hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.07.03. 23:48



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 392 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 389 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Reset modelbug!
HozzászólásElküldve:2012.03.10. 08:39 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Üdv, itt az ideje hogy írjak énis!

halálkor és spawnkor resetelem a modelleket, eddig jó volt de valamit elrontottam!

Fontos megjegyezni ha pl. a játékosnak zombi modelje van akkor következő körben is az lesz neki, de az az utániban már nem! Tehát nekem az kéne hogy már a következő körben sem legyen!

A death event:

Kód:
register_event("DeathMsg", "eventDeath", "a");

Kód:
  1. public eventDeath( )

  2. {

  3.         static victim

  4.         victim = read_data( 2 )

  5.        

  6.         if(!is_user_alive(victim) && cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_CT ||!is_user_alive(victim) && cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_T)

  7.         {

  8.                 cs_reset_user_model(victim)

  9.         }

  10. }


Erre dob is hibát:
Kód:
L 03/10/2012 - 08:22:35: [CSTRIKE] Player out of range (128)
L 03/10/2012 - 08:22:35: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "deathrun_tmenu.amxx")
L 03/10/2012 - 08:22:35: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team")
L 03/10/2012 - 08:22:35: [AMXX]    [0] deathrun_tmenu.sma::eventDeath (line 504)


A spawn event ami nem dob hibát:
Kód:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "hamPlayerSpawn", 1);


Kód:
  1. public hamPlayerSpawn(id)

  2. {

  3.                 if(is_user_alive(id))

  4.         {

  5.                 if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)

  6.                 {

  7.                         set_user_footsteps(id, 0);

  8.                         reset_user_model(id)

  9.                        

  10.                         if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT && get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION)

  11.                         {

  12.                                 new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)

  13.                                 if(userTeam == CS_TEAM_CT)

  14.                                 {

  15.                                         cs_set_user_model(id, "vip")

  16.                                 }

  17.                         }

  18.                 }

  19. }


ÉS azt jegyezném még meg hogy kör végén lereseteli a modelt, tehát ha van 5zombi és vége a körnek mindegyiknek ct skinje lesz, de új körben újra zombi modelt kapnak!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Reset modelbug!
HozzászólásElküldve:2012.03.10. 08:41 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
nem lehet, hogy azzal van a gond ahol beállítod a zombi modelt?

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Reset modelbug!
HozzászólásElküldve:2012.03.10. 08:43 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Nemhiszem, eddig jóvolt mint tudod is, egyedül egy változás látható mégpedig az hogy berakja a vip modelt, a vip modelt tegnap raktam be és azóta rossz, de nem értem az összefüggést!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Reset modelbug!
HozzászólásElküldve:2012.03.10. 08:58 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Szóval az a gondod hogy kövi kör elején is beállítja. :

Kód:

public OnRoundStart(id)
{
  if(!
kell_zombi_model)
  {
     
cs_reset_user_model(id)
   }
   else 
cs_set_user_model(id"zombi")
}
 


Megj.: olyan fgv biztos van h simán "reset_user_model"?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Reset modelbug!
HozzászólásElküldve:2012.03.10. 09:06 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Nálam van:D
Amm megoldva, logevent roundstart event + for ciklus, és mindenkinek resetelve:D Köszönöm azért

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Reset modelbug!
HozzászólásElküldve:2012.03.10. 09:15 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
kiki írta:
Nálam van:D
Amm megoldva, logevent roundstart event + for ciklus, és mindenkinek resetelve:D Köszönöm azért

Szal saját fgv :D Am mondtam h round_startal baszkurálj xD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole