hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.07.04. 14:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 417 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 416 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Minden kör elején , hiba
HozzászólásElküldve:2012.07.31. 20:43 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2012.07.27. 18:09
Hozzászólások:19
Helló!

Az alábbi kód , miért nem fut le minden kör elején írva ki az üzenetet , hogy be van kapcsolva a TK ? Sikeresen lehet amxx - é konvertálni. A válaszokat előre is kösz!

Kód:
  1. #include <amxmodx>  

  2. #include <fun>

  3. #include <cstrike>

  4.  

  5. // Plugin Info

  6. new const PLUGIN[]  = "csapatsebzes"

  7. new const VERSION[] = "1.0"

  8. new const AUTHOR[]  = "test"

  9.  

  10.  

  11. public plugin_init() {

  12.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  13.     register_logevent("friendly",2,"1=Round_Start")    

  14.  

  15. }

  16.  

  17. public friendly(id)

  18. {

  19.         new cvarnum = get_cvar_num("mp_friendlyfire")

  20.        

  21.         if(cvarnum == 1)

  22.         {

  23.                 client_print(id, print_chat, "Csapattars sebzes bekapcsolva")

  24.         }

  25. }

  26.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Minden kör elején , hiba
HozzászólásElküldve:2012.07.31. 21:21 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott:2010.02.04. 19:12
Hozzászólások:3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
kör elején nincs ID
Kód:
  1. #include <amxmodx>  

  2. #include <fun>

  3. #include <cstrike>

  4.  

  5. // Plugin Info

  6. new const PLUGIN[]  = "csapatsebzes"

  7. new const VERSION[] = "1.0"

  8. new const AUTHOR[]  = "test"

  9.  

  10.  

  11. public plugin_init() {

  12.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

  13.     register_logevent("friendly",2,"1=Round_Start")    

  14.  

  15. }

  16.  

  17. public friendly()

  18. {

  19.         new players[32], pnum;

  20.         get_players(players, pnum, "c");

  21.         for(new i = 0; i < pnum; i++)

  22.         {

  23.                 new id = players[i];

  24.                 new cvarnum = get_cvar_num("mp_friendlyfire")

  25.        

  26.                 if(cvarnum == 1)

  27.                 {

  28.                         client_print(id, print_chat, "Csapattars sebzes bekapcsolva")

  29.                 }

  30.         }

  31. }

  32.  

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Minden kör elején , hiba
HozzászólásElküldve:2012.08.01. 08:40 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2012.07.27. 18:09
Hozzászólások:19
Köszönöm működik :) Azt eltudnád mondani , hogy ez a 2 sor mit csinál a játékossal?
Kód:
  1.  new players[32], pnum;

  2.         get_players(players, pnum, "c");


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Minden kör elején , hiba
HozzászólásElküldve:2012.08.01. 08:58 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Semmit

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Minden kör elején , hiba
HozzászólásElküldve:2012.08.01. 09:06 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2012.07.27. 18:09
Hozzászólások:19
Akkor mire való?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Minden kör elején , hiba
HozzászólásElküldve:2012.08.01. 09:17 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Kód:
  1. new players[32], pnum;

  2. get_players(players, pnum, "c");


Létrehozza a két változót, a get_palyers meg lekéri a játéksok számát, a c flag pedig kihagyja a számolásból a botokat!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Minden kör elején , hiba
HozzászólásElküldve:2012.08.01. 09:20 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2012.07.27. 18:09
Hozzászólások:19
Értem , köszi.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole