hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 15:23



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 373 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 371 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: fegyver modell választó
HozzászólásElküldve:2012.08.29. 18:52 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
hali
átírnátok úgy hogy akkor jöjjön elő a menü ha felvette az awp-t?

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Awp menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HunGamer"

#define MAX_WP 4

new OnOff

new valasztott[33]

new const awp_name[MAX_WP+1][] =
{
   "",
   "Elso AWP",//Elso awp neve
   "Masodik AWP",//Masodik awp neve
   "Harmadik AWP",//Harmadik awp neve
   "Negyedik AWP"//Negyedik awp neve és így tovább
}
new const awp_p_model[MAX_WP+1][] =
{
   "",
   "models/awpmenu/p_awp1.mdl",//Elso P modelje
   "models/awpmenu/p_awp2.mdl",//Masodik P modelje
   "models/awpmenu/p_awp3.mdl",//Harmadik P modelje
   "models/awpmenu/p_awp4.mdl"//Negyedik P modelje és így tovább
}
new const awp_v_model[MAX_WP+1][] =
{
   "",
   "models/awpmenu/v_awp1.mdl",//Elso V modelje
   "models/awpmenu/v_awp2.mdl",//Masodik V modelje
   "models/awpmenu/v_awp3.mdl",//Harmadik V modelje
   "models/awpmenu/v_awp4.mdl"//Negyedik V modelje és így tovább
}

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
   register_clcmd("say /awp", "awpmenu")
   OnOff = register_cvar("awpmenu_on", "1")
}
public plugin_precache()
{
   for(new i=1; i<=MAX_WP; i++)
   {
      precache_model(awp_p_model[i])     
      precache_model(awp_v_model[i])
   }

   return PLUGIN_CONTINUE
}
public awpmenu(id)
{
   if(get_pcvar_num(OnOff))
   {
      if(is_user_alive(id))
      {
         new szTempid[10]
         new Menu = menu_create("Awp menu", "awpmenuh")
         
         for(new i=1; i<=MAX_WP; i++)
         {
            num_to_str(i, szTempid, 9)
            menu_additem(Menu, awp_name[i], szTempid)
         }
         menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
         menu_display(id, Menu)
      }
      else
      {
         client_print(id, print_chat, "Halott nem hasznalhatja")
      }
   }
   else
   {
      client_print(id, print_chat, "A valasztas jelenleg ki van kapcsolva")
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}
public client_connect(id)
{
   valasztott[id] = 0
}
public client_disconnect(id)
{
   valasztott[id] = 0
}
public awpmenuh(id, menu, item)
{
   if( item == MENU_EXIT )
   {
      menu_destroy(menu)
      return PLUGIN_HANDLED
   }
   new data[6], iName[64]
   new access, callback
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
   
   new key = str_to_num(data)
   
   valasztott[id] = key
   set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_v_model[key])
   set_pev(id, pev_weaponmodel2, awp_p_model[key])
   
   menu_destroy(menu)
   return PLUGIN_HANDLED
}
public Event_Change_Weapon(id)
{
   new weaponID = read_data(2)
   
   if(weaponID == CSW_AWP && get_pcvar_num(OnOff) && valasztott[id])
   {
      set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_v_model[valasztott[id]])
      set_pev(id, pev_weaponmodel2, awp_p_model[valasztott[id]])
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyver modell választó
HozzászólásElküldve:2012.08.29. 23:29 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Awp menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HunGamer"

#define MAX_WP 4

new OnOff

new valasztott[33]

new const awp_name[MAX_WP+1][] =
{
   "",
   "Elso AWP",//Elso awp neve
   "Masodik AWP",//Masodik awp neve
   "Harmadik AWP",//Harmadik awp neve
   "Negyedik AWP"//Negyedik awp neve és így tovább
}
new const awp_p_model[MAX_WP+1][] =
{
   "",
   "models/awpmenu/p_awp1.mdl",//Elso P modelje
   "models/awpmenu/p_awp2.mdl",//Masodik P modelje
   "models/awpmenu/p_awp3.mdl",//Harmadik P modelje
   "models/awpmenu/p_awp4.mdl"//Negyedik P modelje és így tovább
}
new const awp_v_model[MAX_WP+1][] =
{
   "",
   "models/awpmenu/v_awp1.mdl",//Elso V modelje
   "models/awpmenu/v_awp2.mdl",//Masodik V modelje
   "models/awpmenu/v_awp3.mdl",//Harmadik V modelje
   "models/awpmenu/v_awp4.mdl"//Negyedik V modelje és így tovább
}

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
   register_clcmd("say /awp", "awpmenu")
   OnOff = register_cvar("awpmenu_on", "1")
   set_task( 1.0, "awp_sajt", 0, "", 0, "b" );
}
public plugin_precache()
{
   for(new i=1; i<=MAX_WP; i++)
   {
      precache_model(awp_p_model[i])     
      precache_model(awp_v_model[i])
   }

   return PLUGIN_CONTINUE
}
public awp_sajt(id)
{
if(user_has_weapon(id, CSW_AWP))
{
   set_task( 1.0, "awpmenu", 0, "", 0, "b" );
}
}
public awpmenu(id)
{
   if(get_pcvar_num(OnOff))
   {
      if(is_user_alive(id))
      {
         new szTempid[10]
         new Menu = menu_create("Awp menu", "awpmenuh")
         
         for(new i=1; i<=MAX_WP; i++)
         {
            num_to_str(i, szTempid, 9)
            menu_additem(Menu, awp_name[i], szTempid)
         }
         menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
         menu_display(id, Menu)
      }
      else
      {
         client_print(id, print_chat, "Halott nem hasznalhatja")
      }
   }
   else
   {
      client_print(id, print_chat, "A valasztas jelenleg ki van kapcsolva")
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}
public client_connect(id)
{
   valasztott[id] = 0
}
public client_disconnect(id)
{
   valasztott[id] = 0
}
public awpmenuh(id, menu, item)
{
   if( item == MENU_EXIT )
   {
      menu_destroy(menu)
      return PLUGIN_HANDLED
   }
   new data[6], iName[64]
   new access, callback
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
   
   new key = str_to_num(data)
   
   valasztott[id] = key
   set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_v_model[key])
   set_pev(id, pev_weaponmodel2, awp_p_model[key])
   
   menu_destroy(menu)
   return PLUGIN_HANDLED
}
public Event_Change_Weapon(id)
{
   new weaponID = read_data(2)
   
   if(weaponID == CSW_AWP && get_pcvar_num(OnOff) && valasztott[id])
   {
      set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_v_model[valasztott[id]])
      set_pev(id, pev_weaponmodel2, awp_p_model[valasztott[id]])
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}

Teszt nem volt!

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyver modell választó
HozzászólásElküldve:2012.08.30. 01:31 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
nem jó
a fájlokat leszedi de nem jön elő a menü automatikusan, ha felvettem azt a fegyót


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyver modell választó
HozzászólásElküldve:2012.08.30. 08:01 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Így próbáld:


Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Awp menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HunGamer"

#define MAX_WP 4

new OnOff

new valasztott[33]

new const awp_name[MAX_WP+1][] =
{
   "",
   "Elso AWP",//Elso awp neve
   "Masodik AWP",//Masodik awp neve
   "Harmadik AWP",//Harmadik awp neve
   "Negyedik AWP"//Negyedik awp neve és így tovább
}
new const awp_p_model[MAX_WP+1][] =
{
   "",
   "models/awpmenu/p_awp1.mdl",//Elso P modelje
   "models/awpmenu/p_awp2.mdl",//Masodik P modelje
   "models/awpmenu/p_awp3.mdl",//Harmadik P modelje
   "models/awpmenu/p_awp4.mdl"//Negyedik P modelje és így tovább
}
new const awp_v_model[MAX_WP+1][] =
{
   "",
   "models/awpmenu/v_awp1.mdl",//Elso V modelje
   "models/awpmenu/v_awp2.mdl",//Masodik V modelje
   "models/awpmenu/v_awp3.mdl",//Harmadik V modelje
   "models/awpmenu/v_awp4.mdl"//Negyedik V modelje és így tovább
}

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
   register_event("WeapPickup","awp_pickup"," b","1=18")
   register_clcmd("say /awp", "awpmenu")
   OnOff = register_cvar("awpmenu_on", "1")
}
public plugin_precache()
{
   for(new i=1; i<=MAX_WP; i++)
   {
      precache_model(awp_p_model[i])     
      precache_model(awp_v_model[i])
   }

   return PLUGIN_CONTINUE
}

public awp_pickup(id)
{
   awpmenu(id)
}

public awpmenu(id)
{
   if(get_pcvar_num(OnOff))
   {
      if(is_user_alive(id))
      {
         new szTempid[10]
         new Menu = menu_create("Awp menu", "awpmenuh")
         
         for(new i=1; i<=MAX_WP; i++)
         {
            num_to_str(i, szTempid, 9)
            menu_additem(Menu, awp_name[i], szTempid)
         }
         menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
         menu_display(id, Menu)
      }
      else
      {
         client_print(id, print_chat, "Halott nem hasznalhatja")
      }
   }
   else
   {
      client_print(id, print_chat, "A valasztas jelenleg ki van kapcsolva")
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}
public client_connect(id)
{
   valasztott[id] = 0
}
public client_disconnect(id)
{
   valasztott[id] = 0
}
public awpmenuh(id, menu, item)
{
   if( item == MENU_EXIT )
   {
      menu_destroy(menu)
      return PLUGIN_HANDLED
   }
   new data[6], iName[64]
   new access, callback
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
   
   new key = str_to_num(data)
   
   valasztott[id] = key
   set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_v_model[key])
   set_pev(id, pev_weaponmodel2, awp_p_model[key])
   
   menu_destroy(menu)
   return PLUGIN_HANDLED
}
public Event_Change_Weapon(id)
{
   new weaponID = read_data(2)
   
   if(weaponID == CSW_AWP && get_pcvar_num(OnOff) && valasztott[id])
   {
      set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_v_model[valasztott[id]])
      set_pev(id, pev_weaponmodel2, awp_p_model[valasztott[id]])
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyver modell választó
HozzászólásElküldve:2012.08.30. 09:17 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
köszi kiki :) így már jó


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole