hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.07.05. 00:03



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 372 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 370 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: 2 Sprite kérdés
HozzászólásElküldve:2012.10.09. 19:29 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Üdv!

Két kérdésem lenne:
1.: Hogyan tudok egy játékos feje felé egy sprite-ot tenni (Kick jogú admin kéne,akire a sprite-ot tesszük)
2.: Le lehet-e cserélni mondjuk az M4-nek a lövés sprite-ját? Tehát hogy ne a tűz jöjjön ki a fegyóból, hanem valami más? Úgytudom hogy a fegyver tüze is egy sprite...

Válaszokat köszi!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 2 Sprite kérdés
HozzászólásElküldve:2012.10.14. 01:19 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
1:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3.  
  4. #define PLUGIN "AdminIcon"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "Pe7rik"
  7.  
  8. new Sprite
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  12. RegisterHam(Ham_Killed,"player","PlayerKilled",1)
  13. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawn", 1)
  14. }
  15.  
  16. public plugin_precache()
  17. Sprite = precache_model("sprites/admin/admin.spr")
  18.  
  19.  
  20.  
  21.  
  22.  
  23. public PlayerSpawn(id)
  24. {
  25. if(!get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  26. return PLUGIN_CONTINUE
  27. takeicon(id)
  28. }
  29.  
  30. public PlayerKilled(id)
  31. {
  32. if(!get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  33. return PLUGIN_CONTINUE
  34. removeicon(id)
  35.  
  36. }
  37.  
  38.  
  39.  
  40. public takeicon(id)
  41. {
  42. message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY)
  43. write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT)
  44. write_byte(id)
  45. write_coord(50)
  46. write_short(Sprite)
  47. write_short(100)
  48. message_end()
  49. }
  50.  
  51. public removeicon(id)
  52. {
  53. message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY)
  54. write_byte(TE_KILLPLAYERATTACHMENTS)
  55. write_byte(id)
  56. message_end()
  57. }



2: szerintem a modeltől függ hogy hogyan lő

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 2 Sprite kérdés
HozzászólásElküldve:2012.10.14. 10:09 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Fuck láttam orosz oldalakon hogy írtak erre vmit, h le lehet cserélni de nem modelltől függ.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 2 Sprite kérdés
HozzászólásElküldve:2012.10.14. 18:58 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
Lelehet:)Ha spr-:D

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 2 Sprite kérdés
HozzászólásElküldve:2012.10.14. 19:16 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Aműgy köszi!


fuck604 írta:
1:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3.  
  4. #define PLUGIN "AdminIcon"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "Pe7rik"
  7.  
  8. new Sprite
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  12. RegisterHam(Ham_Killed,"player","PlayerKilled",1)
  13. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawn", 1)
  14. }
  15.  
  16. public plugin_precache()
  17. Sprite = precache_model("sprites/admin/admin.spr")
  18.  
  19.  
  20.  
  21.  
  22.  
  23. public PlayerSpawn(id)
  24. {
  25. if(!get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  26. return PLUGIN_CONTINUE
  27. takeicon(id)
  28. }
  29.  
  30. public PlayerKilled(id)
  31. {
  32. if(!get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  33. return PLUGIN_CONTINUE
  34. removeicon(id)
  35.  
  36. }
  37.  
  38.  
  39.  
  40. public takeicon(id)
  41. {
  42. message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY)
  43. write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT)
  44. write_byte(id)
  45. write_coord(50)
  46. write_short(Sprite)
  47. write_short(100)
  48. message_end()
  49. }
  50.  
  51. public removeicon(id)
  52. {
  53. message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY)
  54. write_byte(TE_KILLPLAYERATTACHMENTS)
  55. write_byte(id)
  56. message_end()
  57. }



2: szerintem a modeltől függ hogy hogyan lő


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 2 Sprite kérdés
HozzászólásElküldve:2012.10.15. 07:30 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
ŐŐŐ Fuck valami gond van:

Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Tag mismatch on line 27
Warning: Function "PlayerSpawn" should return a value on line 30
Warning: Tag mismatch on line 34
Warning: Function "PlayerKilled" should return a value on line 38
Header size:            600 bytes
Code size:             1400 bytes
Data size:              392 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=42 cells (168 bytes)
Total requirements:   18776 bytes

4 Warnings.
Done.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 2 Sprite kérdés
HozzászólásElküldve:2012.10.15. 17:35 
Offline
Őstag

Csatlakozott:2011.06.12. 20:51
Hozzászólások:1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3.  
  4. #define PLUGIN "AdminIcon"
  5. #define VERSION "1.0"
  6. #define AUTHOR "Pe7rik"
  7.  
  8. new Sprite
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  12. RegisterHam(Ham_Killed,"player","PlayerKilled",1)
  13. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawn", 1)
  14. }
  15.  
  16. public plugin_precache()
  17. Sprite = precache_model("sprites/admin/admin.spr")
  18.  
  19.  
  20.  
  21.  
  22.  
  23. public PlayerSpawn(id)
  24. {
  25. if(!get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  26. return PLUGIN_CONTINUE
  27. takeicon(id)
  28. return PLUGIN_CONTINUE
  29. }
  30.  
  31. public PlayerKilled(id)
  32. {
  33. if(!get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  34. return PLUGIN_CONTINUE
  35. removeicon(id)
  36. return PLUGIN_CONTINUE
  37. }
  38.  
  39.  
  40.  
  41. public takeicon(id)
  42. {
  43. message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY)
  44. write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT)
  45. write_byte(id)
  46. write_coord(50)
  47. write_short(Sprite)
  48. write_short(100)
  49. message_end()
  50. }
  51.  
  52. public removeicon(id)
  53. {
  54. message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY)
  55. write_byte(TE_KILLPLAYERATTACHMENTS)
  56. write_byte(id)
  57. message_end()
  58. }

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole