart", 0);
}

public musicstart(id)
{
   if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
   {
      if(is_user_alive(id))
      {
         client_cmd(id, "spk zene.wav");
      }
      
   }
}

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.01.26. 17:06 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2012.01.18. 19:04
Hozzászólások: 14
A set_task minek?
Amúgy ez nem azt jelenti, hogy ha CT a tag, akkor magának játsza le?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.01.26. 17:10 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
ha valaki beírja a /musicot akkor végre hajtódik a public music(id) függvény amiben található a set_task, ez a set_task 0.1 tized másodperc alatt végre hajtódik mindenkin, és a "client_cmd(id, "spk zene.wav");" meg akkor teljesül ha a játékos ct, illetve él, szóval ez összes ctnek lejátsza a hangot aki él!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.01.26. 17:16 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2012.01.18. 19:04
Hozzászólások: 14
A set_task nem felesleges?
Mert már ennyiből is értelmezi, hogy le kéne játszania a hangot.

Kód:
public blabla(id)
{
    client_cmd(id, "spk %s", sound)   
}


Szerk: az előttem szólóval valamennyire egyetértek, bár nem tudom miért lett törölve a kommentje, nem 100%-ig ezt kértem.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára RastafaRi 2012.01.26. 17:17-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.01.26. 17:17 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Igen, de így csak annak játsza le aki beírta a parancsot:)

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.01.26. 17:20 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
kiki írta:
Igen, de így csak annak játsza le aki beírta a parancsot:)

és így? (task nélkül)

public asd(id)
{
if(cs_get_user_team(0) == CS_TEAM_CT stbstb?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.01.26. 17:23 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Silent írta:
kiki írta:
Igen, de így csak annak játsza le aki beírta a parancsot:)

és így? (task nélkül)

public asd(id)
{
if(cs_get_user_team(0) == CS_TEAM_CT stbstb?



Nemtudom, szerintem ez így nem lenne jó, gondold végig mit jelentene ez: cs_get_user_team(0) == CS_TEAM_CT

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 21 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole