hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:35



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 366 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 364 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: respanw_forever
HozzászólásElküldve:2012.05.26. 19:13 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2011.07.14. 11:12
Hozzászólások:320
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Helló van ez a plugin: http://amxmodx.crys.hu/site/?p=pluginz&c=l&f=125165

Ezt kéne úgy átírni hogy ne piszolyt kapjanak hanem Fleshbang gránátot és mind a 2 team.

itt a forráskód

Kód:
  1. AMX MOD X HU SMA Megtekintés - www.amxx.try.hu - Plugin

  2. /* AMXX Mod script.

  3. *

  4. * (c) Copyright 2004, dk�sz�t�: Geesu

  5. * Ez a f�jl csak t�j�koztat�! ( Nincs garancia ).

  6. *

  7. * V�ltoz�snapl�

  8. * 1.1:

  9. *  Hozz�adva a /respawn parancs, ha a j�t�kos halott.

  10. *   Hozz�adva egy plugin cvar.

  11. * 1.0:

  12. *       Pisztoly ad a j�t�kosoknak, amikor �jra�lednek.

  13. *       sv_checkpistols cvar hozz�adva, ha a plugint scoutknivez_ vagy ka_ mapokon akarj�k haszn�lni.

  14. *       sv_respart cvar hozz�adva, hogy ki/be lehessen a plugint kapcsolni.

  15. */

  16.  

  17. new const VERZIO[] =    "1.1"

  18.  

  19. #include <amxmodx>

  20. #include <fun>

  21. #include <cstrike>

  22.  

  23. #define DISABLE_CS 0

  24.  

  25. // team ids

  26. #define UNASSIGNED 0

  27. #define TS 1

  28. #define CTS 2

  29. #define AUTO_TEAM 5

  30.  

  31. new bool:g_PistolsDisabled = false

  32.  

  33. public plugin_init(){

  34.  

  35.         register_plugin("Respawn Forever", VERZIO, "Pimp Daddy (OoTOAoO)")

  36.  

  37.         register_event("DeathMsg","on_Death","a")

  38.  

  39.         register_cvar("sv_checkpistols", "1")

  40.         register_cvar("sv_respawn", "1")

  41.         register_cvar("respawn_forever_version", VERSION, FCVAR_SERVER)

  42.  

  43.         register_clcmd("say","on_Chat")

  44.         register_clcmd("say_team","on_Chat")

  45. }

  46.  

  47. public on_Chat(id)

  48. {

  49.         if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )

  50.         {

  51.                 client_print(id, print_chat, "* Respawn plugin kikapcsolva!")

  52.                 return PLUGIN_CONTINUE

  53.         }

  54.  

  55.         new szSaid[32]

  56.         read_args(szSaid, 31)

  57.  

  58.         if (equali(szSaid,"^"/respawn^"") || equali(szSaid,"^"respawn^"") || equali(szSaid,"^"/ujra^""))

  59.         {

  60.                 spawn_func(id)

  61.         }

  62.         return PLUGIN_HANDLED;

  63. }

  64.  

  65. public check_pistols()

  66. {

  67.         /* Determine if we should give players a pistol or not */

  68.         if ( get_cvar_num("sv_checkpistols") )

  69.         {

  70.                 set_task(1.0, "check_pistols")

  71.                 new mapname[32]

  72.                 get_mapname(mapname,31)

  73.                 if ( containi(mapname,"ka_")!=-1 || containi(mapname,"scoutzknivez")!=-1 )

  74.                                 g_PistolsDisabled = true

  75.         }

  76. }

  77.  

  78. public spawn_func(id)

  79. {

  80.         new parm[1]

  81.         parm[0]=id

  82.  

  83.         /* Spawn the player twice to avoid the HL engine bug */

  84.         set_task(0.5,"player_spawn",72,parm,1)

  85.         set_task(0.7,"player_spawn",72,parm,1)

  86.         set_task(0.9, "hud", id)

  87.  

  88.         /* Then give them a suit and a knife */

  89.         set_task(0.9,"player_giveitems",72,parm,1)

  90. }

  91.  

  92. public hud( id )

  93. {

  94.         set_hudmessage(0, 255, 255, -1.0, 0.67, 0, 6.0, 6.0)

  95.         show_hudmessage(id, "Sikeresen Ujraledtel!")

  96. }

  97. public on_Death()

  98. {

  99.         if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )

  100.                 return PLUGIN_CONTINUE

  101.  

  102.         new victim_id = read_data(2)

  103.  

  104.         spawn_func( victim_id )

  105.  

  106.         return PLUGIN_CONTINUE

  107. }

  108.  

  109. public player_giveitems(parm[1])

  110. {

  111.         new id = parm[0]

  112.  

  113.         give_item(id, "item_suit")

  114.         give_item(id, "weapon_knife")

  115.  

  116.         /* Determines if a players should be given a pistol */

  117.         if ( !g_PistolsDisabled )

  118.         {

  119.                 new wpnList[32] = 0, number = 0, bool:foundGlock = false, bool:foundUSP = false

  120.                 get_user_weapons(id,wpnList,number)

  121.  

  122.                 /* Determine if the player already has a pistol */

  123.                 for (new i = 0;i < number;i++)

  124.                 {

  125.                         if (wpnList[i] == CSW_GLOCK18)

  126.                                 foundGlock = true

  127.                         if (wpnList[i] == CSW_USP)

  128.                                 foundUSP = true

  129.                 }

  130.  

  131.                 /* Give a T his/her pistol */

  132.                 if ( get_user_team(id)==TS && !foundGlock )

  133.                 {

  134.                                 give_item(id,"weapon_glock18")

  135.                                 give_item(id,"ammo_9mm")

  136.                                 give_item(id,"ammo_9mm")

  137.                 }

  138.                 /* Give a CT his/her pistol */

  139.                 else if ( get_user_team(id)==CTS && !foundUSP )

  140.                 {

  141.                                 give_item(id,"weapon_usp")

  142.                                 give_item(id,"ammo_45acp")

  143.                                 give_item(id,"ammo_45acp")

  144.                 }

  145.         }

  146.  

  147.         return PLUGIN_CONTINUE

  148. }

  149.  

  150. public player_spawn(parm[1])

  151. {

  152.         spawn(parm[0])

  153. }

  154. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE

  155. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

  156. */

  157.  

  158.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: respanw_forever
HozzászólásElküldve:2012.05.26. 19:52 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Kód:
  1. /* AMXX Mod script.

  2. *

  3. * (c) Copyright 2004, dkészítő: Geesu

  4. * Ez a fájl csak tájékoztató! ( Nincs garancia ).

  5. *

  6. * Változásnapló

  7. * 1.1:

  8. *  Hozzáadva a /respawn parancs, ha a játékos halott.

  9. *   Hozzáadva egy plugin cvar.

  10. * 1.0:

  11. *       Pisztoly ad a játékosoknak, amikor újraélednek.

  12. *       sv_checkpistols cvar hozzáadva, ha a plugint scoutknivez_ vagy ka_ mapokon akarják használni.

  13. *       sv_respart cvar hozzáadva, hogy ki/be lehessen a plugint kapcsolni.

  14. */

  15.  

  16. new const VERZIO[] =    "1.1"

  17.  

  18. #include <amxmodx>

  19. #include <fun>

  20. #include <cstrike>

  21.  

  22. #define DISABLE_CS 0

  23.  

  24. // team ids

  25. #define UNASSIGNED 0

  26. #define TS 1

  27. #define CTS 2

  28. #define AUTO_TEAM 5

  29.  

  30. new bool:g_PistolsDisabled = false

  31.  

  32. public plugin_init(){

  33.  

  34.         register_plugin("Respawn Forever", VERZIO, "Pimp Daddy (OoTOAoO)")

  35.  

  36.         register_event("DeathMsg","on_Death","a")

  37.        

  38.         register_cvar("sv_respawn", "1")

  39.         register_cvar("respawn_forever_version", VERZIO, FCVAR_SERVER)

  40.  

  41.         register_clcmd("say","on_Chat")

  42.         register_clcmd("say_team","on_Chat")

  43. }

  44.  

  45. public on_Chat(id)

  46. {

  47.         if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )

  48.         {

  49.                 client_print(id, print_chat, "* Respawn plugin kikapcsolva!")

  50.                 return PLUGIN_CONTINUE

  51.         }

  52.  

  53.         new szSaid[32]

  54.         read_args(szSaid, 31)

  55.  

  56.         if (equali(szSaid,"^"/respawn^"") || equali(szSaid,"^"respawn^"") || equali(szSaid,"^"/ujra^""))

  57.         {

  58.                 spawn_func(id)

  59.         }

  60.         return PLUGIN_HANDLED;

  61. }

  62.  

  63.  

  64. public spawn_func(id)

  65. {

  66.         new parm[1]

  67.         parm[0]=id

  68.        

  69.         /* Spawn the player twice to avoid the HL engine bug */

  70.         set_task(0.5,"player_spawn",72,parm,1)

  71.         set_task(0.7,"player_spawn",72,parm,1)

  72.         set_task(0.9, "hud", id)

  73.  

  74.         /* Then give them a suit and a knife */

  75.         set_task(0.9,"player_giveitems",72,parm,1)

  76. }

  77.  

  78. public hud( id )

  79. {

  80.         set_hudmessage(0, 255, 255, -1.0, 0.67, 0, 6.0, 6.0)

  81.         show_hudmessage(id, "Sikeresen Ujraledtel!")

  82. }

  83. public on_Death()

  84. {

  85.         if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )

  86.                 return PLUGIN_CONTINUE

  87.        

  88.         new victim_id = read_data(2)

  89.        

  90.         spawn_func( victim_id )

  91.  

  92.         return PLUGIN_CONTINUE

  93. }

  94.  

  95. public player_giveitems(parm[1])

  96. {

  97.         new id = parm[0]

  98.  

  99.         give_item(id, "item_suit")

  100.         give_item(id, "weapon_knife")

  101.         give_item(id, "weapon_flashbang")

  102.        

  103.  

  104.         return PLUGIN_CONTINUE

  105. }

  106.  

  107. public player_spawn(parm[1])

  108. {

  109.         spawn(parm[0])

  110. }

  111.  


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára oroszrulett 2012.05.26. 20:52-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: respanw_forever
HozzászólásElküldve:2012.05.26. 20:06 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2011.07.14. 11:12
Hozzászólások:320
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
/tmp/textI3oLZA.sma(40) : error 017: undefined symbol "VERSION"
/tmp/textI3oLZA.sma(40) : warning 215: expression has no effect
/tmp/textI3oLZA.sma(40) : error 001: expected token: ";", but found ")"
/tmp/textI3oLZA.sma(40) : error 029: invalid expression, assumed zero
/tmp/textI3oLZA.sma(40) : fatal error 107: too many error messages on one line


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: respanw_forever
HozzászólásElküldve:2012.05.26. 20:14 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Töröld ki azt a sort, amelyikben a hiba van. Az nem lényeg.
Kód:
  1.    register_cvar("respawn_forever_version", VERSION, FCVAR_SERVER)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: respanw_forever
HozzászólásElküldve:2012.05.26. 20:30 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
register_cvar("respawn_forever_version", VERSION, FCVAR_SERVER)

register_cvar("respawn_forever_version", VERZIO, FCVAR_SERVER)

Minek írod át ha azt se tudod mi mi?

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: respanw_forever
HozzászólásElküldve:2012.05.26. 20:32 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
De tudom, hogy mi-mi, csak nem néztem át, hogy mi hogy áll. Javítva az oldalon, és itt is.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole