hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.06. 08:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 515 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 514 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Zombie Nap
HozzászólásElküldve: 2012.03.10. 01:17 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2012.02.28. 16:37
Hozzászólások: 4
Nem lehet átrakni amxx-re.Talán hibás?nézzétek meg pls

[spoiler]#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "aaarnas"

#define USE_CC

#if defined USE_CC
#include <colorchat>
#endif

#define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116

#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=g_max_clients)

//////////////////
// =New things= //
//////////////////
#if defined USE_CC
new const PREFIX[] = "[AMXX]^x04:" // Prefix
#else
new const PREFIX[] = "[AMXX]:" // Normal prefix
#endif

// Cvars
new cvar_daysmenu // Enables the days menu

new g_max_clients //client check

new specialday[21]
enum
{
DAY_NONE,
DAY_MUSIC,
DAY_GRAV,
DAY_FREEDAY,
DAY_ZOMBIE,
DAY_LAVA,
DAY_SHARK,
DAY_CAGE,
DAY_DM,
DAY_NIGHT,
DAY_SPARTAN
}

// Sounds
new zombiesound[] = "sound/jailbreak/zombie_day.mp3"

////////////////
// =Booleans= //
////////////////

new bool: can_have_gun[33] // Can he have a gun?
new bool: gravityday // Is today a gravity day?

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /napmenu", "specialday_check")

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Event_Playerspawn", 1)

register_logevent("Event_Roundend", 2, "1=Round_End")

cvar_daysmenu = register_cvar("jb_enable_days", "1")
g_max_clients = get_maxplayers()
}

public plugin_precache()
{
precache_generic(zombiesound)
}

///////////////////////////////////////////////////
//-------------PLAYER SPAWN----------------------//
///////////////////////////////////////////////////
public Event_Playerspawn(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
can_have_gun[id] = true
set_user_rendering(id)
}
specialday[20] = DAY_NONE
return PLUGIN_HANDLED
}

////////////////////////////////////////////////////////////
//-----------------ROUND END/ ROUND START-----------------//
////////////////////////////////////////////////////////////
public Event_Roundend()
{
if(gravityday)
{
server_cmd("sv_gravity 800")
gravityday = false
}

if(specialday[20] == DAY_DM)
server_cmd("mp_friendlyfire 0")

client_cmd(0, "mp3 stop")
client_cmd(0, "stopsound")
}

public specialday_check(id)
{
if(!get_pcvar_num(cvar_daysmenu))
{
#if defined USE_CC
ColorChat(id, RED, "%s Days are^x03 disabled", PREFIX)
#else
client_print(id, print_chat, "%s Days are disabled", PREFIX)
#endif

return PLUGIN_HANDLED
}

if(get_user_team(id) != 2)
{
#if defined USE_CC
ColorChat(id, RED, "%s Only^x03 CT's^x04 can start a^x03 special day", PREFIX)
#else
client_print(id, print_chat, "%s Only CT's can start a special day", PREFIX)
#endif

return PLUGIN_HANDLED
}

if(!is_user_alive(id))
{
#if defined USE_CC
ColorChat(id, RED, "%s You have to be^x03 alive^x04 to start a^x03 special day", PREFIX)
#else
client_print(id, print_chat, "%s You have to be alive to start a special day", PREFIX)
#endif

return PLUGIN_HANDLED
}

if(specialday[20] != DAY_NONE)
{
#if defined USE_CC
ColorChat(id, RED, "%s There is already a day chosen", PREFIX)
#else
client_print(id, print_chat, "%s There is already a day chosen", PREFIX)
#endif

return PLUGIN_HANDLED
}

specialday_menu(id)
return PLUGIN_HANDLED
}

public specialday_menu(id)
{
new specialdaymenu = menu_create("\ySpecialis Napok:", "specialday_submenu")

menu_additem(specialdaymenu, "\wZene Nap", "1", 0);
menu_additem(specialdaymenu, "\wGRavitacio Nap", "2", 0);
menu_additem(specialdaymenu, "\wSzabadnap", "3", 0);
menu_additem(specialdaymenu, "\wZombi Nap", "4", 0);
menu_additem(specialdaymenu, "\wLava Nap", "5", 0);
menu_additem(specialdaymenu, "\wShark Nap", "6", 0);
menu_additem(specialdaymenu, "\wCage Nap", "7", 0);
menu_additem(specialdaymenu, "\wDeathMatch Nap", "8", 0);
menu_additem(specialdaymenu, "\wNight Crawler Nap", "9", 0)
menu_additem(specialdaymenu, "\wSpartan Nap", "10", 0)

menu_setprop(specialdaymenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, specialdaymenu, 0);
}

public specialday_submenu(id, specialdaymenu, item)
{

if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(specialdaymenu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

new Data[7], Name[64];
new Access, Callback;
menu_item_getinfo(specialdaymenu, item, Access, Data,5, Name, 63, Callback);

new Key = str_to_num(Data);

switch (Key)
{
case 1:
specialday[20] = DAY_MUSIC

case 2:
specialday[20] = DAY_GRAV

case 3:
specialday[20] = DAY_FREEDAY

case 4:
specialday[20] = DAY_ZOMBIE

case 5:
specialday[20] = DAY_LAVA

case 6:
specialday[20] = DAY_SHARK

case 7:
specialday[20] = DAY_CAGE

case 8:
specialday[20] = DAY_DM

case 9:
specialday[20] = DAY_NIGHT

case 10:
specialday[20] = DAY_SPARTAN

}

if(IsPlayer(id) && is_user_alive(id))
do_specialday(id)

menu_destroy(specialdaymenu);
return PLUGIN_HANDLED
}

public do_specialday(id)
{
for(new i = 0; i < g_max_clients; i++)
{
switch(specialday[20])
{
case DAY_MUSIC:
{
new musicmenu = menu_create("\yZene Choice", "musicday_submenu")

menu_additem(musicmenu, "\wPlay", "1", 0)
menu_additem(musicmenu, "\wStop", "2", 0)

menu_setprop(musicmenu,MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, musicmenu, 0)
}

case DAY_GRAV:
{
server_cmd("sv_gravity 200")

#if defined USE_CC
ColorChat(0, RED, "%s Today is^x03 Gravity day", PREFIX)
#else
client_print(0, print_chat, "%s Today is Gravity day", PREFIX)
#endif

gravityday = true
}

case DAY_FREEDAY:
{
if(IsPlayer(id) && is_user_alive(id))
{
if(cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T)
set_user_rendering(i, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 16)
}

#if defined USE_CC
ColorChat(0, RED, "%s Today is^x03 Freeday", PREFIX)
#else
client_print(0, print_chat, "%s Today is Freeday", PREFIX)
#endif
}

case DAY_ZOMBIE:
{
if(IsPlayer(i) && is_user_alive(i))
{
switch(cs_get_user_team(i))
{
case CS_TEAM_T:
{
set_user_health(i, 150)

give_item(i, "weapon_ak47")
give_item(i, "weapon_m4a1")

cs_set_user_bpammo(i, CSW_AK47, 90)
cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 90)
}

case CS_TEAM_CT:
{
if(is_user_alive(i))
{
set_user_health(i, 500)
can_have_gun[i] = false
}
}
}
}

client_cmd(0, "mp3 play ^"%s^"", zombiesound)

#if defined USE_CC
ColorChat(0, RED, "%s Today is^x03 Zombie Day", PREFIX)
#else
client_print(0, print_chat, "%s Today is Zombie day", PREFIX)
#endif
}

case DAY_LAVA:
{
#if defined USE_CC
ColorChat(0, RED, "%s Today is^x03 Lava Day,^x03 Stand on a^x03 spray at all times", PREFIX)
#else
client_print(0, print_chat, "%s Today is Lava day, Stand on a spray at all times", PREFIX)
#endif
}

case DAY_SHARK:
{
if(IsPlayer(i) && is_user_alive(i))
{
switch(cs_get_user_team(i))
{
case CS_TEAM_T:
{
set_user_health(i, 200)

give_item(i, "weapon_ak47")
give_item(i, "weapon_m4a1")

cs_set_user_bpammo(i, CSW_AK47, 90)
cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 90)
}

case CS_TEAM_CT:
{
if(is_user_alive(i))
{
set_user_noclip(i, 1)
set_user_health(i, 300)
}
}
}

#if defined USE_CC
ColorChat(0, RED, "%s Today is^x03 Shark Day", PREFIX)
#else
client_print(0, print_chat, "%s Today is Shark day", PREFIX)
#endif
}
}

case DAY_CAGE:
{
#if defined USE_CC
ColorChat(0, RED, "%s Today is cage day", PREFIX)
#else
client_print(0, print_chat, "%s Today is a cage day", PREFIX)
#endif
}

case DAY_DM:
{
server_cmd("mp_friendlyfire 1")

#if defined USE_CC
ColorChat(0, RED, "%s Today is^x03 Deathmatch Day,^x04 Last survivor chooses lr", PREFIX)
#else
client_print(0, print_chat, "%s Today is Deathmatch Day, Last survivor chooses lr", PREFIX)
#endif
}

case DAY_NIGHT:
{
if(IsPlayer(i) && is_user_alive(i))
{
switch(cs_get_user_team(i))
{
case CS_TEAM_T:
{
give_item(i, "weapon_m4a1")
give_item(i, "weapon_deagle")

cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 90)
cs_set_user_bpammo(i, CSW_DEAGLE, 35)
}

case CS_TEAM_CT:
{
strip_weapons(i)

set_user_rendering(i, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
can_have_gun[i] = false
}
}
}

#if defined USE_CC
ColorChat(0, RED, "%s Today is a^x03 NightCrawler Day", PREFIX)
#else
client_print(0, print_chat, "%s Today is a NightCrawler Day", PREFIX)
#endif
}

case DAY_SPARTAN:
{
if(IsPlayer(i) && is_user_alive(i))
{
switch(cs_get_user_team(i))
{
case CS_TEAM_T:
{
give_item(i, "weapon_shield")
give_item(i, "weapon_deagle")

cs_set_user_bpammo(i, CSW_DEAGLE, 35)
}

case CS_TEAM_CT:
{
give_item(i, "weapon_deagle")
give_item(i, "weapon_m4a1")

cs_set_user_bpammo(i, CSW_DEAGLE, 35)
cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 90)
}
}
}

#if defined USE_CC
ColorChat(0, RED, "%s Today is^x03 Spartan Day", PREFIX)
#else
client_print(0, print_chat, "%s Today is Spartan Day", PREFIX)
#endif
}
}
}
}

stock strip_weapons(index)
{

strip_user_weapons(index)
set_pdata_int(index, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0)
give_item(index, "weapon_knife")
}[/spoiler]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zombie Nap
HozzászólásElküldve: 2012.03.10. 07:20 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
norbee.16 írta:
erre adig nem fogsz választ kapni mig nem a megfelelő témákhoz írod! mert ez nem a scriptinghez tartozik...

Ôôô....de..

Elysium:
1.Megoldás:
Kód:
#include <colorchat>  

Ezt a sort vedd ki.
2.Megoldás:
Töltsd le az oldalról az amxx "tömörítõt". Tallózd be az sma fájlt és tallózd be a colorchat.inc fájlt.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zombie Nap
HozzászólásElküldve: 2012.03.10. 08:27 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
#define USE_CC

-->

//#define USE_CC

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole