hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Kéz koord, fegyver id https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=3758 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | Silent [2012.03.18. 06:47 ] |
Hozzászólás témája: | Kéz koord, fegyver id |
Hali. Két kérdésem lenne. 1.Hogy tudom egy játékos kezének lekérni halál után a koordinátáját/helyzetét? 2.Ha pl van egy fegyója a játékosnak és meghal utána mi szerint tudom megtalálni a fegyvert? owner? :/ |
Szerző: | Metal [2012.03.19. 09:00 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kéz koord, fegyver id |
1.: Olyan nincs, hogy játékos kezének lekérdezése: Csak maga a játékos pozíciója kérhető le. (Aszerint viszont be lehet lőni a kéz körül-belüli helyzetét.) Mire kellene? 2.: Mivel a fegyver eldobódott, ezért nincs tulaja. Fegyverek (konkrétan entityk) keresésére van fgv, ZPbe is megtalálod. Silent írta: Hali.
Két kérdésem lenne. 1.Hogy tudom egy játékos kezének lekérni halál után a koordinátáját/helyzetét? 2.Ha pl van egy fegyója a játékosnak és meghal utána mi szerint tudom megtalálni a fegyvert? owner? :/ |
Szerző: | Silent [2012.03.19. 17:32 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kéz koord, fegyver id |
1.A halott játékos kezéhez akarok rakni egy spritet vagy egy vmit, azmostmind1. 2.Már megvan. Közelben lévô entityket(jelenesetbenfegyókat) lekértem. Ja és még 1 kérdés.: Ha megdöglik egy játékos akk entity lesz belôle? ![]() |
Szerző: | rericsi8 [2012.03.19. 18:45 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kéz koord, fegyver id |
Silent írta: 1.A halott játékos kezéhez akarok rakni egy spritet vagy egy vmit, azmostmind1. 2.Már megvan. Közelben lévô entityket(jelenesetbenfegyókat) lekértem. Ja és még 1 kérdés.: Ha megdöglik egy játékos akk entity lesz belôle? ![]() marad modell, mivel a death és annak állapota még a modell mozgásához tartozik |
Szerző: | Metal [2012.03.20. 09:14 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kéz koord, fegyver id |
A játékos alapból entity ha jól tudom (vagy legalábbis egy speciális változata). Mivel a model halál efektjének kiválasztása nem determinisztikus, így nem tudod belőni, hol lesz a "keze". Továbbá ez minden model esetn változhat (pl valaki "GUI"-t használ). Mondjuk van lehetőség rá, hogy belődd a helyzetét, konkrétan ilyesmire gondolok: - Belővöd a pozícióját. (origin) - Belövöd az adott model melyik irányba nézett a halál után. - Lekéred, melyik model animáció játszódik le, VAGY direktben választasz egy animációt VAGY Eltünnteted a playert, létrehozol egy entityt s lejátszod a megfelelő animációt A kérdés az, h megéri-e vele tökölni ![]() Silent írta: 1.A halott játékos kezéhez akarok rakni egy spritet vagy egy vmit, azmostmind1.
2.Már megvan. Közelben lévô entityket(jelenesetbenfegyókat) lekértem. Ja és még 1 kérdés.: Ha megdöglik egy játékos akk entity lesz belôle? ![]() |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |