hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 09:48



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 272 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 272 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: entity animáció
HozzászólásElküldve: 2012.10.09. 18:15 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Valamiért nem animálja az npc -t. A sebzést megadja a ,de az entity(npc) nem mozdul. Mi lehet a hiba?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public attack(ent)
  2. {
  3. if(!is_valid_ent(ent))
  4. return FMRES_IGNORED
  5.  
  6. static victim
  7. static Float:Origin[3], Float:VicOrigin[3], Float:distance
  8.  
  9. victim = FindClosesEnemy(ent)
  10. pev(ent, pev_origin, Origin)
  11. pev(victim, pev_origin, VicOrigin)
  12.  
  13. distance = get_distance_f(Origin, VicOrigin)
  14.  
  15. if(is_user_alive(victim))
  16. {
  17. if(distance <= 100.0)
  18. {
  19. if(!is_valid_ent(ent))
  20. return FMRES_IGNORED
  21.  
  22. new Float:Ent_Origin[3], Float:Vic_Origin[3]
  23.  
  24. pev(ent, pev_origin, Ent_Origin)
  25. pev(victim, pev_origin, Vic_Origin)
  26.  
  27. npc_turntotarget(ent, Ent_Origin, victim, Vic_Origin)
  28.  
  29. entity_set_float(ent, EV_FL_animtime, get_gametime())
  30. entity_set_float(ent, EV_FL_framerate, 1.0)
  31. entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, 4)
  32.  
  33. //emit_sound(victim, CHAN_BODY, skill_bite_sound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  34.  
  35. static arg[2]
  36. arg[0] = ent
  37. arg[1] = victim
  38.  
  39. set_task(0.5, "npc_attack", _, arg, sizeof(arg))
  40. set_task(1.0, "npc_attack2", victim)
  41. entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 3.0)
  42. }
  43. else
  44. {
  45.  
  46. if(pev(ent, pev_sequence) != 5)
  47. {
  48. entity_set_float(ent, EV_FL_animtime, get_gametime())
  49. entity_set_float(ent, EV_FL_framerate, 1.0)
  50. entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, 5)
  51. }
  52.  
  53. new Float:Ent_Origin[3], Float:Vic_Origin[3]
  54.  
  55. pev(ent, pev_origin, Ent_Origin)
  56. pev(victim, pev_origin, Vic_Origin)
  57.  
  58. npc_turntotarget(ent, Ent_Origin, victim, Vic_Origin)
  59. hook_ent(ent, victim)
  60.  
  61. entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.5)
  62. }
  63. }
  64. else
  65. {
  66. if(pev(ent, pev_sequence) != 4)
  67. {
  68. entity_set_float(ent, EV_FL_animtime, get_gametime())
  69. entity_set_float(ent, EV_FL_framerate, 1.0)
  70. entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, 4)
  71. }
  72.  
  73. entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 1.0)
  74. }
  75. return FMRES_HANDLED;
  76. }

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole