hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.21. 22:21



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 770 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 768 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: XP
HozzászólásElküldve: 2012.06.16. 18:15 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.21. 18:04
Hozzászólások: 557
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 74 alkalommal
Hello, itt 1 xp tutorial: http://amxmodx.crys.hu/site/forum/viewtopic.php?f=14&t=4159

1. H kell megcsinálni h minden faj külön fejlödjön :?:

2. 2. oldalon ott van h h kell megcsinálni h minden lvl enként több legyen a hp de + h kell belerakni h gyorsabb legyek minden lvl enként :?:



Elöre köszi :!:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: XP
HozzászólásElküldve: 2012.06.17. 07:17 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
2. Kérdésre a válasz:

    Plugin_init-be:
    Kód:
    1. register_event("CurWeapon", "jelenfegyver", "be", "1=1")


    A kód bármely részébe:
    Kód:
    1. public jelenfegyver(id)

    2. {

    3.         if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))

    4.                 return PLUGIN_CONTINUE

    5.         new Float:sebesseg = get_user_maxspeed(id)

    6.        

    7.         if(PlayerLevel[id] == 2)

    8.         {

    9.                 set_user_maxspeed(id, sebesseg+10.0)

    10.         }else if (PlayerLevel[id] == 3)

    11.         {

    12.                 set_user_maxspeed(id, sebesseg+20.0)

    13.         }

    14.         // és így tovább

    15.         return PLUGIN_CONTINUE

    16. }



Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: XP
HozzászólásElküldve: 2012.06.17. 12:24 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.21. 18:04
Hozzászólások: 557
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 74 alkalommal
Kód:
  1. public jelenfegyver(id)

  2. {

  3. get_user_maxspeed(id, sebesseg+PlayerLevel[id]*20);

  4.         return PLUGIN_CONTINUE;

  5. }


igy nem jó?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: XP
HozzászólásElküldve: 2012.06.17. 12:32 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Nem. Mindjárt leírom, hogy hogy lesz jó.

Kód:
  1. public jelenfegyver(id)

  2.  

  3. {

  4.  

  5.         if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))

  6.  

  7.                 return PLUGIN_CONTINUE

  8.  

  9.         new Float:sebesseg = get_user_maxspeed(id)

  10.  

  11.        

  12.         set_user_maxspeed(id, sebesseg+PlayerLevel[id]*20);

  13.  

  14.         return PLUGIN_CONTINUE

  15.  

  16. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole