hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 17:55



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 547 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 545 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot], siska15 az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2012.09.08. 14:02 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:11
Hozzászólások: 24
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Szerkesztettem pár dolgot a fegyvermenübe csak vlmiért nem alakítja át amxx fájlá.

files/5368403/5368403.sma(114) : error 002: only a single statement (or expression) can follow each "case"
files/5368403/5368403.sma(134) : warning 217: loose indentation
files/5368403/5368403.sma(134) : error 014: invalid statement; not in switch
files/5368403/5368403.sma(134) : warning 215: expression has no effect
files/5368403/5368403.sma(134) : error 001: expected token: ";", but found ":"
files/5368403/5368403.sma(134) : error 029: invalid expression, assumed zero
files/5368403/5368403.sma(134) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
5 Errors.


sma:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyver Menu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Szemir"
  10.  
  11.  
  12. new awp = 0;
  13.  
  14. public plugin_init()
  15. {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "JatekosEledes", true);
  18. }
  19.  
  20. public JatekosEledes(id)
  21. {
  22. if( is_user_alive(id) )
  23. {
  24. Fegyvermenu(id);
  25. }
  26. }
  27.  
  28. public Fegyvermenu(id)
  29. {
  30. new iMenu = menu_create(" \gNeuRotiC\yValassz fegyvert:", "MainMenu_Handle");
  31.  
  32. menu_additem(iMenu, "\rM4A1 \yCsomag", "1");
  33. menu_additem(iMenu, "\rAK47 \yCsomag", "2");
  34. menu_additem(iMenu, "\rAWP \yCsomag ", "3");
  35. menu_additem(iMenu, "\rScout \yCsomag \w(elso 4)", "4");
  36. menu_additem(iMenu, "\rKrieg \yCsomag", "5");
  37. menu_additem(iMenu, "\rFamas \yCsomag", "6");
  38. menu_additem(iMenu, "\rShoti \yCsomag", "7");
  39. menu_additem(iMenu, "\rAug \yCsomag", "8");
  40. menu_additem(iMenu, "\rSMG \yCsomag", "9");
  41. menu_additem(iMenu, "\rGalil \yCsomag", "10");
  42. menu_additem(iMenu, "\rMachineguns \yCsomag", "11");
  43.  
  44. menu_display(id, iMenu);
  45. }
  46.  
  47. public MainMenu_Handle(id, iMenu, iItem)
  48. {
  49. if( iItem == MENU_EXIT )
  50. {
  51. menu_destroy(iMenu);
  52. return PLUGIN_HANDLED;
  53. }
  54.  
  55. new iAccess, iCallback, szData[5];
  56. menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, szData, charsmax(szData), _, _, iCallback);
  57.  
  58. switch( str_to_num(szData) )
  59. {
  60. case 1:
  61. {
  62.  
  63.  
  64.  
  65. give_item(id, "weapon_m4a1")
  66. give_item(id, "weapon_deagle")
  67. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  68. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  69. give_item(id, "weapon_flashbang")
  70. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
  71. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  72. client_print(id, print_chat, "* M4A1 Csomagot valasztottal !");
  73.  
  74.  
  75.  
  76.  
  77.  
  78. }
  79.  
  80. case 2:
  81. {
  82. give_item(id, "weapon_ak47")
  83. give_item(id, "weapon_deagle")
  84. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  85. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  86. give_item(id, "weapon_flashbang")
  87. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
  88. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  89. client_print(id, print_chat, "* AK47 Csomagot valasztottal !");
  90. }
  91.  
  92. case 3:
  93. {
  94.  
  95.  
  96. if(awp < 4)
  97.  
  98. give_item(id, "weapon_awp")
  99. give_item(id, "weapon_deagle")
  100. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  101. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  102. give_item(id, "weapon_flashbang")
  103. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,35)
  104. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  105. client_print(id, print_chat, "* AWP Csomagot valasztottal !");
  106.  
  107. awp++
  108.  
  109. }
  110.  
  111.  
  112.  
  113.  
  114. else
  115.  
  116.  
  117.  
  118.  
  119. {
  120.  
  121.  
  122. ColorChat(id, GREEN, "[^x03Fegyvermenu^x04]^x03 Csak négy ember hasznalhatja az awp -t!");
  123.  
  124.  
  125. Fegyvermenu(id);
  126.  
  127.  
  128.  
  129.  
  130.  
  131.  
  132. }
  133.  
  134. case 4:
  135. {
  136. give_item(id, "weapon_scout")
  137. give_item(id, "weapon_deagle")
  138. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  139. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  140. give_item(id, "weapon_flashbang")
  141. cs_set_user_bpammo(id,CSW_SCOUT,90)
  142. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  143. client_print(id, print_chat, "* Scout Csomagot valasztottal !");
  144. }
  145.  
  146. case 5:
  147. {
  148. give_item(id, "weapon_sg550")
  149. give_item(id, "weapon_deagle")
  150. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  151. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  152. give_item(id, "weapon_flashbang")
  153. cs_set_user_bpammo(id,CSW_SG550,90)
  154. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  155. client_print(id, print_chat, "* Krieg Csomagot valasztottal !");
  156. }
  157.  
  158. case 6:
  159. {
  160. give_item(id, "weapon_famas")
  161. give_item(id, "weapon_deagle")
  162. cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,90)
  163. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  164. client_print(id, print_chat, "* Famas Csomagot valasztottal !");
  165. }
  166.  
  167. case 7:
  168. {
  169. give_item(id, "weapon_m3")
  170. give_item(id, "weapon_deagle")
  171. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M3,32)
  172. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  173. client_print(id, print_chat, "* Shoti Csomagot valasztottal !");
  174. }
  175.  
  176. case 8:
  177. {
  178. give_item(id, "weapon_aug")
  179. give_item(id, "weapon_deagle")
  180. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AUG,90)
  181. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  182. client_print(id, print_chat, "* Aug Csomagot valasztottal !");
  183. }
  184.  
  185. case 9:
  186. {
  187. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  188. give_item(id, "weapon_deagle")
  189. cs_set_user_bpammo(id,CSW_MP5NAVY,120)
  190. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  191. client_print(id, print_chat, "* SMG Csomagot valasztottal !");
  192. }
  193.  
  194. case 10:
  195. {
  196. give_item(id, "weapon_galil")
  197. give_item(id, "weapon_deagle")
  198. cs_set_user_bpammo(id,CSW_GALIL,90)
  199. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  200. client_print(id, print_chat, "* Galil Csomagot valasztottal !");
  201. }
  202.  
  203. case 11:
  204. {
  205. give_item(id, "weapon_m249")
  206. give_item(id, "weapon_deagle")
  207. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M249,200)
  208. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  209. client_print(id, print_chat, "* Machineguns Csomagot valasztottal !");
  210. }
  211. }
  212.  
  213. return PLUGIN_HANDLED;
  214. }

_________________
Konfigolt szerverem:
Kép

[mozgo]Megköszöni nem szégyen![/mozgo]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2012.09.08. 14:04 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyver Menu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Szemir"
  10.  
  11.  
  12. new awp = 0;
  13.  
  14. public plugin_init()
  15. {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "JatekosEledes", true);
  18. }
  19.  
  20. public JatekosEledes(id)
  21. {
  22. if( is_user_alive(id) )
  23. {
  24. Fegyvermenu(id);
  25. }
  26. }
  27.  
  28. public Fegyvermenu(id)
  29. {
  30. new iMenu = menu_create(" \gNeuRotiC\yValassz fegyvert:", "MainMenu_Handle");
  31.  
  32. menu_additem(iMenu, "\rM4A1 \yCsomag", "1");
  33. menu_additem(iMenu, "\rAK47 \yCsomag", "2");
  34. menu_additem(iMenu, "\rAWP \yCsomag ", "3");
  35. menu_additem(iMenu, "\rScout \yCsomag \w(elso 4)", "4");
  36. menu_additem(iMenu, "\rKrieg \yCsomag", "5");
  37. menu_additem(iMenu, "\rFamas \yCsomag", "6");
  38. menu_additem(iMenu, "\rShoti \yCsomag", "7");
  39. menu_additem(iMenu, "\rAug \yCsomag", "8");
  40. menu_additem(iMenu, "\rSMG \yCsomag", "9");
  41. menu_additem(iMenu, "\rGalil \yCsomag", "10");
  42. menu_additem(iMenu, "\rMachineguns \yCsomag", "11");
  43.  
  44. menu_display(id, iMenu);
  45. }
  46.  
  47. public MainMenu_Handle(id, iMenu, iItem)
  48. {
  49. if( iItem == MENU_EXIT )
  50. {
  51. menu_destroy(iMenu);
  52. return PLUGIN_HANDLED;
  53. }
  54.  
  55. new iAccess, iCallback, szData[5];
  56. menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, szData, charsmax(szData), _, _, iCallback);
  57.  
  58. switch( str_to_num(szData) )
  59. {
  60. case 1:
  61. {
  62.  
  63.  
  64.  
  65. give_item(id, "weapon_m4a1")
  66. give_item(id, "weapon_deagle")
  67. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  68. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  69. give_item(id, "weapon_flashbang")
  70. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
  71. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  72. client_print(id, print_chat, "* M4A1 Csomagot valasztottal !");
  73.  
  74.  
  75.  
  76.  
  77.  
  78. }
  79.  
  80. case 2:
  81. {
  82. give_item(id, "weapon_ak47")
  83. give_item(id, "weapon_deagle")
  84. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  85. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  86. give_item(id, "weapon_flashbang")
  87. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
  88. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  89. client_print(id, print_chat, "* AK47 Csomagot valasztottal !");
  90. }
  91.  
  92. case 3:
  93. {
  94.  
  95.  
  96. if(awp < 4)
  97. {
  98. give_item(id, "weapon_awp")
  99. give_item(id, "weapon_deagle")
  100. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  101. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  102. give_item(id, "weapon_flashbang")
  103. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,35)
  104. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  105. client_print(id, print_chat, "* AWP Csomagot valasztottal !");
  106.  
  107. awp++
  108.  
  109. }
  110.  
  111.  
  112. else
  113. {
  114.  
  115.  
  116. ColorChat(id, GREEN, "[^x03Fegyvermenu^x04]^x03 Csak négy ember hasznalhatja az awp -t!");
  117.  
  118.  
  119. Fegyvermenu(id);
  120.  
  121.  
  122.  
  123.  
  124.  
  125.  
  126. }
  127. }
  128.  
  129. case 4:
  130. {
  131. give_item(id, "weapon_scout")
  132. give_item(id, "weapon_deagle")
  133. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  134. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  135. give_item(id, "weapon_flashbang")
  136. cs_set_user_bpammo(id,CSW_SCOUT,90)
  137. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  138. client_print(id, print_chat, "* Scout Csomagot valasztottal !");
  139. }
  140.  
  141. case 5:
  142. {
  143. give_item(id, "weapon_sg550")
  144. give_item(id, "weapon_deagle")
  145. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  146. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  147. give_item(id, "weapon_flashbang")
  148. cs_set_user_bpammo(id,CSW_SG550,90)
  149. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  150. client_print(id, print_chat, "* Krieg Csomagot valasztottal !");
  151. }
  152.  
  153. case 6:
  154. {
  155. give_item(id, "weapon_famas")
  156. give_item(id, "weapon_deagle")
  157. cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,90)
  158. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  159. client_print(id, print_chat, "* Famas Csomagot valasztottal !");
  160. }
  161.  
  162. case 7:
  163. {
  164. give_item(id, "weapon_m3")
  165. give_item(id, "weapon_deagle")
  166. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M3,32)
  167. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  168. client_print(id, print_chat, "* Shoti Csomagot valasztottal !");
  169. }
  170.  
  171. case 8:
  172. {
  173. give_item(id, "weapon_aug")
  174. give_item(id, "weapon_deagle")
  175. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AUG,90)
  176. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  177. client_print(id, print_chat, "* Aug Csomagot valasztottal !");
  178. }
  179.  
  180. case 9:
  181. {
  182. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  183. give_item(id, "weapon_deagle")
  184. cs_set_user_bpammo(id,CSW_MP5NAVY,120)
  185. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  186. client_print(id, print_chat, "* SMG Csomagot valasztottal !");
  187. }
  188.  
  189. case 10:
  190. {
  191. give_item(id, "weapon_galil")
  192. give_item(id, "weapon_deagle")
  193. cs_set_user_bpammo(id,CSW_GALIL,90)
  194. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  195. client_print(id, print_chat, "* Galil Csomagot valasztottal !");
  196. }
  197.  
  198. case 11:
  199. {
  200. give_item(id, "weapon_m249")
  201. give_item(id, "weapon_deagle")
  202. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M249,200)
  203. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  204. client_print(id, print_chat, "* Machineguns Csomagot valasztottal !");
  205. }
  206. }
  207.  
  208. return PLUGIN_HANDLED;
  209. }
  210.  

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2012.09.08. 14:07 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:11
Hozzászólások: 24
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
kiki írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyver Menu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Szemir"
  10.  
  11.  
  12. new awp = 0;
  13.  
  14. public plugin_init()
  15. {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "JatekosEledes", true);
  18. }
  19.  
  20. public JatekosEledes(id)
  21. {
  22. if( is_user_alive(id) )
  23. {
  24. Fegyvermenu(id);
  25. }
  26. }
  27.  
  28. public Fegyvermenu(id)
  29. {
  30. new iMenu = menu_create(" \gNeuRotiC\yValassz fegyvert:", "MainMenu_Handle");
  31.  
  32. menu_additem(iMenu, "\rM4A1 \yCsomag", "1");
  33. menu_additem(iMenu, "\rAK47 \yCsomag", "2");
  34. menu_additem(iMenu, "\rAWP \yCsomag ", "3");
  35. menu_additem(iMenu, "\rScout \yCsomag \w(elso 4)", "4");
  36. menu_additem(iMenu, "\rKrieg \yCsomag", "5");
  37. menu_additem(iMenu, "\rFamas \yCsomag", "6");
  38. menu_additem(iMenu, "\rShoti \yCsomag", "7");
  39. menu_additem(iMenu, "\rAug \yCsomag", "8");
  40. menu_additem(iMenu, "\rSMG \yCsomag", "9");
  41. menu_additem(iMenu, "\rGalil \yCsomag", "10");
  42. menu_additem(iMenu, "\rMachineguns \yCsomag", "11");
  43.  
  44. menu_display(id, iMenu);
  45. }
  46.  
  47. public MainMenu_Handle(id, iMenu, iItem)
  48. {
  49. if( iItem == MENU_EXIT )
  50. {
  51. menu_destroy(iMenu);
  52. return PLUGIN_HANDLED;
  53. }
  54.  
  55. new iAccess, iCallback, szData[5];
  56. menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, szData, charsmax(szData), _, _, iCallback);
  57.  
  58. switch( str_to_num(szData) )
  59. {
  60. case 1:
  61. {
  62.  
  63.  
  64.  
  65. give_item(id, "weapon_m4a1")
  66. give_item(id, "weapon_deagle")
  67. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  68. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  69. give_item(id, "weapon_flashbang")
  70. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
  71. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  72. client_print(id, print_chat, "* M4A1 Csomagot valasztottal !");
  73.  
  74.  
  75.  
  76.  
  77.  
  78. }
  79.  
  80. case 2:
  81. {
  82. give_item(id, "weapon_ak47")
  83. give_item(id, "weapon_deagle")
  84. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  85. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  86. give_item(id, "weapon_flashbang")
  87. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
  88. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  89. client_print(id, print_chat, "* AK47 Csomagot valasztottal !");
  90. }
  91.  
  92. case 3:
  93. {
  94.  
  95.  
  96. if(awp < 4)
  97. {
  98. give_item(id, "weapon_awp")
  99. give_item(id, "weapon_deagle")
  100. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  101. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  102. give_item(id, "weapon_flashbang")
  103. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,35)
  104. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  105. client_print(id, print_chat, "* AWP Csomagot valasztottal !");
  106.  
  107. awp++
  108.  
  109. }
  110.  
  111.  
  112. else
  113. {
  114.  
  115.  
  116. ColorChat(id, GREEN, "[^x03Fegyvermenu^x04]^x03 Csak négy ember hasznalhatja az awp -t!");
  117.  
  118.  
  119. Fegyvermenu(id);
  120.  
  121.  
  122.  
  123.  
  124.  
  125.  
  126. }
  127. }
  128.  
  129. case 4:
  130. {
  131. give_item(id, "weapon_scout")
  132. give_item(id, "weapon_deagle")
  133. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  134. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  135. give_item(id, "weapon_flashbang")
  136. cs_set_user_bpammo(id,CSW_SCOUT,90)
  137. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  138. client_print(id, print_chat, "* Scout Csomagot valasztottal !");
  139. }
  140.  
  141. case 5:
  142. {
  143. give_item(id, "weapon_sg550")
  144. give_item(id, "weapon_deagle")
  145. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  146. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  147. give_item(id, "weapon_flashbang")
  148. cs_set_user_bpammo(id,CSW_SG550,90)
  149. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  150. client_print(id, print_chat, "* Krieg Csomagot valasztottal !");
  151. }
  152.  
  153. case 6:
  154. {
  155. give_item(id, "weapon_famas")
  156. give_item(id, "weapon_deagle")
  157. cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,90)
  158. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  159. client_print(id, print_chat, "* Famas Csomagot valasztottal !");
  160. }
  161.  
  162. case 7:
  163. {
  164. give_item(id, "weapon_m3")
  165. give_item(id, "weapon_deagle")
  166. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M3,32)
  167. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  168. client_print(id, print_chat, "* Shoti Csomagot valasztottal !");
  169. }
  170.  
  171. case 8:
  172. {
  173. give_item(id, "weapon_aug")
  174. give_item(id, "weapon_deagle")
  175. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AUG,90)
  176. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  177. client_print(id, print_chat, "* Aug Csomagot valasztottal !");
  178. }
  179.  
  180. case 9:
  181. {
  182. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  183. give_item(id, "weapon_deagle")
  184. cs_set_user_bpammo(id,CSW_MP5NAVY,120)
  185. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  186. client_print(id, print_chat, "* SMG Csomagot valasztottal !");
  187. }
  188.  
  189. case 10:
  190. {
  191. give_item(id, "weapon_galil")
  192. give_item(id, "weapon_deagle")
  193. cs_set_user_bpammo(id,CSW_GALIL,90)
  194. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  195. client_print(id, print_chat, "* Galil Csomagot valasztottal !");
  196. }
  197.  
  198. case 11:
  199. {
  200. give_item(id, "weapon_m249")
  201. give_item(id, "weapon_deagle")
  202. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M249,200)
  203. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  204. client_print(id, print_chat, "* Machineguns Csomagot valasztottal !");
  205. }
  206. }
  207.  
  208. return PLUGIN_HANDLED;
  209. }

 

Köszi:)

_________________
Konfigolt szerverem:
Kép

[mozgo]Megköszöni nem szégyen![/mozgo]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2012.09.08. 14:23 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:11
Hozzászólások: 24
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Ja és azt hogy csináljam meg hogy a NeuRotiC-ot zöldel irja???---------->
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new iMenu = menu_create(" \gNeuRotiC \yValassz fegyvert:", "MainMenu_Handle");

_________________
Konfigolt szerverem:
Kép

[mozgo]Megköszöni nem szégyen![/mozgo]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2012.09.08. 14:25 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Sehogy. Menüben nem lehet zöld:
\y sárga
\w fehér
\r piros
\d szürke

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole