hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Kéz koord, fegyver id
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=3758
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Silent [2012.03.18. 06:47 ]
Hozzászólás témája:  Kéz koord, fegyver id

Hali.
Két kérdésem lenne.
1.Hogy tudom egy játékos kezének lekérni halál után a koordinátáját/helyzetét?
2.Ha pl van egy fegyója a játékosnak és meghal utána mi szerint tudom megtalálni a fegyvert? owner? :/

Szerző:  Metal [2012.03.19. 09:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kéz koord, fegyver id

1.: Olyan nincs, hogy játékos kezének lekérdezése: Csak maga a játékos pozíciója kérhető le. (Aszerint viszont be lehet lőni a kéz körül-belüli helyzetét.) Mire kellene?

2.: Mivel a fegyver eldobódott, ezért nincs tulaja. Fegyverek (konkrétan entityk) keresésére van fgv, ZPbe is megtalálod.

Silent írta:
Hali.
Két kérdésem lenne.
1.Hogy tudom egy játékos kezének lekérni halál után a koordinátáját/helyzetét?
2.Ha pl van egy fegyója a játékosnak és meghal utána mi szerint tudom megtalálni a fegyvert? owner? :/

Szerző:  Silent [2012.03.19. 17:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kéz koord, fegyver id

1.A halott játékos kezéhez akarok rakni egy spritet vagy egy vmit, azmostmind1.
2.Már megvan. Közelben lévô entityket(jelenesetbenfegyókat) lekértem.

Ja és még 1 kérdés.: Ha megdöglik egy játékos akk entity lesz belôle? :DMármint modeljébôl.

Szerző:  rericsi8 [2012.03.19. 18:45 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kéz koord, fegyver id

Silent írta:
1.A halott játékos kezéhez akarok rakni egy spritet vagy egy vmit, azmostmind1.
2.Már megvan. Közelben lévô entityket(jelenesetbenfegyókat) lekértem.

Ja és még 1 kérdés.: Ha megdöglik egy játékos akk entity lesz belôle? :DMármint modeljébôl.


marad modell, mivel a death és annak állapota még a modell mozgásához tartozik

Szerző:  Metal [2012.03.20. 09:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kéz koord, fegyver id

A játékos alapból entity ha jól tudom (vagy legalábbis egy speciális változata).
Mivel a model halál efektjének kiválasztása nem determinisztikus, így nem tudod belőni, hol lesz a "keze". Továbbá ez minden model esetn változhat (pl valaki "GUI"-t használ).

Mondjuk van lehetőség rá, hogy belődd a helyzetét, konkrétan ilyesmire gondolok:
- Belővöd a pozícióját. (origin)
- Belövöd az adott model melyik irányba nézett a halál után.
- Lekéred, melyik model animáció játszódik le, VAGY
direktben választasz egy animációt VAGY
Eltünnteted a playert, létrehozol egy entityt s lejátszod a megfelelő animációt

A kérdés az, h megéri-e vele tökölni :)

Silent írta:
1.A halott játékos kezéhez akarok rakni egy spritet vagy egy vmit, azmostmind1.
2.Már megvan. Közelben lévô entityket(jelenesetbenfegyókat) lekértem.

Ja és még 1 kérdés.: Ha megdöglik egy játékos akk entity lesz belôle? :DMármint modeljébôl.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/