hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.06. 07:14



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 185 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 183 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Knife model
HozzászólásElküldve: 2012.02.06. 19:03 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
A kés modelljét, hogy tom lecserélni? Kód kéne nem weapon replace plugin.
Vagy pl a zombimódba hogy oldották meg a kezet? :DD ^^


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife model
HozzászólásElküldve: 2012.02.06. 19:13 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
gondolom precache-t tudod, azt nem írtam bele
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_event
("CurWeapon","csere","be","1=1");
}

public csere(id)
{
    new clip, ammo
    new weap 
= get_user_weapon(id,clip,ammo)
    
    if
(weap == FEGYVERNEV) { // pl: CSW_KNIFE
        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_knife_new.mdl") // vmodel
        //entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_knife_new.mdl") // pmodel ha van töröld elötte a // jelet
    }
}

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife model
HozzászólásElküldve: 2012.02.06. 19:26 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Ôô... Itt meg kell adni az elérési utat is? Vagy elég a model neve?

Kód:

entity_set_string 
id EV_SZ_viewmodel "models/v_knife_new.mdl" )
 


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife model
HozzászólásElküldve: 2012.02.06. 19:29 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Silent írta:
Ôô... Itt meg kell adni az elérési utat is? Vagy elég a model neve?

Kód:

entity_set_string 
( id , EV_SZ_viewmodel , "models/v_knife_new.mdl" )

elérési út

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife model
HozzászólásElküldve: 2012.02.06. 19:30 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.26. 20:33
Hozzászólások: 2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
ugyanilyen módon nem lehet lecserélni a shoot hangokat?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife model
HozzászólásElküldve: 2012.02.06. 19:31 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
rericsi8 írta:
ugyanilyen módon nem lehet lecserélni a shoot hangokat?

nem? de már leírták párszor

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole