#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <colorchat>
#include <dhudmessage>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>
#define PLUGIN "Pont rendszer"
#define VERZIO "2.3"
#define KESZITO "Oroszrulett."
#define KEZDOPONT 5
#define KEZDOPONT_VIP 10
#define OLESPONT 2
#define OLESPONT_VIP 5
#define BONUSZ1 5
#define BONUSZ2 7
#define BONUSZ3 8
#define BONUSZIDO1 180.0
#define BONUSZIDO2 300.0
#define BONUSZIDO3 600.0
#define VIPJOG ADMIN_LEVEL_B
#define SZINT_2 50
#define SZINT_2_BONUSZ 10
new pontok[33]
new r
new g
new b
new playernev[33][32]
new vault
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERZIO, KESZITO)
register_clcmd("say /pontok", "kiir_pont")
register_clcmd("say /pont", "kiir_pont")
register_clcmd("say /shop", "menu")
register_clcmd("say /bolt", "menu")
register_clcmd("say /cucc", "menu2")
register_clcmd("say /kellapont", "PontAdas")
register_dictionary("pontrendszer.txt")
vault = nvault_open("Ponton");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed")
set_task(0.1, "hirdetes")
}
public hirdetes(id)
{
print_color(0, "!gExtra cuccok vasarlasahoz ird be !t/cucc")
set_task(50.0, "hirdetes")
}
public PontAdas(id)
{
if (get_user_flags(id) && ADMIN_KICK)
{
new penz = pontok[id]
cs_set_user_money(id, penz += 1000)
client_print(id, print_center, "Most orulsz cigany? +1000Pont szopja le!")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "[DubStepCity] Ez csak adminoknak van ns!")
}
}
public menu(id)
{
if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
new menu = menu_create("\yDubStepCity Shop \w[By Bence98007]","fegyver_menu")
menu_additem(menu,"\yAK47 Dragon \w|25 pont|","1",0)
menu_additem(menu,"\yAnaconda \w|15 pont|","2",0)
menu_additem(menu,"\yGitar \w|20 pont|","3",0)
menu_additem(menu,"\yKSG-12 \w|25 pont|","4",0)
menu_additem(menu,"\yLuger \w|10 pont|","5",0)
menu_additem(menu,"\yM4A1 Dragon \w|25 pont|","6",0)
menu_additem(menu,"\yMP-7 \w|15 pont|","7",0)
menu_additem(menu,"\yWinchester \w|30 pont|","8",0)
menu_additem(menu,"\yPKM \w|50 pont|","9",0)
menu_additem(menu,"\yMusket \w|16 pont|","10",0)
menu_additem(menu,"\ySkull-1 \w|20 pont|","11",0)
menu_additem(menu,"\ySkull-7 \w|50 pont|","12",0)
menu_additem(menu,"\yXM8 \w|20 pont|","13",0)
menu_additem(menu,"\yInfiniti \w|18 pont|","14",0)
menu_additem(menu,"\yM95 Sniper Rifle \w|18 pont|","15",0)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_display(id,menu,0)
}
}
public fegyver_menu(id,menu,item)
{
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1 : {
if (!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Elonek kell lenned hogy vasarolhass!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new penz = pontok[id]
if (penz < 600)
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Nincs eleg pontod ehez az itemhez!")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
cs_set_user_money(id, penz -= 25)
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Sikeres vasarlas!")
client_cmd(id, "ak47")
}
}
case 2 : {
if (!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Elonek kell lenned hogy vasarolhass!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new penz = pontok[id]
if (penz < 600)
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Nincs eleg pontod ehez az itemhez!")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
cs_set_user_money(id, penz -= 25)
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Sikeres vasarlas!")
client_cmd(id, "anaconda")
}
}
case 3 : {
if (!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Elonek kell lenned hogy vasarolhass!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new penz = pontok[id]
if (penz < 600)
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Nincs eleg pontod ehez az itemhez!")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
cs_set_user_money(id, penz -= 25)
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Sikeres vasarlas!")
client_cmd(id, "gitar")
}
}
case 4 : {
if (!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Elonek kell lenned hogy vasarolhass!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new penz = pontok[id]
if (penz < 600)
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Nincs eleg pontod ehez az itemhez!")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
cs_set_user_money(id, penz -= 25)
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Sikeres vasarlas!")
client_cmd(id, "ksg")
}
}
case 5 : {
if (!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Elonek kell lenned hogy vasarolhass!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new penz = pontok[id]
if (penz < 600)
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Nincs eleg pontod ehez az itemhez!")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
cs_set_user_money(id, penz -= 25)
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Sikeres vasarlas!")
client_cmd(id, "lug")
}
}
case 6 : {
if (!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Elonek kell lenned hogy vasarolhass!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new penz = pontok[id]
if (penz < 600)
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Nincs eleg pontod ehez az itemhez!")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
cs_set_user_money(id, penz -= 25)
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Sikeres vasarlas!")
client_cmd(id, "m4")
}
}
case 7 : {
if (!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Elonek kell lenned hogy vasarolhass!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new penz = pontok[id]
if (penz < 600)
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Nincs eleg pontod ehez az itemhez!")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
cs_set_user_money(id, penz -= 25)
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Sikeres vasarlas!")
client_cmd(id, "mp7")
}
}
case 8 : {
if (!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Elonek kell lenned hogy vasarolhass!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new penz = pontok[id]
if (penz < 600)
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Nincs eleg pontod ehez az itemhez!")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
cs_set_user_money(id, penz -= 25)
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Sikeres vasarlas!")
client_cmd(id, "win")
}
}
case 9 : {
if (!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Elonek kell lenned hogy vasarolhass!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new penz = pontok[id]
if (penz < 600)
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Nincs eleg pontod ehez az itemhez!")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
cs_set_user_money(id, penz -= 25)
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Sikeres vasarlas!")
client_cmd(id, "pkm")
}
}
case 10 : {
if (!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Elonek kell lenned hogy vasarolhass!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new penz = pontok[id]
if (penz < 600)
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Nincs eleg pontod ehez az itemhez!")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
cs_set_user_money(id, penz -= 25)
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Sikeres vasarlas!")
client_cmd(id, "musket")
}
}
case 11 : {
if (!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Elonek kell lenned hogy vasarolhass!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new penz = pontok[id]
if (penz < 600)
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Nincs eleg pontod ehez az itemhez!")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
cs_set_user_money(id, penz -= 25)
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Sikeres vasarlas!")
client_cmd(id, "skull1")
}
}
case 12 : {
if (!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Elonek kell lenned hogy vasarolhass!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new penz = pontok[id]
if (penz < 600)
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Nincs eleg pontod ehez az itemhez!")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
cs_set_user_money(id, penz -= 25)
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Sikeres vasarlas!")
client_cmd(id, "skull7")
}
}
case 13 : {
if (!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Elonek kell lenned hogy vasarolhass!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new penz = pontok[id]
if (penz < 600)
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Nincs eleg pontod ehez az itemhez!")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
cs_set_user_money(id, penz -= 25)
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Sikeres vasarlas!")
client_cmd(id, "xm8")
}
}
case 14 : {
if (!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Elonek kell lenned hogy vasarolhass!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new penz = pontok[id]
if (penz < 600)
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Nincs eleg pontod ehez az itemhez!")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
cs_set_user_money(id, penz -= 25)
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Sikeres vasarlas!")
client_cmd(id, "infi")
}
}
case 15 : {
if (!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Elonek kell lenned hogy vasarolhass!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new penz = pontok[id]
if (penz < 600)
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Nincs eleg pontod ehez az itemhez!")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
cs_set_user_money(id, penz -= 25)
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Sikeres vasarlas!")
client_cmd(id, "m95")
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public client_putinserver( id )
{
get_user_name(id, playernev[id], 31)
Betoltes(id)
set_task(5.0, "kiir_hud_pont", id)
set_task(5.1, "kiir_chat_info", id)
/*Ido bonusz
set_task(BONUSZIDO1, "bonusz_1", id)
set_task(BONUSZIDO2, "bonusz_2", id)
set_task(BONUSZIDO3, "bonusz_3", id)*/
}
public client_disconnect(id)
{
Mentes(id)
pontok[id] = 0
}
/*public bonusz_1( id )
{
pontok[id] += BONUSZ1
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Kaptal +%d pontot, mert jatszottal %d mp-t a szerveren!", BONUSZ1, BONUSZIDO1)
}
public bonusz_2( id )
{
pontok[id] += BONUSZ2
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Kaptal +%d pontot, mert jatszottal %d mp-t a szerveren!", BONUSZ2, BONUSZIDO1)
}
public bonusz_3( id )
{
pontok[id] += BONUSZ3
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Kaptal +%d pontot, mert jatszottal %d mp-t a szerveren!", BONUSZ3, BONUSZIDO1)
}*/
public kiir_hud_pont( id )
{
r = random_num(50, 256)
g = random_num(50, 256)
b = random_num(50, 256)
set_dhudmessage(r, g, b, 0.7,-1.0, 0, 6.0, 12.0)
show_dhudmessage(id, "Pontjaid szama: %d", pontok[id])
}
public kiir_chat_info( id )
{
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "INFO_CHAT_1")
ColorChat(id, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "INFO_CHAT_2")
}
public kiir_pont( id )
{
ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Pontjaid szama: %d", pontok[id])
}
public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib, id)
{
if(get_user_flags(id, VIPJOG))
{
pontok[attacker] += OLESPONT_VIP
ColorChat(attacker, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "OLES", OLESPONT_VIP)
if(pontok[id] >= SZINT_2)
{
new name[33]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, RED, "%L", LANG_PLAYER, "SZINTLEPES", name, SZINT_2_BONUSZ)
pontok[id] += SZINT_2_BONUSZ
}
}else{
pontok[attacker] += OLESPONT
ColorChat(attacker, GREEN, "%L", LANG_PLAYER, "OLES", OLESPONT)
}
}
public Mentes(id)
{
new vaultkey[128],vaultdata[256];
format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-pont", playernev[id]);
format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"%i", pontok[id]);
nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Betoltes(id)
{
new vaultkey[128],vaultdata[256];
format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-pont", playernev[id]);
nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
pontok[id] = (str_to_num(vaultdata)>KEZDOPONT)?str_to_num(vaultdata):KEZDOPONT;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public menu2(id)
{
if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
new menu = menu_create("\rValasz a cuccok kozul!","cuccok")
menu_additem(menu,"\y20 Granat \r|20 Pont|","1",0)
menu_additem(menu,"\yVegtelen loszer \r|100 Pont|","2",0)
menu_additem(menu,"\y+100 HP \y|50 Pont|","3",0)
menu_additem(menu,"\yAura \R[Szint is valasztanod kell ha ranyomsz erre!]","4",0)
menu_additem(menu,"\y+500 Armor \r|50 Pont|","5",0)
menu_additem(menu,"\yIstenMod \r|5000 Pont|","6",0)
menu_additem(menu,"\yKesek \r|30 Pont|","6",0)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_display(id,menu,0)
}
}
public cuccok(id,menu,item)
{
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1 :
{
if (!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Elonek kell lenned hogy vasarolhass!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new penz = pontok[id]
if (penz < 20)
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Nincs eleg pontod ehez az itemhez!")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
cs_set_user_money(id, penz -= 20)
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Sikeres vasarlas!")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 20)
}
}
case 2 :
{
if (!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Elonek kell lenned hogy vasarolhass!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new penz = pontok[id]
if (penz < 100)
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Nincs eleg pontod ehez az itemhez!")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
cs_set_user_money(id, penz -= 100)
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Sikeres vasarlas!")
}
}
case 3 :
{
if (!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Elonek kell lenned hogy vasarolhass!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new penz = pontok[id]
new elet = get_user_health(id)
if (penz < 50)
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Nincs eleg pontod ehez az itemhez!")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
cs_set_user_money(id, penz -= 50)
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Sikeres vasarlas!")
set_user_health(id, elet+=100)
}
}
case 4 :
{
auramenu(id)
}
case 5 :
{
if (!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Elonek kell lenned hogy vasarolhass!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new penz = pontok[id]
new pajzs = get_user_armor(id)
if (penz < 50)
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Nincs eleg pontod ehez az itemhez!")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
cs_set_user_money(id, penz -= 50)
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Sikeres vasarlas!")
set_user_armor(id, pajzs+=500)
}
}
case 6 :
{
if (!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Elonek kell lenned hogy vasarolhass!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new penz = pontok[id]
if (penz < 5000)
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Nincs eleg pontod ehez az itemhez!")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
cs_set_user_money(id, penz -= 5000)
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Sikeres vasarlas!")
}
}
case 7 :
{
if (!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Elonek kell lenned hogy vasarolhass!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new penz = pontok[id]
if (penz < 30)
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Nincs eleg pontod ehez az itemhez!")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
cs_set_user_money(id, penz -= 30)
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Valasz kest!")
client_cmd(id, "kesekmost")
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public auramenu(id)
{
if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
new menu = menu_create("\rValasz szint!","cuccok2")
menu_additem(menu,"\yZold \y|20 Pont|","1",0)
menu_additem(menu,"\yPiros \y|20 Pont|","2",0)
menu_additem(menu,"\yKek \y|20 Pont|","3",0)
menu_additem(menu,"\yCitromsarga \y|20 Pont|","4",0)
menu_additem(menu,"\yFeher \y|20 Pont|","5",0)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_display(id,menu,0)
}
}
public cuccok2(id,menu,item)
{
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1 :
{
if (!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Elonek kell lenned hogy vasarolhass!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new penz = pontok[id]
if (penz < 20)
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Nincs eleg pontod ehez az itemhez!")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
cs_set_user_money(id, penz -= 20)
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Sikeres vasarlas!")
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 250, 0, kRenderNormal, 20)
}
}
case 2 :
{
if (!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Elonek kell lenned hogy vasarolhass!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new penz = pontok[id]
if (penz < 20)
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Nincs eleg pontod ehez az itemhez!")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
cs_set_user_money(id, penz -= 20)
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Sikeres vasarlas!")
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 20)
}
}
case 3 :
{
if (!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Elonek kell lenned hogy vasarolhass!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new penz = pontok[id]
if (penz < 20)
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Nincs eleg pontod ehez az itemhez!")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
cs_set_user_money(id, penz -= 20)
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Sikeres vasarlas!")
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 20)
}
}
case 4 :
{
if (!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Elonek kell lenned hogy vasarolhass!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new penz = pontok[id]
if (penz < 20)
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Nincs eleg pontod ehez az itemhez!")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
cs_set_user_money(id, penz -= 20)
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Sikeres vasarlas!")
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 255, 0, kRenderNormal, 20)
}
}
case 5 :
{
if (!is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Elonek kell lenned hogy vasarolhass!")
return PLUGIN_HANDLED
}
new penz = pontok[id]
if (penz < 20)
{
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Nincs eleg pontod ehez az itemhez!")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
cs_set_user_money(id, penz -= 20)
client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] Sikeres vasarlas!")
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255, kRenderNormal, 20)
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
stock print_color(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32]
static msg[191]
vformat(msg, 190, input, 3)
replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
replace_all(msg, 190, "á", "á")
replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
replace_all(msg, 190, "í", "Ă")
replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
replace_all(msg, 190, "Á", "Ă")
replace_all(msg, 190, "É", "É")
replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
replace_all(msg, 190, "Ő", "Ĺ")
replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
{
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
write_byte(players[i])
write_string(msg)
message_end()
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}