hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
érintett entity lekérés | entity aktiválás https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=6156 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | fear_ezmegmi [ 2012.10.03. 18:56 ] |
Hozzászólás témája: | érintett entity lekérés | entity aktiválás |
1, Hogyan lehet lekérni ,hogy a játékos megérintette -e pl: a func_door entity -t , és ha megérintette akkor lefusson egy kód? 2, Egy adott entity -t pl: func_door -t pluginnal ,hogyan tudnék aktiválni? |
Szerző: | HunGamer [ 2012.10.03. 19:08 ] |
Hozzászólás témája: | Re: érintett entity lekérés | entity aktiválás |
1. SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Szerző: | fear_ezmegmi [ 2012.10.03. 19:15 ] |
Hozzászólás témája: | Re: érintett entity lekérés | entity aktiválás |
köszönöm nah valaki a 2. -at is xd |
Szerző: | IrOn [ 2012.10.03. 19:28 ] |
Hozzászólás témája: | Re: érintett entity lekérés | entity aktiválás |
fear_ezmegmi írta: köszönöm nah valaki a 2. -at is xd érthetőbben, mivel akarod aktiválni? |
Szerző: | fear_ezmegmi [ 2012.10.03. 19:36 ] |
Hozzászólás témája: | Re: érintett entity lekérés | entity aktiválás |
IrOn123 írta: fear_ezmegmi írta: köszönöm nah valaki a 2. -at is xd érthetőbben, mivel akarod aktiválni? azt szeretném ,hogy egy adott mappon le van rakva egy func_door. És ezt egy pluginnal akarom aktiválni ,hogy pl ha beírja a játékos ,hogy : /nyit akkor kinyitja az ajtót ( működésbe lép a func_door ). |
Szerző: | VirTuaL ~` [ 2012.10.03. 19:42 ] |
Hozzászólás témája: | Re: érintett entity lekérés | entity aktiválás |
És mivan ha több ajtó van? Úgy jó hogyha ránéz,és beírja jó? |
Szerző: | fear_ezmegmi [ 2012.10.03. 19:49 ] |
Hozzászólás témája: | Re: érintett entity lekérés | entity aktiválás |
VirTuaL ~` írta: És mivan ha több ajtó van? Úgy jó hogyha ránéz,és beírja jó? név szerint nem lehet? ,hogy pl ha az ajtó neve xy akkor az xy ajtót nyissa csak ki? |
Szerző: | VirTuaL ~` [ 2012.10.03. 19:53 ] |
Hozzászólás témája: | Re: érintett entity lekérés | entity aktiválás |
Hát..nemtom de ez alapján kiindulhatsz: Ez lövésre nyitja ki,írd át parancsra,de még pár dolgot át kell írni azon kívül. http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=1143062 |
Szerző: | fear_ezmegmi [ 2012.10.03. 20:07 ] |
Hozzászólás témája: | Re: érintett entity lekérés | entity aktiválás |
VirTuaL ~` írta: Hát..nemtom de ez alapján kiindulhatsz: Ez lövésre nyitja ki,írd át parancsra,de még pár dolgot át kell írni azon kívül. http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=1143062 a neves dolog még mindig nem megy |
Szerző: | HunGamer [ 2012.10.03. 20:14 ] |
Hozzászólás témája: | Re: érintett entity lekérés | entity aktiválás |
Mivel ezeket kérdezted ezért gondolom az kell hogy ha hozzáérnek akkor kinyissa. dllfunc(DLLFunc_Use, iEnt, iAttacker) SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
Talán így. |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |