hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 21:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 394 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 393 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: bhop
HozzászólásElküldve:2012.06.17. 16:37 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2012.06.16. 05:50
Hozzászólások:11
kene nekem egy olyan bhop ami szinesen irja az uzeneteket
ty


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bhop
HozzászólásElküldve:2012.06.17. 16:38 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <engine>

  3. #include <colorchat>

  4.  

  5. #define FL_WATERJUMP    (1<<11) // player jumping out of water

  6. #define FL_ONGROUND     (1<<9)  // At rest / on the ground

  7.  

  8. public plugin_init() {

  9.         register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")

  10.         register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)

  11.  

  12.         register_cvar("bh_enabled", "1")

  13.         register_cvar("bh_autojump", "1")

  14.         register_cvar("bh_showusage", "1")

  15. }

  16.  

  17. public client_PreThink(id) {

  18.         if (!get_cvar_num("bh_enabled"))

  19.                 return PLUGIN_CONTINUE

  20.  

  21.         entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)         // Disable slow down after jumping

  22.  

  23.         if (!get_cvar_num("bh_autojump"))

  24.                 return PLUGIN_CONTINUE

  25.  

  26. // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)             Make a player jump automatically

  27.         if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {    // If holding jump

  28.                 new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

  29.  

  30.                 if (flags & FL_WATERJUMP)

  31.                         return PLUGIN_CONTINUE

  32.                 if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )

  33.                         return PLUGIN_CONTINUE

  34.                 if ( !(flags & FL_ONGROUND) )

  35.                         return PLUGIN_CONTINUE

  36.  

  37.                 new Float:velocity[3]

  38.                 entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

  39.                 velocity[2] += 250.0

  40.                 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

  41.  

  42.                 entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)      // Play the Jump Animation

  43.         }

  44.         return PLUGIN_CONTINUE

  45. }

  46.  

  47. public client_authorized(id)

  48.         set_task(30.0, "showUsage", id)

  49.  

  50. public showUsage(id) {

  51.         if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )

  52.                 return PLUGIN_HANDLED

  53.  

  54.         if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {

  55.                 ColorChat(id, RED, "[BHOP]^x04 Bunnyhop bekapcsolva! Csak nyomd fojamatosan az ugra'st!")

  56.         } else {

  57.                 ColorChat(id, RED, "[BHOP]^x04 Bunnyhop bekapcsolva!Csak nyomd fojamatosan az ugra'st!")

  58.         }

  59.         return PLUGIN_HANDLED

  60. }

  61.  


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára oroszrulett 2012.06.17. 16:44-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bhop
HozzászólásElküldve:2012.06.17. 16:42 
Offline
Újonc

Csatlakozott:2012.06.16. 05:50
Hozzászólások:11
kosz. azt meg tod csinni h a [BHOP]-oit pirosan irja?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bhop
HozzászólásElküldve:2012.06.17. 16:44 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Átírva. Nem láttam olyat, hogy [BHOP], de gondolom az [AMX]-re gondoltál.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole