hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.07.04. 21:31



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 405 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 404 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [12 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Bhopp színesen
HozzászólásElküldve:2012.07.01. 06:52 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Hali.

Valaki meg tudja igy csinálni a bhopp-ot:

Bunnyhop bekapcsolva! Csak nyomd a W-A-S-D betuk mellet a folyamatos ugra'st.

Nekem ennyire sikerült:
Bunnyhop bekapcsolva! Csak nyomd a W-A-S-D betuk mellet a folyamatos ugra'st.
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <engine>

  3. #include <colorchat>

  4.  

  5. #define FL_WATERJUMP (1<<11) // jatekos, aki ugrik vizbol

  6.  

  7. #define FL_ONGROUND (1<<9) // Nyugalmi allapotban / a foldnn

  8.  

  9.  

  10. public plugin_init() {

  11. register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")

  12. register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)

  13.  

  14. register_cvar("bh_enabled", "1")

  15. register_cvar("bh_autojump", "1")

  16. register_cvar("bh_showusage", "1")

  17. }

  18.  

  19. public client_PreThink(id) {

  20. if (!get_cvar_num("bh_enabled"))

  21. return PLUGIN_CONTINUE

  22.  

  23. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // letilt/lelassul miutan ugrott

  24.  

  25.  

  26. if (!get_cvar_num("bh_autojump"))

  27. return PLUGIN_CONTINUE

  28.  

  29. // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Arra kesztet egy jatekost, hogy automatikusan ugorjon

  30.  

  31. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {    // Ha tarto ugras

  32.  

  33. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

  34.  

  35. if (flags & FL_WATERJUMP)

  36. return PLUGIN_CONTINUE

  37. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )

  38. return PLUGIN_CONTINUE

  39. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )

  40. return PLUGIN_CONTINUE

  41.  

  42. new Float:velocity[3]

  43. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

  44. velocity[2] += 250.0

  45. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

  46.  

  47. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)      // Az ugras jatsszva

  48. }

  49. return PLUGIN_CONTINUE

  50. }

  51.  

  52. public client_authorized(id)

  53. set_task(30.0, "showUsage", id)

  54.  

  55. public showUsage(id) {

  56. if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )

  57. return PLUGIN_HANDLED

  58.  

  59. if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {

  60. ColorChat(0, BLUE, "^x04[AMX] Bunnyhop bekapcsolva! Csak a ^x03W-A-S-D ^x04betuk mellet nyomd a folyamatos ugra'st..")

  61. } else {

  62. ColorChat(0, BLUE, "^x04[AMX] Bunnyhop bekapcsolva! Csak a ^x03W-A-S-D ^x04betuk mellet nyomd a folyamatos ugra'st..")

  63. }

  64. return PLUGIN_HANDLED

  65. }

_________________
****


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára pixxa112 2012.07.01. 06:53-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhopp színesen
HozzászólásElküldve:2012.07.01. 06:54 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
60., 62. sort cseréld erre:
Kód:
  1. ColorChat(0, GREEN, "[AMX] Bunnyhop bekapcsolva! Csak a^x03 W-A-S-D^x04 betuk mellet nyomd a folyamatos ugra'st..")


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhopp színesen
HozzászólásElküldve:2012.07.01. 06:54 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Hu te aztán gyors vagy :)

Thank You.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhopp színesen
HozzászólásElküldve:2012.07.01. 07:05 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Áthelyezve.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhopp színesen
HozzászólásElküldve:2012.07.04. 16:49 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
nálad ha ki van kapcsolva akkor is be van?

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhopp színesen
HozzászólásElküldve:2012.07.04. 17:55 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Mivan??

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhopp színesen
HozzászólásElküldve:2012.07.04. 18:21 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Kód:
  1. if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {

  2. ColorChat(0, BLUE, "^x04[AMX] Bunnyhop bekapcsolva! Csak a ^x03W-A-S-D ^x04betuk mellet nyomd a folyamatos ugra'st..")

  3. } else {

  4. ColorChat(0, BLUE, "^x04[AMX] Bunnyhop bekapcsolva! Csak a ^x03W-A-S-D ^x04betuk mellet nyomd a folyamatos ugra'st..")

  5. }

tehát ha kikapcsolod akkor is be van kapcsolva

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhopp színesen
HozzászólásElküldve:2012.07.04. 19:07 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Ja értem XD Nem baj a lényeg, hogy müködik :)

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhopp színesen
HozzászólásElküldve:2012.07.04. 20:37 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Idézet:
nálad ha ki van kapcsolva akkor is be van?


Ez alapból így van megírva. Amikor először láttam én is csak néztem, de utána már le*-tam.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bhopp színesen
HozzászólásElküldve:2012.07.05. 17:06 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
És az baj? Mert ugyan úgy írja, hogy bunnyhop bekapcsolva.

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [12 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole