hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 08:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 497 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 496 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2012.10.14. 12:45 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2010.07.06. 16:58
Hozzászólások: 26
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Sziasztok!

A szeretném megoldani, hogy az admin kijelzőm az amx_login-al bejelentkező adminokat is kijelezze és ugyanúgy a nevüket kiirja. Ha lehetséges megoldani akkor megkérek szépen valakit, hogy ha van egy kis szabad ideje akkor nekem csinálja meg.
Előre is köszönöm szépen!

Itt van a online admin kijelzőm kódja:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  3.  
  4. #include <amxmodx>
  5. #include <engine>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Online Admin"
  8. #define VERSION "1.1"
  9. #define AUTHOR "Godlike"
  10.  
  11. new bool:g_bAdminNick
  12. new bool:is_admin_connected[33]
  13. new g_msg[512]
  14.  
  15. new g_admin_enable
  16. new g_online_color
  17. new g_offline_color
  18. new g_msg_xypos
  19.  
  20. new g_SyncAdmin
  21. new g_iAdminCount
  22. new g_iMaxPlayers
  23.  
  24. new g_ClassName[] = "admin_msg"
  25.  
  26. public plugin_init()
  27. {
  28. register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
  29.  
  30. register_think(g_ClassName,"ForwardThink")
  31.  
  32. g_admin_enable = register_cvar("sa_plugin_on","1")
  33. g_online_color = register_cvar("sa_online_color","0 130 0")
  34. g_offline_color = register_cvar("sa_offline_color","255 0 0")
  35. g_msg_xypos = register_cvar("sa_msg_xypos","0.02 0.2")
  36.  
  37. g_SyncAdmin = CreateHudSyncObj()
  38. g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
  39.  
  40. new iEnt = create_entity("info_target")
  41. entity_set_string(iEnt, EV_SZ_classname, g_ClassName)
  42. entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 2.0)
  43. }
  44.  
  45. public client_putinserver(id)
  46. {
  47. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  48. {
  49. is_admin_connected[id] = true
  50. g_iAdminCount++
  51. set_admin_msg()
  52. }
  53. if(g_iAdminCount == 0)
  54. set_admin_msg()
  55. }
  56.  
  57. public client_disconnect(id)
  58. {
  59. if(is_admin_connected[id])
  60. {
  61. is_admin_connected[id] = false
  62. g_iAdminCount--
  63. set_admin_msg()
  64. }
  65. }
  66.  
  67. public client_infochanged(id)
  68. {
  69. if(is_admin_connected[id])
  70. {
  71. static NewName[32], OldName[32]
  72. get_user_info(id, "name", NewName, 31)
  73. get_user_name(id, OldName, 31)
  74.  
  75. if(!equal(OldName, NewName))
  76. {
  77. g_bAdminNick = true
  78. }
  79. }
  80. }
  81.  
  82. public set_admin_msg()
  83. {
  84. static g_iAdminName[32], pos, i
  85. pos = 0
  86. pos += formatex(g_msg[pos], 511-pos, "Online Admin: %d", g_iAdminCount)
  87.  
  88. for(i = 1 ; i <= g_iMaxPlayers ; i++)
  89. {
  90. if(is_admin_connected[i])
  91. {
  92. get_user_name(i, g_iAdminName, 31)
  93. pos += formatex(g_msg[pos], 511-pos, "^n%s", g_iAdminName)
  94. }
  95. }
  96. }
  97.  
  98. public admins_online()
  99. {
  100. if(get_pcvar_num(g_admin_enable))
  101. {
  102. static r, g, b, Float:x,Float:y
  103. HudMsgPos(x,y)
  104.  
  105. if (g_iAdminCount > 0)
  106. {
  107. HudMsgColor(g_online_color, r, g, b)
  108. set_hudmessage(r, g, b, x, y, _, _, 4.0, _, _, 4)
  109. ShowSyncHudMsg(0, g_SyncAdmin, "%s", g_msg)
  110. }
  111. else
  112. {
  113. HudMsgColor(g_offline_color, r, g, b)
  114. set_hudmessage(r, g, b, x, y, _, _, 4.0, _, _, 4)
  115. ShowSyncHudMsg(0, g_SyncAdmin, "%s", g_msg)
  116. }
  117. }
  118. return PLUGIN_HANDLED
  119. }
  120.  
  121. public ForwardThink(iEnt)
  122. {
  123. admins_online()
  124.  
