hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Binds
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=34
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Nyu$$zy [2009.03.26. 16:15 ]
Hozzászólás témája:  Binds

Kód:
#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
   register_plugin("Binds", "1.0", "VSA")
   
   register_clcmd("hack1", "say_team @INSERT")
   register_clcmd("hack2", "say_team @DELETE")
   register_clcmd("hack3", "say_team @END")
}

public client_connect(id) {
   client_cmd(id, "bind ins hack1")
   client_cmd(id, "bind del hack2")
   client_cmd(id, "bind end hack3")

   return PLUGIN_CONTINUE
}

remelem mindenki rajott h mi akar lenni a lenyege. annak aki nem: ha 1 jatekos lenyomja a delete, az insert v az end egyiket, ojan mintha o maga megirna za adminoknak h hasznalta azt a gombot...
csak valamie nem akar mukodni... aki tud segiteni szojjon.

Szerző:  buster [2010.01.05. 22:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: Binds

Ez szép és jó de tudod ha @-ot írsz az HUD message lesz...
HUD messaget csak admin bír :)
meg ha már itt tartunk, akk szerintem nem say_team kéne hogy legyen hanem say,
hogy mindenki látja, vagy ha úgy akarod hogy csak admin látja,
akkor amx_chat parancsot használj :)
csináld így:
public plugin_init()
{
register_plugin("Binds", "1.0", "VSA")

register_clcmd("hack1", "amx_chat INSERT")
...
...
...
}
üdv Bu$ter Killer ^^

Szerző:  kapy [2010.03.30. 18:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Binds

Ehez van plugin: auto binds

Szerző:  Silverss [2010.08.04. 22:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: Binds

Nem kell ehhez plugin.
Írsz egy cfg-t amiben bind parancsok vannak és lefuttatod a játékoson.

Szerző:  Silverss [2010.10.26. 17:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: Binds

Azóta rájöttem hogy ennek nem ez a lényege hanem az hogy ha megnyom a player egy bizonyos gombot ami gyanús azt jelzi a chatbe, vagy amit megadunk az adott mezőben. (Huh, milyen mondatot kreáltam:)

Szerző:  Silent [2011.09.11. 18:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: Binds

Silverss írta:
Azóta rájöttem hogy ennek nem ez a lényege hanem az hogy ha megnyom a player egy bizonyos gombot ami gyanús azt jelzi a chatbe, vagy amit megadunk az adott mezőben. (Huh, milyen mondatot kreáltam:)



Minden elismerésem :D

Szerző:  kiki [2011.09.12. 13:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: Binds

Itt a jó:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init()
{
   register_plugin(BINDEK, 1.0, KIKI)
}
public client_connect(id)
{
   client_cmd(id, "bind ins ^"say_team @INSERT^"");
   client_cmd(id, "bind del ^"say_team @DELETE^"");
   client_cmd(id, "bind end ^"say_team @END^"");
}

Szerző:  BeepBeep [2011.09.13. 21:06 ]
Hozzászólás témája:  Re: Binds

És akkor most felmész mondjuk egy szerverre, és a cfg-det máris átírták az ilyen felesleges pluginok :) ( ellenszer: írásvédett cfg, és biztonsági másolat belőle! :) )

Szerző:  Silent [2011.09.14. 19:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: Binds

BeepBeep írta:
És akkor most felmész mondjuk egy szerverre, és a cfg-det máris átírták az ilyen felesleges pluginok :) ( ellenszer: írásvédett cfg, és biztonsági másolat belőle! :) )


Ne bonyolítsuk túl..STEAM..

Szerző:  BeepBeep [2011.09.15. 16:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: Binds

Ugyanaz szinte! De igazad van, ne vitázzunk rajta! :)

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/