hlmod.hu
https://hlmod.hu/

érintett entity lekérés | entity aktiválás
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=6156
Oldal: 1 / 1

Szerző:  fear_ezmegmi [ 2012.10.03. 18:56 ]
Hozzászólás témája:  érintett entity lekérés | entity aktiválás

1, Hogyan lehet lekérni ,hogy a játékos megérintette -e pl: a func_door entity -t , és ha megérintette akkor lefusson egy kód?
2, Egy adott entity -t pl: func_door -t pluginnal ,hogyan tudnék aktiválni?

Szerző:  HunGamer [ 2012.10.03. 19:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: érintett entity lekérés | entity aktiválás

1.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. RegisterHam(Ham_Touch, "func_door", "Erintes");
  2. -------------------------------------------------------
  3. public Erintes(entity, id)
  4. {
  5. //kod
  6. }

Szerző:  fear_ezmegmi [ 2012.10.03. 19:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: érintett entity lekérés | entity aktiválás

köszönöm :D
nah valaki a 2. -at is xd

Szerző:  IrOn [ 2012.10.03. 19:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: érintett entity lekérés | entity aktiválás

fear_ezmegmi írta:
köszönöm :D
nah valaki a 2. -at is xd

érthetőbben, mivel akarod aktiválni?

Szerző:  fear_ezmegmi [ 2012.10.03. 19:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: érintett entity lekérés | entity aktiválás

IrOn123 írta:
fear_ezmegmi írta:
köszönöm :D
nah valaki a 2. -at is xd

érthetőbben, mivel akarod aktiválni?

azt szeretném ,hogy egy adott mappon le van rakva egy func_door.
És ezt egy pluginnal akarom aktiválni ,hogy pl ha beírja a játékos ,hogy : /nyit
akkor kinyitja az ajtót ( működésbe lép a func_door ).

Szerző:  VirTuaL ~` [ 2012.10.03. 19:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: érintett entity lekérés | entity aktiválás

És mivan ha több ajtó van? Úgy jó hogyha ránéz,és beírja jó?

Szerző:  fear_ezmegmi [ 2012.10.03. 19:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: érintett entity lekérés | entity aktiválás

VirTuaL ~` írta:
És mivan ha több ajtó van? Úgy jó hogyha ránéz,és beírja jó?

név szerint nem lehet? ,hogy pl ha az ajtó neve xy akkor az xy ajtót nyissa csak ki?

Szerző:  VirTuaL ~` [ 2012.10.03. 19:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: érintett entity lekérés | entity aktiválás

Hát..nemtom de ez alapján kiindulhatsz: Ez lövésre nyitja ki,írd át parancsra,de még pár dolgot át kell írni azon kívül.
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=1143062

Szerző:  fear_ezmegmi [ 2012.10.03. 20:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: érintett entity lekérés | entity aktiválás

VirTuaL ~` írta:
Hát..nemtom de ez alapján kiindulhatsz: Ez lövésre nyitja ki,írd át parancsra,de még pár dolgot át kell írni azon kívül.
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=1143062

a neves dolog még mindig nem megy :cry:

Szerző:  HunGamer [ 2012.10.03. 20:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: érintett entity lekérés | entity aktiválás

Mivel ezeket kérdezted ezért gondolom az kell hogy ha hozzáérnek akkor kinyissa.
dllfunc(DLLFunc_Use, iEnt, iAttacker)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. RegisterHam(Ham_Touch, "func_door", "Erintes");
  2. -------------------------------------------------------
  3. public Erintes(entity, id)
  4. {
  5. if(!is_user_alive(id))
  6. return PLUGIN_HANDLED;
  7. dllfunc(DLLFunc_Use, entity, id)
  8. }

Talán így.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/