  125. if(g_bAdminNick)
  126. {
  127. set_admin_msg()
  128. g_bAdminNick = false
  129. }
  130. entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 2.0)
  131. }
  132.  
  133. public HudMsgColor(cvar, &r, &g, &b)
  134. {
  135. static color[16], piece[5]
  136. get_pcvar_string(cvar, color, 15)
  137.  
  138. strbreak( color, piece, 4, color, 15)
  139. r = str_to_num(piece)
  140.  
  141. strbreak( color, piece, 4, color, 15)
  142. g = str_to_num(piece)
  143. b = str_to_num(color)
  144. }
  145.  
  146. public HudMsgPos(&Float:x, &Float:y)
  147. {
  148. static coords[16], piece[10]
  149. get_pcvar_string(g_msg_xypos, coords, 15)
  150.  
  151. strbreak(coords, piece, 9, coords, 15)
  152. x = str_to_float(piece)
  153. y = str_to_float(coords)
  154. }
  155.  
  156.  
  157.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.10.14. 13:29 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  3.  
  4. #include <amxmodx>
  5. #include <engine>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Online Admin"
  8. #define VERSION "1.1"
  9. #define AUTHOR "Godlike"
  10.  
  11. new bool:g_bAdminNick
  12. new bool:is_admin_connected[33]
  13. new g_msg[512]
  14.  
  15. new g_admin_enable
  16. new g_online_color
  17. new g_offline_color
  18. new g_msg_xypos
  19.  
  20. new g_SyncAdmin
  21. new g_iAdminCount
  22. new g_iMaxPlayers
  23.  
  24. new g_ClassName[] = "admin_msg"
  25.  
  26. public plugin_init()
  27. {
  28. register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
  29.  
  30. register_think(g_ClassName,"ForwardThink")
  31.  
  32. g_admin_enable = register_cvar("sa_plugin_on","1")
  33. g_online_color = register_cvar("sa_online_color","0 130 0")
  34. g_offline_color = register_cvar("sa_offline_color","255 0 0")
  35. g_msg_xypos = register_cvar("sa_msg_xypos","0.02 0.2")
  36.  
  37. g_SyncAdmin = CreateHudSyncObj()
  38. g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
  39.  
  40. new iEnt = create_entity("info_target")
  41. entity_set_string(iEnt, EV_SZ_classname, g_ClassName)
  42. entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 2.0)
  43. set_task(1.0, "ellenorzes", 0, _, _, "b")
  44. }
  45. public ellenorzes()
  46. {
  47. g_iAdminCount = 0
  48. new players[32], pnum, tempid
  49.  
  50. get_players(players, pnum, "c")
  51.  
  52. for(new i; i<pnum; i++)
  53. {
  54. tempid = players[i];
  55. if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
  56. {
  57. is_admin_connected[tempid] = true
  58. g_iAdminCount++
  59. }
  60. else
  61. {
  62. is_admin_connected[tempid] = false
  63. }
  64. }
  65. set_admin_msg()
  66. }
  67. /*public client_putinserver(id)
  68. {
  69. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  70. {
  71. is_admin_connected[id] = true
  72. g_iAdminCount++
  73. set_admin_msg()
  74. }
  75. if(g_iAdminCount == 0)
  76. set_admin_msg()
  77. }
  78.  
  79. public client_disconnect(id)
  80. {
  81. if(is_admin_connected[id])
  82. {
  83. is_admin_connected[id] = false
  84. g_iAdminCount--
  85. set_admin_msg()
  86. }
  87. }*/
  88.  
  89. public client_infochanged(id)
  90. {
  91. if(is_admin_connected[id])
  92. {
  93. static NewName[32], OldName[32]
  94. get_user_info(id, "name", NewName, 31)
  95. get_user_name(id, OldName, 31)
  96.  
  97. if(!equal(OldName, NewName))
  98. {
  99. g_bAdminNick = true
  100. }
  101. }
  102. }
  103.  
  104. public set_admin_msg()
  105. {
  106. static g_iAdminName[32], pos, i
  107. pos = 0
  108. pos += formatex(g_msg[pos], 511-pos, "Online Admin: %d", g_iAdminCount)
  109.  
  110. for(i = 1 ; i <= g_iMaxPlayers ; i++)
  111. {
  112. if(is_admin_connected[i])
  113. {
  114. get_user_name(i, g_iAdminName, 31)
  115. pos += formatex(g_msg[pos], 511-pos, "^n%s", g_iAdminName)
  116. }
  117. }
  118. }
  119.  
  120. public admins_online()
  121. {
  122. if(get_pcvar_num(g_admin_enable))
  123. {
  124. static r, g, b, Float:x,Float:y
  125. HudMsgPos(x,y)
  126.  
  127. if (g_iAdminCount > 0)
  128. {
  129. HudMsgColor(g_online_color, r, g, b)
  130. set_hudmessage(r, g, b, x, y, _, _, 4.0, _, _, 4)
  131. ShowSyncHudMsg(0, g_SyncAdmin, "%s", g_msg)
  132. }
  133. else
  134. {
  135. HudMsgColor(g_offline_color, r, g, b)
  136. set_hudmessage(r, g, b, x, y, _, _, 4.0, _, _, 4)
  137. ShowSyncHudMsg(0, g_SyncAdmin, "%s", g_msg)
  138. }
  139. }
  140. return PLUGIN_HANDLED
  141. }
  142.  
  143. public ForwardThink(iEnt)
  144. {
  145. admins_online()
  146.  
  147. if(g_bAdminNick)
  148. {
  149. set_admin_msg()
  150. g_bAdminNick = false
  151. }
  152. entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 2.0)
  153. }
  154.  
  155. public HudMsgColor(cvar, &r, &g, &b)
  156. {
  157. static color[16], piece[5]
  158. get_pcvar_string(cvar, color, 15)
  159.  
  160. strbreak( color, piece, 4, color, 15)
  161. r = str_to_num(piece)
  162.  
  163. strbreak( color, piece, 4, color, 15)
  164. g = str_to_num(piece)
  165. b = str_to_num(color)
  166. }
  167.  
  168. public HudMsgPos(&Float:x, &Float:y)
  169. {
  170. static coords[16], piece[10]
  171. get_pcvar_string(g_msg_xypos, coords, 15)
  172.  
  173. strbreak(coords, piece, 9, coords, 15)
  174. x = str_to_float(piece)
  175. y = str_to_float(coords)
  176. }
  177.  
  178.  
  179.  

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.10.14. 13:51 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2010.07.06. 16:58
Hozzászólások: 26
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
HunGamer írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  3.  
  4. #include <amxmodx>
  5. #include <engine>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Online Admin"
  8. #define VERSION "1.1"
  9. #define AUTHOR "Godlike"
  10.  
  11. new bool:g_bAdminNick
  12. new bool:is_admin_connected[33]
  13. new g_msg[512]
  14.  
  15. new g_admin_enable
  16. new g_online_color
  17. new g_offline_color
  18. new g_msg_xypos
  19.  
  20. new g_SyncAdmin
  21. new g_iAdminCount
  22. new g_iMaxPlayers
  23.  
  24. new g_ClassName[] = "admin_msg"
  25.  
  26. public plugin_init()
  27. {
  28. register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
  29.  
  30. register_think(g_ClassName,"ForwardThink")
  31.  
  32. g_admin_enable = register_cvar("sa_plugin_on","1")
  33. g_online_color = register_cvar("sa_online_color","0 130 0")
  34. g_offline_color = register_cvar("sa_offline_color","255 0 0")
  35. g_msg_xypos = register_cvar("sa_msg_xypos","0.02 0.2")
  36.  
  37. g_SyncAdmin = CreateHudSyncObj()
  38. g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
  39.  
  40. new iEnt = create_entity("info_target")
  41. entity_set_string(iEnt, EV_SZ_classname, g_ClassName)
  42. entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 2.0)
  43. set_task(1.0, "ellenorzes", 0, _, _, "b")
  44. }
  45. public ellenorzes()
  46. {
  47. g_iAdminCount = 0
  48. new players[32], pnum, tempid
  49.  
  50. get_players(players, pnum, "c")
  51.  
  52. for(new i; i<pnum; i++)
  53. {
  54. tempid = players[i];
  55. if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
  56. {
  57. is_admin_connected[tempid] = true
  58. g_iAdminCount++
  59. }
  60. else
  61. {
  62. is_admin_connected[tempid] = false
  63. }
  64. }
  65. set_admin_msg()
  66. }
  67. /*public client_putinserver(id)
  68. {
  69. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  70. {
  71. is_admin_connected[id] = true
  72. g_iAdminCount++
  73. set_admin_msg()
  74. }
  75. if(g_iAdminCount == 0)
  76. set_admin_msg()
  77. }
  78.  
  79. public client_disconnect(id)
  80. {
  81. if(is_admin_connected[id])
  82. {
  83. is_admin_connected[id] = false
  84. g_iAdminCount--
  85. set_admin_msg()
  86. }
  87. }*/
  88.  
  89. public client_infochanged(id)
  90. {
  91. if(is_admin_connected[id])
  92. {
  93. static NewName[32], OldName[32]
  94. get_user_info(id, "name", NewName, 31)
  95. get_user_name(id, OldName, 31)
  96.  
  97. if(!equal(OldName, NewName))
  98. {
  99. g_bAdminNick = true
  100. }
  101. }
  102. }
  103.  
  104. public set_admin_msg()
  105. {
  106. static g_iAdminName[32], pos, i
  107. pos = 0
  108. pos += formatex(g_msg[pos], 511-pos, "Online Admin: %d", g_iAdminCount)
  109.  
  110. for(i = 1 ; i <= g_iMaxPlayers ; i++)
  111. {
  112. if(is_admin_connected[i])
  113. {
  114. get_user_name(i, g_iAdminName, 31)
  115. pos += formatex(g_msg[pos], 511-pos, "^n%s", g_iAdminName)
  116. }
  117. }
  118. }
  119.  
  120. public admins_online()
  121. {
  122. if(get_pcvar_num(g_admin_enable))
  123. {
  124. static r, g, b, Float:x,Float:y
  125. HudMsgPos(x,y)
  126.  
  127. if (g_iAdminCount > 0)
  128. {
  129. HudMsgColor(g_online_color, r, g, b)
  130. set_hudmessage(r, g, b, x, y, _, _, 4.0, _, _, 4)
  131. ShowSyncHudMsg(0, g_SyncAdmin, "%s", g_msg)
  132. }
  133. else
  134. {
  135. HudMsgColor(g_offline_color, r, g, b)
  136. set_hudmessage(r, g, b, x, y, _, _, 4.0, _, _, 4)
  137. ShowSyncHudMsg(0, g_SyncAdmin, "%s", g_msg)
  138. }
  139. }
  140. return PLUGIN_HANDLED
  141. }
  142.  
  143. public ForwardThink(iEnt)
  144. {
  145. admins_online()
  146.  
  147. if(g_bAdminNick)
  148. {
  149. set_admin_msg()
  150. g_bAdminNick = false
  151. }
  152. entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 2.0)
  153. }
  154.  
  155. public HudMsgColor(cvar, &r, &g, &b)
  156. {
  157. static color[16], piece[5]
  158. get_pcvar_string(cvar, color, 15)
  159.  
  160. strbreak( color, piece, 4, color, 15)
  161. r = str_to_num(piece)
  162.  
  163. strbreak( color, piece, 4, color, 15)
  164. g = str_to_num(piece)
  165. b = str_to_num(color)
  166. }
  167.  
  168. public HudMsgPos(&Float:x, &Float:y)
  169. {
  170. static coords[16], piece[10]
  171. get_pcvar_string(g_msg_xypos, coords, 15)
  172.  
  173. strbreak(coords, piece, 9, coords, 15)
  174. x = str_to_float(piece)
  175. y = str_to_float(coords)
  176. }
  177.  
  178.  
  179.  


ez működik, köszönöm szépen!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2012.10.14. 14:05 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
farkas124 írta:
HunGamer írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  3.  
  4. #include <amxmodx>
  5. #include <engine>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Online Admin"
  8. #define VERSION "1.1"
  9. #define AUTHOR "Godlike"
  10.  
  11. new bool:g_bAdminNick
  12. new bool:is_admin_connected[33]
  13. new g_msg[512]
  14.  
  15. new g_admin_enable
  16. new g_online_color
  17. new g_offline_color
  18. new g_msg_xypos
  19.  
  20. new g_SyncAdmin
  21. new g_iAdminCount
  22. new g_iMaxPlayers
  23.  
  24. new g_ClassName[] = "admin_msg"
  25.  
  26. public plugin_init()
  27. {
  28. register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
  29.  
  30. register_think(g_ClassName,"ForwardThink")
  31.  
  32. g_admin_enable = register_cvar("sa_plugin_on","1")
  33. g_online_color = register_cvar("sa_online_color","0 130 0")
  34. g_offline_color = register_cvar("sa_offline_color","255 0 0")
  35. g_msg_xypos = register_cvar("sa_msg_xypos","0.02 0.2")
  36.  
  37. g_SyncAdmin = CreateHudSyncObj()
  38. g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
  39.  
  40. new iEnt = create_entity("info_target")
  41. entity_set_string(iEnt, EV_SZ_classname, g_ClassName)
  42. entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 2.0)
  43. set_task(1.0, "ellenorzes", 0, _, _, "b")
  44. }
  45. public ellenorzes()
  46. {
  47. g_iAdminCount = 0
  48. new players[32], pnum, tempid
  49.  
  50. get_players(players, pnum, "c")
  51.  
  52. for(new i; i<pnum; i++)
  53. {
  54. tempid = players[i];
  55. if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
  56. {
  57. is_admin_connected[tempid] = true
  58. g_iAdminCount++
  59. }
  60. else
  61. {
  62. is_admin_connected[tempid] = false
  63. }
  64. }
  65. set_admin_msg()
  66. }
  67. /*public client_putinserver(id)
  68. {
  69. if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  70. {
  71. is_admin_connected[id] = true
  72. g_iAdminCount++
  73. set_admin_msg()
  74. }
  75. if(g_iAdminCount == 0)
  76. set_admin_msg()
  77. }
  78.  
  79. public client_disconnect(id)
  80. {
  81. if(is_admin_connected[id])
  82. {
  83. is_admin_connected[id] = false
  84. g_iAdminCount--
  85. set_admin_msg()
  86. }
  87. }*/
  88.  
  89. public client_infochanged(id)
  90. {
  91. if(is_admin_connected[id])
  92. {
  93. static NewName[32], OldName[32]
  94. get_user_info(id, "name", NewName, 31)
  95. get_user_name(id, OldName, 31)
  96.  
  97. if(!equal(OldName, NewName))
  98. {
  99. g_bAdminNick = true
  100. }
  101. }
  102. }
  103.  
  104. public set_admin_msg()
  105. {
  106. static g_iAdminName[32], pos, i
  107. pos = 0
  108. pos += formatex(g_msg[pos], 511-pos, "Online Admin: %d", g_iAdminCount)
  109.  
  110. for(i = 1 ; i <= g_iMaxPlayers ; i++)
  111. {
  112. if(is_admin_connected[i])
  113. {
  114. get_user_name(i, g_iAdminName, 31)
  115. pos += formatex(g_msg[pos], 511-pos, "^n%s", g_iAdminName)
  116. }
  117. }
  118. }
  119.  
  120. public admins_online()
  121. {
  122. if(get_pcvar_num(g_admin_enable))
  123. {
  124. static r, g, b, Float:x,Float:y
  125. HudMsgPos(x,y)
  126.  
  127. if (g_iAdminCount > 0)
  128. {
  129. HudMsgColor(g_online_color, r, g, b)
  130. set_hudmessage(r, g, b, x, y, _, _, 4.0, _, _, 4)
  131. ShowSyncHudMsg(0, g_SyncAdmin, "%s", g_msg)
  132. }
  133. else
  134. {
  135. HudMsgColor(g_offline_color, r, g, b)
  136. set_hudmessage(r, g, b, x, y, _, _, 4.0, _, _, 4)
  137. ShowSyncHudMsg(0, g_SyncAdmin, "%s", g_msg)
  138. }
  139. }
  140. return PLUGIN_HANDLED
  141. }
  142.  
  143. public ForwardThink(iEnt)
  144. {
  145. admins_online()
  146.  
  147. if(g_bAdminNick)
  148. {
  149. set_admin_msg()
  150. g_bAdminNick = false
  151. }
  152. entity_set_float(iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 2.0)
  153. }
  154.  
  155. public HudMsgColor(cvar, &r, &g, &b)
  156. {
  157. static color[16], piece[5]
  158. get_pcvar_string(cvar, color, 15)
  159.  
  160. strbreak( color, piece, 4, color, 15)
  161. r = str_to_num(piece)
  162.  
  163. strbreak( color, piece, 4, color, 15)
  164. g = str_to_num(piece)
  165. b = str_to_num(color)
  166. }
  167.  
  168. public HudMsgPos(&Float:x, &Float:y)
  169. {
  170. static coords[16], piece[10]
  171. get_pcvar_string(g_msg_xypos, coords, 15)
  172.  
  173. strbreak(coords, piece, 9, coords, 15)
  174. x = str_to_float(piece)
  175. y = str_to_float(coords)
  176. }
  177.  
  178.  
  179.  


ez működik, köszönöm szépen!

alul van a köszönés

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 42 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole