hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Knife model
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=3350
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Silent [2012.02.06. 19:03 ]
Hozzászólás témája:  Knife model

A kés modelljét, hogy tom lecserélni? Kód kéne nem weapon replace plugin.
Vagy pl a zombimódba hogy oldották meg a kezet? :DD ^^

Szerző:  IrOn [2012.02.06. 19:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: Knife model

gondolom precache-t tudod, azt nem írtam bele
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_event
("CurWeapon","csere","be","1=1");
}

public csere(id)
{
    new clip, ammo
    new weap 
= get_user_weapon(id,clip,ammo)
    
    if
(weap == FEGYVERNEV) { // pl: CSW_KNIFE
        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_knife_new.mdl") // vmodel
        //entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_knife_new.mdl") // pmodel ha van töröld elötte a // jelet
    }
}

Szerző:  Silent [2012.02.06. 19:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: Knife model

Ôô... Itt meg kell adni az elérési utat is? Vagy elég a model neve?

Kód:

entity_set_string 
id EV_SZ_viewmodel "models/v_knife_new.mdl" )
 

Szerző:  IrOn [2012.02.06. 19:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: Knife model

Silent írta:
Ôô... Itt meg kell adni az elérési utat is? Vagy elég a model neve?

Kód:

entity_set_string 
( id , EV_SZ_viewmodel , "models/v_knife_new.mdl" )

elérési út

Szerző:  rericsi8 [2012.02.06. 19:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: Knife model

ugyanilyen módon nem lehet lecserélni a shoot hangokat?

Szerző:  IrOn [2012.02.06. 19:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: Knife model

rericsi8 írta:
ugyanilyen módon nem lehet lecserélni a shoot hangokat?

nem? de már leírták párszor

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/