hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.07. 20:29



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 363 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 362 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Sebesség
HozzászólásElküldve: 2012.10.12. 20:36 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Üdv!

Valaki tudna adni egy kódrészletet, amiből megtanulhatom, hogy hogyan kérjük le egy játékos sebességét? (pl ha a játékos sebessége nagyobb mint 250, adjon neki egy zöld aurát.)


Köszi előre is!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség
HozzászólásElküldve: 2012.10.12. 21:27 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
if(get_user_maxspeed(index) > 250.0)

Fun.inc szükséges.

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség
HozzászólásElküldve: 2012.10.12. 21:44 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Én is erre gondoltam, de pre thinkbe rakom, csak nem tom, h ez azt kéri le h a játékos épp mennyivel fut?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség
HozzászólásElküldve: 2012.10.13. 10:37 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Ebből kitudsz indulni:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. new TaskEnt, maxplayers
  5.  
  6. public plugin_init() {
  7. register_forward(FM_Think, "Think")
  8.  
  9. TaskEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
  10. set_pev(TaskEnt, pev_classname, "speedometer_think")
  11. set_pev(TaskEnt, pev_nextthink, get_gametime() + 1.01)
  12.  
  13. maxplayers = get_maxplayers()
  14. }
  15.  
  16. public Think(ent)
  17. {
  18. if(ent == TaskEnt)
  19. {
  20. SpeedTask()
  21. set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1)
  22. }
  23. }
  24.  
  25. SpeedTask()
  26. {
  27. static i
  28. static Float:velocity[3]
  29. static Float:speed
  30.  
  31. for(i=1; i<=maxplayers; i++)
  32. {
  33. if(!is_user_connected(i)) continue
  34.  
  35. speed = vector_length(velocity)
  36.  
  37. client_print(i, print_chat, "%i unit/mp", speed)
  38. }
  39. }
  40.  

_________________
http://www.easyrankup.eu

Ők köszönték meg kiki nek ezt a hozzászólást: FLiTeR (2012.10.13. 13:59)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség
HozzászólásElküldve: 2012.10.13. 16:14 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Kösz kiki!






kiki írta:
Ebből kitudsz indulni:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. new TaskEnt, maxplayers
  5.  
  6. public plugin_init() {
  7. register_forward(FM_Think, "Think")
  8.  
  9. TaskEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
  10. set_pev(TaskEnt, pev_classname, "speedometer_think")
  11. set_pev(TaskEnt, pev_nextthink, get_gametime() + 1.01)
  12.  
  13. maxplayers = get_maxplayers()
  14. }
  15.  
  16. public Think(ent)
  17. {
  18. if(ent == TaskEnt)
  19. {
  20. SpeedTask()
  21. set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1)
  22. }
  23. }
  24.  
  25. SpeedTask()
  26. {
  27. static i
  28. static Float:velocity[3]
  29. static Float:speed
  30.  
  31. for(i=1; i<=maxplayers; i++)
  32. {
  33. if(!is_user_connected(i)) continue
  34.  
  35. speed = vector_length(velocity)
  36.  
  37. client_print(i, print_chat, "%i unit/mp", speed)
  38. }
  39. }
  40.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség
HozzászólásElküldve: 2012.10.13. 16:37 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Alul van a köszönés

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség
HozzászólásElküldve: 2012.10.13. 16:40 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
kiki írta:
Alul van a köszönés

bocs főnök...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség
HozzászólásElküldve: 2012.10.14. 00:44 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #define PLUGIN "Speedometer"
  2. #define VERSION "1.2"
  3. #define AUTHOR "AciD"
  4.  
  5. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)


ezeket valahogy lehagytad :/ :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

[ablak]link:Kép[/ablak]

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole