hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Robbanás - Hiba
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=5880
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Bence98007 [2012.09.08. 09:46 ]
Hozzászólás témája:  Robbanás - Hiba

Üdv.!

Valaki javítaná nekem ezt a plugint?

Error:
Warning: Tag mismatch on line 61

Nem találtam az ExplosionCreate funkcióra, így nem tudom hogy kell használni :?

SMA:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <dhudmessage>
  4. #include <engine>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Explotion on spawn"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR ".csF Group"
  10.  
  11. new g_Time;
  12. new bool:Yes = false;
  13. new Float:origin[3];
  14.  
  15. public plugin_init()
  16. {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18.  
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1);
  20. register_event("HLTV", "eventRoundStart", "a", "1=0", "2=0");
  21. }
  22.  
  23. public eventRoundStart()
  24. {
  25. g_Time = 20;
  26. Yes = false
  27. }
  28.  
  29. public player_spawn(id)
  30. {
  31. if(get_user_team(id) == 2)
  32. {
  33. if(!Yes)
  34. {
  35. set_task(1.0,"Timer_go" ,id, _, _, "b", 0)
  36. entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin)
  37. Yes = true
  38. }
  39. }
  40. return PLUGIN_CONTINUE
  41. }
  42.  
  43. public Timer_go(id)
  44. {
  45. g_Time--;
  46. if(g_Time < 15)
  47. {
  48. set_dhudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.8, 1, 0.0, 0.4, 0.0, 1.0 );
  49. show_dhudmessage(0, "Hatralevo ido a robbanasig: |%d| ", g_Time);
  50. }
  51.  
  52. if(g_Time == 0)
  53. {
  54. remove_task(id)
  55. esf_exp(id)
  56. }
  57. }
  58.  
  59. public esf_exp(id)
  60. {
  61. ExplosionCreate(origin, 370)
  62. return PLUGIN_CONTINUE
  63. }
  64.  
  65. stock ExplosionCreate(const Float:vecCenter[3], Float:iMagnitude, iFlags = 0, bool:bDoDamage = true, bool:bNoActivate = false)
  66. {
  67. new iEnt = create_entity("env_explosion")
  68.  
  69. if(!iEnt)
  70. return 0
  71.  
  72. entity_set_origin(iEnt, vecCenter)
  73. new szMagnitude[8]
  74. formatex(szMagnitude, charsmax(szMagnitude), "%3d", iMagnitude)
  75. DispatchKeyValue(iEnt, "iMagnitude", szMagnitude)
  76.  
  77. if(!bDoDamage)
  78. entity_set_int(iEnt, EV_INT_spawnflags, iFlags | SF_ENVEXPLOSION_NODAMAGE)
  79. else
  80. entity_set_int(iEnt, EV_INT_spawnflags, iFlags)
  81.  
  82. DispatchSpawn(iEnt)
  83.  
  84. if(!bNoActivate)
  85. {
  86. force_use(iEnt, iEnt)
  87. }
  88. return iEnt
  89. }
  90.  


Köszi előre is!

Szerző:  Metal [2012.09.14. 14:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: Robbanás - Hiba

370 helyett 370.0

Ajánlom figyelmedbe: AmxModX Alapozó 03. - Típusok, változók, konstansok

Szerző:  Bence98007 [2012.09.14. 15:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: Robbanás - Hiba

Metal írta:
370 helyett 370.0

Ajánlom figyelmedbe: AmxModX Alapozó 03. - Típusok, változók, konstansok

Kösz Metal! ettől már jó lett!

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/