hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.03. 03:17



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 537 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 537 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 35 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve: 2012.06.04. 17:34 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
return PLUGIN_CONTINUE


A felkiáltójel az tagadás, tehát ha az értéke nem 1 (tehát kivan kapcsolva), akkor természetesen nem megy tovább!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve: 2012.06.04. 17:36 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Jaa, értem. Akkor a bool-t úgy tudom megcsinálni, hogy ha nem egyenlő true-val, akkor return PLUGIN_HANDLED/PLUGIN_CONTINUE.
Javítva, és kösz.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve: 2012.06.04. 17:39 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
vagy ha egyenlő falseval, bár az már ugyan az xD

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve: 2012.06.04. 18:32 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2009.12.28. 10:01
Hozzászólások: 204
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Akkor most hogy van jól írva bhopal együt? :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve: 2012.06.04. 18:48 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Kód:
  1.  /*

  2.      *

  3.      * Author: Cheesy Peteza

  4.      * Date: 22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)

  5.      *

  6.      *

  7.      * Description: Enable bunny hopping in Counter-Strike.

  8.      *

  9.      * Cvars:

  10.      * bh_enabled 1 to enable this plugin, 0 to disable.

  11.      * bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)

  12.      * bh_showusage If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled

  13.      * and how to use it if bh_autojump enabled.

  14.      *

  15.      * Requirements: AMXModX 0.16 or greater

  16.      *

  17.      *

  18.      */

  19.      

  20.     #include <amxmodx>

  21.     #include <engine>

  22.  

  23.     new bool:vanbhop

  24.      

  25.     #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water

  26.     #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground

  27.      

  28.     public plugin_init() {

  29.     register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")

  30.     register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)

  31.     register_logevent("korkezdes", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")

  32.      

  33.     register_cvar("bh_enabled", "1")

  34.     register_cvar("bh_autojump", "1")

  35.     register_cvar("bh_showusage", "1")

  36.     }

  37.  

  38.     public korkezdes()

  39.     {

  40.     vanbhop = false

  41.     set_task(10.0, "indit")

  42.     }

  43.     public indit()

  44.     {

  45.     vanbhop = true

  46.     }

  47.      

  48.     public client_PreThink(id) {

  49.     if(vanbhop != true)

  50.     return PLUGIN_CONTINUE

  51.     if (!get_cvar_num("bh_enabled"))

  52.     return PLUGIN_CONTINUE

  53.      

  54.     entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping

  55.      

  56.     if (!get_cvar_num("bh_autojump"))

  57.     return PLUGIN_CONTINUE

  58.      

  59.     // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically

  60.     if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump

  61.     new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

  62.      

  63.     if (flags & FL_WATERJUMP)

  64.     return PLUGIN_CONTINUE

  65.     if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )

  66.     return PLUGIN_CONTINUE

  67.     if ( !(flags & FL_ONGROUND) )

  68.     return PLUGIN_CONTINUE

  69.      

  70.     new Float:velocity[3]

  71.     entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

  72.     velocity[2] += 250.0

  73.     entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

  74.      

  75.     entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation

  76.     }

  77.     return PLUGIN_CONTINUE

  78.     }

  79.      

  80.     public client_authorized(id)

  81.     set_task(30.0, "showUsage", id)

  82.      

  83.     public showUsage(id) {

  84.     if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )

  85.     return PLUGIN_HANDLED

  86.      

  87.     if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {

  88.     client_print(id, print_chat, "[AMXX] A nyulugras be van kapcsolva a szerveren. Ugras utan nem lassulsz le.")

  89.     } else {

  90.     client_print(id, print_chat, "[AMXX] Automatikus nyulugras be van kapcsolva a szerveren.Az ugras lenyomva tartasaval tudod hasznalni.")

  91.     }

  92.     return PLUGIN_HANDLED

  93.     }

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve: 2012.06.04. 21:02 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2009.12.28. 10:01
Hozzászólások: 204
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Jó csak annyit szeretnék kérdezni hogy nem írja ki mikor be van kapcsolva és úgy szeretném hogy ha be kapcsol akokr írja ki minig hogy bekapcsolva vagy valami :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve: 2012.06.05. 06:57 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Azigen!
3oldal egy cvar átállítására...
Oroszrulett a return az mindenféleképpen kilép az adott funkcióból, az már más tészta hogy hogyan és mit ad vissza.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve: 2012.06.05. 07:58 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Kód:
  1. /*

  2.      *

  3.      * Author: Cheesy Peteza

  4.      * Date: 22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)

  5.      *

  6.      *

  7.      * Description: Enable bunny hopping in Counter-Strike.

  8.      *

  9.      * Cvars:

  10.      * bh_enabled 1 to enable this plugin, 0 to disable.

  11.      * bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)

  12.      * bh_showusage If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled

  13.      * and how to use it if bh_autojump enabled.

  14.      *

  15.      * Requirements: AMXModX 0.16 or greater

  16.      *

  17.      *

  18.      */

  19.      

  20.     #include <amxmodx>

  21.     #include <engine>

  22.  

  23.     new bool:vanbhop

  24.      

  25.     #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water

  26.     #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground

  27.      

  28.     public plugin_init() {

  29.     register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")

  30.     register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)

  31.     register_logevent("korkezdes", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")

  32.      

  33.     register_cvar("bh_enabled", "1")

  34.     register_cvar("bh_autojump", "1")

  35.     register_cvar("bh_showusage", "1")

  36.     }

  37.  

  38.     public korkezdes()

  39.     {

  40.     vanbhop = false

  41.     set_task(10.0, "indit")

  42.     }

  43.     public indit()

  44.     {

  45.     vanbhop = true

  46.     client_print(0, print_chat, "Mostantol van bhop")

  47.     }

  48.      

  49.     public client_PreThink(id) {

  50.     if(vanbhop != true)

  51.     return PLUGIN_CONTINUE

  52.     if (!get_cvar_num("bh_enabled"))

  53.     return PLUGIN_CONTINUE

  54.      

  55.     entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping

  56.      

  57.     if (!get_cvar_num("bh_autojump"))

  58.     return PLUGIN_CONTINUE

  59.      

  60.     // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically

  61.     if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump

  62.     new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

  63.      

  64.     if (flags & FL_WATERJUMP)

  65.     return PLUGIN_CONTINUE

  66.     if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )

  67.     return PLUGIN_CONTINUE

  68.     if ( !(flags & FL_ONGROUND) )

  69.     return PLUGIN_CONTINUE

  70.      

  71.     new Float:velocity[3]

  72.     entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

  73.     velocity[2] += 250.0

  74.     entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

  75.      

  76.     entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation

  77.     }

  78.     return PLUGIN_CONTINUE

  79.     }

  80.      

  81.     public client_authorized(id)

  82.     set_task(30.0, "showUsage", id)

  83.      

  84.     public showUsage(id) {

  85.     if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )

  86.     return PLUGIN_HANDLED

  87.      

  88.     if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {

  89.     client_print(id, print_chat, "[AMXX] A nyulugras be van kapcsolva a szerveren. Ugras utan nem lassulsz le.")

  90.     } else {

  91.     client_print(id, print_chat, "[AMXX] Automatikus nyulugras be van kapcsolva a szerveren.Az ugras lenyomva tartasaval tudod hasznalni.")

  92.     }

  93.     return PLUGIN_HANDLED

  94.     }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve: 2012.06.08. 11:40 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2009.12.28. 10:01
Hozzászólások: 204
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
hogyan tudok azt hogy [Bhop] szinesen írja hogy Mostantól van bhop! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhop
HozzászólásElküldve: 2012.06.08. 12:49 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
colorchat.inc

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 35 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 36 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole