hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Sebesség
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=6273
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Bence98007 [2012.10.12. 20:36 ]
Hozzászólás témája:  Sebesség

Üdv!

Valaki tudna adni egy kódrészletet, amiből megtanulhatom, hogy hogyan kérjük le egy játékos sebességét? (pl ha a játékos sebessége nagyobb mint 250, adjon neki egy zöld aurát.)


Köszi előre is!

Szerző:  HunGamer [2012.10.12. 21:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: Sebesség

if(get_user_maxspeed(index) > 250.0)

Fun.inc szükséges.

Szerző:  Bence98007 [2012.10.12. 21:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Sebesség

Én is erre gondoltam, de pre thinkbe rakom, csak nem tom, h ez azt kéri le h a játékos épp mennyivel fut?

Szerző:  kiki [2012.10.13. 10:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: Sebesség

Ebből kitudsz indulni:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. new TaskEnt, maxplayers
  5.  
  6. public plugin_init() {
  7. register_forward(FM_Think, "Think")
  8.  
  9. TaskEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
  10. set_pev(TaskEnt, pev_classname, "speedometer_think")
  11. set_pev(TaskEnt, pev_nextthink, get_gametime() + 1.01)
  12.  
  13. maxplayers = get_maxplayers()
  14. }
  15.  
  16. public Think(ent)
  17. {
  18. if(ent == TaskEnt)
  19. {
  20. SpeedTask()
  21. set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1)
  22. }
  23. }
  24.  
  25. SpeedTask()
  26. {
  27. static i
  28. static Float:velocity[3]
  29. static Float:speed
  30.  
  31. for(i=1; i<=maxplayers; i++)
  32. {
  33. if(!is_user_connected(i)) continue
  34.  
  35. speed = vector_length(velocity)
  36.  
  37. client_print(i, print_chat, "%i unit/mp", speed)
  38. }
  39. }
  40.  

Szerző:  Bence98007 [2012.10.13. 16:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Sebesség

Kösz kiki!






kiki írta:
Ebből kitudsz indulni:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. new TaskEnt, maxplayers
  5.  
  6. public plugin_init() {
  7. register_forward(FM_Think, "Think")
  8.  
  9. TaskEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
  10. set_pev(TaskEnt, pev_classname, "speedometer_think")
  11. set_pev(TaskEnt, pev_nextthink, get_gametime() + 1.01)
  12.  
  13. maxplayers = get_maxplayers()
  14. }
  15.  
  16. public Think(ent)
  17. {
  18. if(ent == TaskEnt)
  19. {
  20. SpeedTask()
  21. set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1)
  22. }
  23. }
  24.  
  25. SpeedTask()
  26. {
  27. static i
  28. static Float:velocity[3]
  29. static Float:speed
  30.  
  31. for(i=1; i<=maxplayers; i++)
  32. {
  33. if(!is_user_connected(i)) continue
  34.  
  35. speed = vector_length(velocity)
  36.  
  37. client_print(i, print_chat, "%i unit/mp", speed)
  38. }
  39. }
  40.  

Szerző:  kiki [2012.10.13. 16:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: Sebesség

Alul van a köszönés

Szerző:  Bence98007 [2012.10.13. 16:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: Sebesség

kiki írta:
Alul van a köszönés

bocs főnök...

Szerző:  fuck604 [2012.10.14. 00:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Sebesség

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #define PLUGIN "Speedometer"
  2. #define VERSION "1.2"
  3. #define AUTHOR "AciD"
  4.  
  5. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)


ezeket valahogy lehagytad :/ :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

[ablak]link:Kép[/ablak]

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/