hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.02. 14:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 554 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 554 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 24 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: KIEGESZITES
HozzászólásElküldve: 2012.05.02. 21:13 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.27. 21:43
Hozzászólások: 106
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Csatolmány:
xpmodv2.sma [4.86 KiB]
Letöltve 108 alkalommal.
Valaki hozá tudná adni ehez a pluginhoz hogy jeleze is hogy hányas szintüek vagyunk és az xpt!!PLS

_________________
http://www.gametracker.com/server_info/ ... .41:27548/
[ablak]91.82.84.41:27548[/ablak]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: KIEGESZITES
HozzászólásElküldve: 2012.05.02. 22:03 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.11.05. 10:03
Hozzászólások: 1098
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
ziman01 írta:
Csatolmány:
xpmodv2.sma
Valaki hozá tudná adni ehez a pluginhoz hogy jeleze is hogy hányas szintüek vagyunk és az xpt!!PLS

Ez inkább scripting
áthelyezve.
próbáld így:
Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>

#define PLUGIN "XPmod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HunGamer"

new exp_player[33];
new level_player[33] = 1;
new exp_for_kill;
new exp_for_hs;
new xpmentes;
new SyncHudObj;
new SyncHudObj2;
new playername[33][34];

new g_vault;

new const exp_level[] = 
{
   0,100,300,500,700,900,1100,1300,1500,1700,1900,2100,2300,2500,2700,2900,
   3100,3300,3500,3700,3900,4100,4300,4500,4700,4900,5100,5300,5500,5700,5900,
   6100,6300,6500,6700,6900,7100,7300,7500,7700,7900,8100,8300,8500,8700,8900,
   9100,9300,9500,9700,9900,10100,10300,10500,10700,10900,11100,11300,11500,11700,11900,
   12100,12300,12500,12700,12900,13100,13300,13500,13700,13900,14100,14300,14500,14700,14900,
   15100,15300,15500,15700,15900,16100,16300,16500,16700,16900,17100,17300,17500,17700,17900,
   18100,18300,18500,18700,18900,19100,19300,19500,19700
};

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
   register_clcmd("xp_adas", "xpadas", ADMIN_KICK, "<nev> <xp>");
   register_clcmd("xp_elvetel", "xpelvetel", ADMIN_KICK, "<nev> <xp>");
   register_event("DeathMsg", "Death", "a");
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ujraeledes", 1);
   SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
   exp_for_kill = register_cvar("xpmod_killxp", "5");
   exp_for_hs = register_cvar("xpmod_hsxp", "10");
   xpmentes = register_cvar("xpmod_save", "1");
   g_vault = nvault_open("XpMod");
   set_task( 0.0,"jelzo");
}
public Death()
{
   new victim = read_data(2);
   new attacker = read_data(1);
   new heads = read_data(3);
   
   new killxp 
= get_pcvar_num(exp_for_kill);
   new hsxp = get_pcvar_num(exp_for_hs);
   
   if
(!is_user_alive(attacker))
      return PLUGIN_CONTINUE;
   
   if
(get_user_team(victim) != get_user_team(attacker))
   {
      if(heads)
      {
         expszerzes(attacker, hsxp);
      }
      else
      
{
         expszerzes(attacker, killxp);
      }
   }
   szintlepes(attacker);
   
   return PLUGIN_CONTINUE
;
}
public expszerzes(player, exp)
{
   if(exp_player[player] < 19700)
      exp_player[player]+=exp;
}
public szintlepes(id)
{
   while(exp_player[id] >= exp_level[level_player[id]])
   {
      level_player[id]++;
      set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
      ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Gratulalunk, szintet leptel!");
   }
   if(get_pcvar_num(xpmentes) == 1)
   {
      SaveData(id);
   }
}
public client_PreThink(id) 
{
   set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.2, 0.0, 0.0);
   ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "[Nev : %s]^n[Exp : %i / %i]^n[Szint : %i]", playername[id], exp_player[id], exp_level[level_player[id]], level_player[id]);
   return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ujraeledes(id)
{
   if(!is_user_alive(id))
      return PLUGIN_CONTINUE;
   
   set_user_health
(id, 100+level_player[id]*2);
   
   return PLUGIN_CONTINUE
;
}
public client_connect(id) 
{
   get_user_name(id, playername[id], 33);
   if(get_pcvar_num(xpmentes) == 1)
   {
      LoadData(id);
   } 
}
public client_disconnect(id) 
{ 
   if
(get_pcvar_num(xpmentes) == 1)
   { 
      SaveData
(id);
   } 
}
public SaveData(id)
{
   new vaultkey[64],vaultdata[256];
   new name[32];
   get_user_name(id, name, 31);
   format(vaultkey,63,"%s-xp", playername[id]);
   format(vaultdata,255,"%i#%i", exp_player[id], level_player[id]);
   nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}
public LoadData(id)
{
   new vaultkey[64],vaultdata[256];
   new name[32];
   get_user_name(id, name, 31);
   format(vaultkey,63,"%s-xp", playername[id]);
   format(vaultdata,255,"%i#%i", exp_player[id], level_player[id]);
   nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
   
   replace_all
(vaultdata, 255, "#", " ");
   
   new playerxp
[32], playerlevel[32];
   
   parse
(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31);
   
   exp_player
[id] = str_to_num(playerxp);
   level_player[id] = str_to_num(playerlevel);
}
public xpadas(id, level, cid)
{
    if(!cmd_access(id,level,cid,3))
        return PLUGIN_HANDLED;
    new arg1[33];
    new arg2[6];
    read_argv(1, arg1, 32);
    read_argv(2, arg2, 5);
    new player = cmd_target(id, arg1);
    new value = str_to_num(arg2);
    
    exp_player
[player] += value;
    szintlepes(player);
    return PLUGIN_HANDLED;
}
public xpelvetel(id, level, cid)
{
    if(!cmd_access(id,level,cid,3))
        return PLUGIN_HANDLED;
    new arg1[33];
    new arg2[6];
    read_argv(1, arg1, 32);
    read_argv(2, arg2, 5);
    new player = cmd_target(id, arg1);
    new value = str_to_num(arg2);
    
    exp_player
[player] -= value;
    return PLUGIN_HANDLED;
}
public jelzo (id) {
   set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.2, 0.0, 0.0);
   ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Xp : %i / %i^nSzint : %i", exp_player[id], exp_level[level_player[id]], level_player[id]);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 

_________________
OFF


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: KIEGESZITES
HozzászólásElküldve: 2012.05.03. 14:56 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.27. 21:43
Hozzászólások: 106
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Oké.Megprobálom ha esetleg igy sem jó megcsinálod nekem? pls

_________________
http://www.gametracker.com/server_info/ ... .41:27548/
[ablak]91.82.84.41:27548[/ablak]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: KIEGESZITES
HozzászólásElküldve: 2012.05.03. 15:03 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
set_task( 0.0,"jelzo");
és 0 időre marad fenn?

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: KIEGESZITES
HozzászólásElküldve: 2012.05.03. 15:22 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.27. 21:43
Hozzászólások: 106
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Nem jó:S Valaki pls csinálja meg nekem!

_________________
http://www.gametracker.com/server_info/ ... .41:27548/
[ablak]91.82.84.41:27548[/ablak]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: KIEGESZITES
HozzászólásElküldve: 2012.05.03. 15:25 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.27. 21:43
Hozzászólások: 106
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
IrOn123 írta:
set_task( 0.0,"jelzo");
és 0 időre marad fenn?

Ara gondolsz hogy átkéne irni a set_task(0.0,"jelzo") ?(pl.: set_task(5.0,"jelzo") re hogy jeleze?

_________________
http://www.gametracker.com/server_info/ ... .41:27548/
[ablak]91.82.84.41:27548[/ablak]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: KIEGESZITES
HozzászólásElküldve: 2012.05.03. 15:30 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
ziman01 írta:
IrOn123 írta:
set_task( 0.0,"jelzo");
és 0 időre marad fenn?

Ara gondolsz hogy átkéne irni a set_task(0.0,"jelzo") ?(pl.: set_task(5.0,"jelzo") re hogy jeleze?

akár arra, de ez se jó így szerintem:
Kód:
set_hudmessage(025500.020.2300.00.20.00.0); 

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: KIEGESZITES
HozzászólásElküldve: 2012.05.03. 15:36 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.27. 21:43
Hozzászólások: 106
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
IrOn123 írta:
ziman01 írta:
IrOn123 írta:
set_task( 0.0,"jelzo");
és 0 időre marad fenn?

Ara gondolsz hogy átkéne irni a set_task(0.0,"jelzo") ?(pl.: set_task(5.0,"jelzo") re hogy jeleze?

akár arra, de ez se jó így szerintem:
Kód:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.2, 0.0, 0.0);

Értem esetleg megcsinálnád nekem hogy rendesen müködjön (igy is müködik de nem jelzi a szintet/xpt.
nagyon meghálálnám ha megcsinálnád nekem léci.

_________________
http://www.gametracker.com/server_info/ ... .41:27548/
[ablak]91.82.84.41:27548[/ablak]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: KIEGESZITES
HozzászólásElküldve: 2012.05.03. 16:03 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Sorry..Megvan mit rontottam el.
Kód:
SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();

Ez az egy sor kimaradt.
Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HunGamer"

new exp_player[33];
new level_player[33] = 1;
new exp_for_kill;
new exp_for_hs;
new xpmentes;
new SyncHudObj;
new SyncHudObj2;
new playername[33][34];

new g_vault;

new const exp_level[] =
{
   0,100,300,500,700,900,1100,1300,1500,1700,1900,2100,2300,2500,2700,2900,
   3100,3300,3500,3700,3900,4100,4300,4500,4700,4900,5100,5300,5500,5700,5900,
   6100,6300,6500,6700,6900,7100,7300,7500,7700,7900,8100,8300,8500,8700,8900,
   9100,9300,9500,9700,9900,10100,10300,10500,10700,10900,11100,11300,11500,11700,11900,
   12100,12300,12500,12700,12900,13100,13300,13500,13700,13900,14100,14300,14500,14700,14900,
   15100,15300,15500,15700,15900,16100,16300,16500,16700,16900,17100,17300,17500,17700,17900,
   18100,18300,18500,18700,18900,19100,19300,19500,19700
};

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
   register_clcmd("xp_adas", "xpadas", ADMIN_KICK, "<nev> <xp>");
   register_clcmd("xp_elvetel", "xpelvetel", ADMIN_KICK, "<nev> <xp>");
   register_event("DeathMsg", "Death", "a");
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ujraeledes", 1);
   SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
   SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();
   exp_for_kill = register_cvar("xpmod_killxp", "5");
   exp_for_hs = register_cvar("xpmod_hsxp", "10");
   xpmentes = register_cvar("xpmod_save", "1");
   g_vault = nvault_open("XpMod");
}
public Death()
{
   new victim = read_data(2);
   new attacker = read_data(1);
   new heads = read_data(3);
   
   new killxp = get_pcvar_num(exp_for_kill);
   new hsxp = get_pcvar_num(exp_for_hs);
   
   if(!is_user_alive(attacker))
      return PLUGIN_CONTINUE;
   
   if(get_user_team(victim) != get_user_team(attacker))
   {
      if(heads)
      {
         expszerzes(attacker, hsxp);
      }
      else
      {
         expszerzes(attacker, killxp);
      }
   }
   szintlepes(attacker);
   
   return PLUGIN_CONTINUE;
}
public expszerzes(player, exp)
{
   if(exp_player[player] < 19700)
      exp_player[player]+=exp;
}
public szintlepes(id)
{
   while(exp_player[id] >= exp_level[level_player[id]])
   {
      level_player[id]++;
      set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
      ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Gratulalunk, szintet leptel!");
   }
   if(get_pcvar_num(xpmentes) == 1)
   {
      SaveData(id);
   }
}
public client_PreThink(id)
{
   set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 2.0, 0.0, 0.0);
   ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "[Nev : %s]^n[Exp : %i / %i]^n[Szint : %i]", playername[id], exp_player[id], exp_level[level_player[id]], level_player[id]);
   return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ujraeledes(id)
{
   if(!is_user_alive(id))
      return PLUGIN_CONTINUE;
   
   set_user_health(id, 100+level_player[id]*2);
   
   return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_connect(id)
{
   get_user_name(id, playername[id], 33);
   if(get_pcvar_num(xpmentes) == 1)
   {
      LoadData(id);
   }
}
public client_disconnect(id)
{
   if(get_pcvar_num(xpmentes) == 1)
   {
      SaveData(id);
   }
}
public SaveData(id)
{
   new vaultkey[64],vaultdata[256];
   new name[32];
   get_user_name(id, name, 31);
   format(vaultkey,63,"%s-xp", playername[id]);
   format(vaultdata,255,"%i#%i", exp_player[id], level_player[id]);
   nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}
public LoadData(id)
{
   new vaultkey[64],vaultdata[256];
   new name[32];
   get_user_name(id, name, 31);
   format(vaultkey,63,"%s-xp", playername[id]);
   format(vaultdata,255,"%i#%i", exp_player[id], level_player[id]);
   nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
   
   replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
   
   new playerxp[32], playerlevel[32];
   
   parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31);
   
   exp_player[id] = str_to_num(playerxp);
   level_player[id] = str_to_num(playerlevel)>0?str_to_num(playerlevel):1;
}
public xpadas(id, level, cid)
{
    if(!cmd_access(id,level,cid,3))
        return PLUGIN_HANDLED;
    new arg1[33];
    new arg2[6];
    read_argv(1, arg1, 32);
    read_argv(2, arg2, 5);
    new player = cmd_target(id, arg1);
    new value = str_to_num(arg2);
   
    exp_player[player] += value;
    szintlepes(player);
    return PLUGIN_HANDLED;
}
public xpelvetel(id, level, cid)
{
    if(!cmd_access(id,level,cid,3))
        return PLUGIN_HANDLED;
    new arg1[33];
    new arg2[6];
    read_argv(1, arg1, 32);
    read_argv(2, arg2, 5);
    new player = cmd_target(id, arg1);
    new value = str_to_num(arg2);
   
    exp_player[player] -= value;
    return PLUGIN_HANDLED;
}

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: KIEGESZITES
HozzászólásElküldve: 2012.05.03. 16:30 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.27. 21:43
Hozzászólások: 106
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
HunGamer írta:
Sorry..Megvan mit rontottam el.
Kód:
SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();

Ez az egy sor kimaradt.
Kód:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HunGamer"

new exp_player[33];
new level_player[33] = 1;
new exp_for_kill;
new exp_for_hs;
new xpmentes;
new SyncHudObj;
new SyncHudObj2;
new playername[33][34];

new g_vault;

new const exp_level[] =
{
   0,100,300,500,700,900,1100,1300,1500,1700,1900,2100,2300,2500,2700,2900,
   3100,3300,3500,3700,3900,4100,4300,4500,4700,4900,5100,5300,5500,5700,5900,
   6100,6300,6500,6700,6900,7100,7300,7500,7700,7900,8100,8300,8500,8700,8900,
   9100,9300,9500,9700,9900,10100,10300,10500,10700,10900,11100,11300,11500,11700,11900,
   12100,12300,12500,12700,12900,13100,13300,13500,13700,13900,14100,14300,14500,14700,14900,
   15100,15300,15500,15700,15900,16100,16300,16500,16700,16900,17100,17300,17500,17700,17900,
   18100,18300,18500,18700,18900,19100,19300,19500,19700
};

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
   register_clcmd("xp_adas", "xpadas", ADMIN_KICK, "<nev> <xp>");
   register_clcmd("xp_elvetel", "xpelvetel", ADMIN_KICK, "<nev> <xp>");
   register_event("DeathMsg", "Death", "a");
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ujraeledes", 1);
   SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
   SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();
   exp_for_kill = register_cvar("xpmod_killxp", "5");
   exp_for_hs = register_cvar("xpmod_hsxp", "10");
   xpmentes = register_cvar("xpmod_save", "1");
   g_vault = nvault_open("XpMod");
}
public Death()
{
   new victim = read_data(2);
   new attacker = read_data(1);
   new heads = read_data(3);
   
   new killxp = get_pcvar_num(exp_for_kill);
   new hsxp = get_pcvar_num(exp_for_hs);
   
   if(!is_user_alive(attacker))
      return PLUGIN_CONTINUE;
   
   if(get_user_team(victim) != get_user_team(attacker))
   {
      if(heads)
      {
         expszerzes(attacker, hsxp);
      }
      else
      {
         expszerzes(attacker, killxp);
      }
   }
   szintlepes(attacker);
   
   return PLUGIN_CONTINUE;
}
public expszerzes(player, exp)
{
   if(exp_player[player] < 19700)
      exp_player[player]+=exp;
}
public szintlepes(id)
{
   while(exp_player[id] >= exp_level[level_player[id]])
   {
      level_player[id]++;
      set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
      ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Gratulalunk, szintet leptel!");
   }
   if(get_pcvar_num(xpmentes) == 1)
   {
      SaveData(id);
   }
}
public client_PreThink(id)
{
   set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 2.0, 0.0, 0.0);
   ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "[Nev : %s]^n[Exp : %i / %i]^n[Szint : %i]", playername[id], exp_player[id], exp_level[level_player[id]], level_player[id]);
   return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ujraeledes(id)
{
   if(!is_user_alive(id))
      return PLUGIN_CONTINUE;
   
   set_user_health(id, 100+level_player[id]*2);
   
   return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_connect(id)
{
   get_user_name(id, playername[id], 33);
   if(get_pcvar_num(xpmentes) == 1)
   {
      LoadData(id);
   }
}
public client_disconnect(id)
{
   if(get_pcvar_num(xpmentes) == 1)
   {
      SaveData(id);
   }
}
public SaveData(id)
{
   new vaultkey[64],vaultdata[256];
   new name[32];
   get_user_name(id, name, 31);
   format(vaultkey,63,"%s-xp", playername[id]);
   format(vaultdata,255,"%i#%i", exp_player[id], level_player[id]);
   nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}
public LoadData(id)
{
   new vaultkey[64],vaultdata[256];
   new name[32];
   get_user_name(id, name, 31);
   format(vaultkey,63,"%s-xp", playername[id]);
   format(vaultdata,255,"%i#%i", exp_player[id], level_player[id]);
   nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
   
   replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
   
   new playerxp[32], playerlevel[32];
   
   parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31);
   
   exp_player[id] = str_to_num(playerxp);
   level_player[id] = str_to_num(playerlevel)>0?str_to_num(playerlevel):1;
}
public xpadas(id, level, cid)
{
    if(!cmd_access(id,level,cid,3))
        return PLUGIN_HANDLED;
    new arg1[33];
    new arg2[6];
    read_argv(1, arg1, 32);
    read_argv(2, arg2, 5);
    new player = cmd_target(id, arg1);
    new value = str_to_num(arg2);
   
    exp_player[player] += value;
    szintlepes(player);
    return PLUGIN_HANDLED;
}
public xpelvetel(id, level, cid)
{
    if(!cmd_access(id,level,cid,3))
        return PLUGIN_HANDLED;
    new arg1[33];
    new arg2[6];
    read_argv(1, arg1, 32);
    read_argv(2, arg2, 5);
    new player = cmd_target(id, arg1);
    new value = str_to_num(arg2);
   
    exp_player[player] -= value;
    return PLUGIN_HANDLED;
}


Köszi semmi baj.Most már akkor jó lesz és megnyugodhatok végre:)

_________________
http://www.gametracker.com/server_info/ ... .41:27548/
[ablak]91.82.84.41:27548[/ablak]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 24 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole