hlmod.hu
https://hlmod.hu/

entity animáció
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=6235
Oldal: 1 / 1

Szerző:  fear_ezmegmi [ 2012.10.09. 18:15 ]
Hozzászólás témája:  entity animáció

Valamiért nem animálja az npc -t. A sebzést megadja a ,de az entity(npc) nem mozdul. Mi lehet a hiba?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public attack(ent)
  2. {
  3. if(!is_valid_ent(ent))
  4. return FMRES_IGNORED
  5.  
  6. static victim
  7. static Float:Origin[3], Float:VicOrigin[3], Float:distance
  8.  
  9. victim = FindClosesEnemy(ent)
  10. pev(ent, pev_origin, Origin)
  11. pev(victim, pev_origin, VicOrigin)
  12.  
  13. distance = get_distance_f(Origin, VicOrigin)
  14.  
  15. if(is_user_alive(victim))
  16. {
  17. if(distance <= 100.0)
  18. {
  19. if(!is_valid_ent(ent))
  20. return FMRES_IGNORED
  21.  
  22. new Float:Ent_Origin[3], Float:Vic_Origin[3]
  23.  
  24. pev(ent, pev_origin, Ent_Origin)
  25. pev(victim, pev_origin, Vic_Origin)
  26.  
  27. npc_turntotarget(ent, Ent_Origin, victim, Vic_Origin)
  28.  
  29. entity_set_float(ent, EV_FL_animtime, get_gametime())
  30. entity_set_float(ent, EV_FL_framerate, 1.0)
  31. entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, 4)
  32.  
  33. //emit_sound(victim, CHAN_BODY, skill_bite_sound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  34.  
  35. static arg[2]
  36. arg[0] = ent
  37. arg[1] = victim
  38.  
  39. set_task(0.5, "npc_attack", _, arg, sizeof(arg))
  40. set_task(1.0, "npc_attack2", victim)
  41. entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 3.0)
  42. }
  43. else
  44. {
  45.  
  46. if(pev(ent, pev_sequence) != 5)
  47. {
  48. entity_set_float(ent, EV_FL_animtime, get_gametime())
  49. entity_set_float(ent, EV_FL_framerate, 1.0)
  50. entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, 5)
  51. }
  52.  
  53. new Float:Ent_Origin[3], Float:Vic_Origin[3]
  54.  
  55. pev(ent, pev_origin, Ent_Origin)
  56. pev(victim, pev_origin, Vic_Origin)
  57.  
  58. npc_turntotarget(ent, Ent_Origin, victim, Vic_Origin)
  59. hook_ent(ent, victim)
  60.  
  61. entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.5)
  62. }
  63. }
  64. else
  65. {
  66. if(pev(ent, pev_sequence) != 4)
  67. {
  68. entity_set_float(ent, EV_FL_animtime, get_gametime())
  69. entity_set_float(ent, EV_FL_framerate, 1.0)
  70. entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, 4)
  71. }
  72.  
  73. entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 1.0)
  74. }
  75. return FMRES_HANDLED;
  76. }

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/