hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Reset modelbug!
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=3671
Oldal: 1 / 1

Szerző:  kiki [2012.03.10. 08:39 ]
Hozzászólás témája:  Reset modelbug!

Üdv, itt az ideje hogy írjak énis!

halálkor és spawnkor resetelem a modelleket, eddig jó volt de valamit elrontottam!

Fontos megjegyezni ha pl. a játékosnak zombi modelje van akkor következő körben is az lesz neki, de az az utániban már nem! Tehát nekem az kéne hogy már a következő körben sem legyen!

A death event:

Kód:
register_event("DeathMsg", "eventDeath", "a");

Kód:
  1. public eventDeath( )

  2. {

  3.         static victim

  4.         victim = read_data( 2 )

  5.        

  6.         if(!is_user_alive(victim) && cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_CT ||!is_user_alive(victim) && cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_T)

  7.         {

  8.                 cs_reset_user_model(victim)

  9.         }

  10. }


Erre dob is hibát:
Kód:
L 03/10/2012 - 08:22:35: [CSTRIKE] Player out of range (128)
L 03/10/2012 - 08:22:35: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "deathrun_tmenu.amxx")
L 03/10/2012 - 08:22:35: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team")
L 03/10/2012 - 08:22:35: [AMXX]    [0] deathrun_tmenu.sma::eventDeath (line 504)


A spawn event ami nem dob hibát:
Kód:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "hamPlayerSpawn", 1);


Kód:
  1. public hamPlayerSpawn(id)

  2. {

  3.                 if(is_user_alive(id))

  4.         {

  5.                 if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)

  6.                 {

  7.                         set_user_footsteps(id, 0);

  8.                         reset_user_model(id)

  9.                        

  10.                         if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT && get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION)

  11.                         {

  12.                                 new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)

  13.                                 if(userTeam == CS_TEAM_CT)

  14.                                 {

  15.                                         cs_set_user_model(id, "vip")

  16.                                 }

  17.                         }

  18.                 }

  19. }


ÉS azt jegyezném még meg hogy kör végén lereseteli a modelt, tehát ha van 5zombi és vége a körnek mindegyiknek ct skinje lesz, de új körben újra zombi modelt kapnak!

Szerző:  IrOn [2012.03.10. 08:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Reset modelbug!

nem lehet, hogy azzal van a gond ahol beállítod a zombi modelt?

Szerző:  kiki [2012.03.10. 08:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: Reset modelbug!

Nemhiszem, eddig jóvolt mint tudod is, egyedül egy változás látható mégpedig az hogy berakja a vip modelt, a vip modelt tegnap raktam be és azóta rossz, de nem értem az összefüggést!

Szerző:  Silent [2012.03.10. 08:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Reset modelbug!

Szóval az a gondod hogy kövi kör elején is beállítja. :

Kód:

public OnRoundStart(id)
{
  if(!
kell_zombi_model)
  {
     
cs_reset_user_model(id)
   }
   else 
cs_set_user_model(id"zombi")
}
 


Megj.: olyan fgv biztos van h simán "reset_user_model"?

Szerző:  kiki [2012.03.10. 09:06 ]
Hozzászólás témája:  Re: Reset modelbug!

Nálam van:D
Amm megoldva, logevent roundstart event + for ciklus, és mindenkinek resetelve:D Köszönöm azért

Szerző:  Silent [2012.03.10. 09:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: Reset modelbug!

kiki írta:
Nálam van:D
Amm megoldva, logevent roundstart event + for ciklus, és mindenkinek resetelve:D Köszönöm azért

Szal saját fgv :D Am mondtam h round_startal baszkurálj xD

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/