hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 15:31



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 360 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 358 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: TF2 mod
HozzászólásElküldve:2012.05.26. 12:21 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Hali.
Valami TF2 szerű módot írok és kéne pár dolog.

-Hogyan lehet lekérni, hogy valaki hátba késelt-e?
-Hogyan lehet azt, hogy ha valaki lenyomva tart egy gombot és céloz valakire, akkor vmilyen színű(piros v kék) vonal összeköti őket?
-Vannak-e TF2 modellek 1.6ra?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: TF2 mod
HozzászólásElküldve:2012.05.26. 13:03 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
Nemlattam meg tf2 modeleket;D
De ha kell adok TF1 es modeleket:D

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: TF2 mod
HozzászólásElküldve:2012.05.26. 13:46 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.12.18. 10:40
Hozzászólások:671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Idézet:
-Hogyan lehet azt, hogy ha valaki lenyomva tart egy gombot és céloz valakire, akkor vmilyen színű(piros v kék) vonal összeköti őket?

http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=62756
ez jó?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: TF2 mod
HozzászólásElküldve:2012.05.26. 14:03 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Én is kerestem régen, de nem találtam.
Csak videót találtam.
[spoiler]Minden kivéve: Engineer
Engineer[/spoiler]

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: TF2 mod
HozzászólásElküldve:2012.05.27. 19:10 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2011.12.18. 10:40
Hozzászólások:671
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
És a TF2 Modellek:
Models = CT
Player = T
És a hátba késelés is megvan:
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <hamsandwich>

  3. #include <fakemeta>

  4.  

  5. #define PLUGIN "Anti Behind"

  6. #define VERSION "1.1"

  7. #define AUTHOR "Bobs"

  8.  

  9. #define fm_get_user_team(%1) get_pdata_int(%1, FM_OFFSET_TEAM)

  10. #define FM_OFFSET_TEAM 114

  11.  

  12. #define BACKSTAB_ANGLE 93.0     //Changeable

  13. #define BACKSTAB_MAX_DAMAGE 0.0 //Changeable

  14.  

  15. #define FFADE_IN         0x0000

  16. #define FFADE_OUT        0x0001

  17.  

  18. new gmsgScreenFade;

  19. new gMaxPlayers;

  20. new bool:gBackStabing[33];

  21. new cvar_slap;

  22.  

  23.  

  24. public plugin_init()  

  25. {

  26.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

  27.        

  28.         register_forward(FM_CmdStart, "Fwd_CmdStart");

  29.        

  30.         cvar_slap = register_cvar("ab_slap", "1");

  31.        

  32.         RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Event_TakeDamage");

  33.        

  34.         gMaxPlayers = global_get(glb_maxClients);

  35.        

  36.         gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");

  37. }

  38.  

  39. public Fwd_CmdStart(id, uc_handle, uc_seed)

  40. {

  41.         if(!is_user_alive(id))

  42.                 return FMRES_IGNORED;

  43.        

  44.         static Float:fViewAngles[3], iButton, iTemp;

  45.         get_uc(uc_handle, UC_ViewAngles, fViewAngles);

  46.         iButton = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);

  47.        

  48.         if(((iButton & IN_ATTACK) || (iButton & IN_ATTACK2)) && get_user_weapon(id, iTemp, iTemp) == CSW_KNIFE)

  49.         {

  50.                 static iEnt, Float:fOrigin[3];

  51.                 pev(id, pev_origin, fOrigin);

  52.                

  53.                 iEnt = fm_trace_target(id, fOrigin, 100);

  54.                

  55.                 if(!(1 <= iEnt <= gMaxPlayers))

  56.                         return FMRES_IGNORED;

  57.                

  58.                 static Float:fTViewAngles[3];

  59.                 pev(iEnt, pev_v_angle, fTViewAngles);

  60.                

  61.                 static Float:fMinAngle, Float:fMaxAngle;

  62.                 fMinAngle = fViewAngles[1] - BACKSTAB_ANGLE;

  63.                 fMaxAngle = fViewAngles[1] + BACKSTAB_ANGLE;

  64.                

  65.                 if(fMinAngle <= fTViewAngles[1] <= fMaxAngle)

  66.                 {

  67.                         gBackStabing[id] = true;

  68.                 }

  69.                 else

  70.                 {

  71.                         gBackStabing[id] = false;

  72.                 }

  73.         }

  74.         return FMRES_IGNORED;

  75. }

  76.  

  77. public Event_TakeDamage(this, inflictor, attacker, Float:damage, dmgbits)

  78. {

  79.         if(inflictor == 0)

  80.                 return HAM_IGNORED;

  81.        

  82.         if(!is_user_alive(attacker) || !gBackStabing[attacker] || (fm_get_user_team(this) == fm_get_user_team(attacker)))

  83.                 return HAM_IGNORED;

  84.        

  85.         if(damage > BACKSTAB_MAX_DAMAGE)

  86.         {

  87.                 SetHamParamFloat(4, BACKSTAB_MAX_DAMAGE);

  88.                 set_task(0.1, "FadeScreenAttacker", attacker);

  89.                 set_task(0.1, "FadeScreenVictim", this);

  90.         }

  91.         return HAM_HANDLED;

  92. }

  93.  

  94. stock fm_trace_target(ignoreent, const Float:start[3], distance)

  95. {

  96.         new Float:fAim[3], Float:end[3];

  97.         velocity_by_aim(ignoreent, distance, fAim);

  98.        

  99.         end[0] = start[0] + fAim[0];

  100.         end[1] = start[1] + fAim[1];

  101.         end[2] = start[2] + fAim[2];

  102.        

  103.         engfunc(EngFunc_TraceLine, start, end, ignoreent == -1 ? 1 : 0, ignoreent, 0);

  104.        

  105.         new ent = get_tr2(0, TR_pHit);

  106.        

  107.         return pev_valid(ent) ? ent : 0;

  108. }

  109.  

  110. public FadeScreenAttacker(idattacker)

  111. {

  112.         if(!is_user_connected(idattacker))

  113.         {

  114.                 return PLUGIN_HANDLED;

  115.         }

  116.        

  117.         if(get_pcvar_num(cvar_slap))

  118.         {

  119.                 user_slap(idattacker, 0);

  120.                 user_slap(idattacker, 0);

  121.                 user_slap(idattacker, 0);

  122.         }

  123.        

  124.         message_begin(MSG_ONE, gmsgScreenFade, {0,0,0}, idattacker);

  125.         write_short(2000); // Timer ex: 1000 = 1 sec

  126.         write_short(2000); // Timer ex: 1000 = 1 sec

  127.         write_short(FFADE_IN);

  128.         write_byte(139); // Red

  129.         write_byte(26); // Green

  130.         write_byte(26); // Blue

  131.         write_byte(255); // Transperency

  132.         message_end();

  133.        

  134.         return PLUGIN_HANDLED;

  135. }

  136.  

  137. public FadeScreenVictim(id)

  138. {

  139.         if(!is_user_connected(id))

  140.         {

  141.                 return PLUGIN_HANDLED;

  142.         }

  143.        

  144.         message_begin(MSG_ONE, gmsgScreenFade, {0,0,0}, id);

  145.         write_short(600); // Timer ex: 1000 = 1 sec

  146.         write_short(600); // Timer ex: 1000 = 1 sec

  147.         write_short(FFADE_IN);

  148.         write_byte(20); // Red

  149.         write_byte(20); // Green

  150.         write_byte(255); // Blue

  151.         write_byte(175); // Transperency

  152.         message_end();

  153.        

  154.         return PLUGIN_HANDLED

  155. }

  156. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE

  157. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1030\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

  158. */

  159.  

Link: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=1659721


Csatolmányok:
models.rar [3.51MiB]
Letöltve 44 alkalommal.
player.rar [3.49MiB]
Letöltve 40 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole