hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.25. 17:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 185 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 183 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], saxxo az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: XP rendszer
HozzászólásElküldve: 2012.10.15. 19:58 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Üdv!

Valaki hozzá tudna ehez a kódhoz egy "Szükséges XP" -s dolgot? Tehát hogy mennyi XP kell még a kövi szinthez.

Köszi előre is!

SMA:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <nvault>
  6. #include <bence98007>
  7.  
  8. #define MAXCLASSES 5
  9.  
  10. #define PLUGIN "XP Rendszer"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "Bence98007"
  13.  
  14.  
  15. new const CLASSES[MAXCLASSES][] = {
  16. "None",
  17. "1",
  18. "2",
  19. "3",
  20. "4"
  21. }
  22. new const LEVELS[20] = {
  23. 100, // 1
  24. 200, // 2
  25. 400, // 3
  26. 800, // 4
  27. 1600, // 6
  28. 3200, // 7
  29. 6400, // 8
  30. 7000, // 9
  31. 7300, // 10
  32. 7600, // 11
  33. 7800, // 12
  34. 8000, // 13
  35. 8300, // 14
  36. 8600, // 15
  37. 9000, // 16
  38. 9300, // 17
  39. 9500, // 18
  40. 9700, // 19
  41. 10000 // 20
  42.  
  43. }
  44. new PlayerXP[33],PlayerLevel[33],PlayerClass[33]
  45. new XP_Kill,XP_Knife,XP_Hs,SaveXP,g_vault
  46. public plugin_init()
  47. {
  48. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  49.  
  50. register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")
  51.  
  52. SaveXP = register_cvar("SaveXP","1")
  53. XP_Kill=register_cvar("XP_per_kill", "15")
  54. XP_Hs=register_cvar("XP_hs_bonus","20")
  55. XP_Knife=register_cvar("XP_knife_bonus","25")
  56. g_vault = nvault_open("animod")
  57.  
  58. register_clcmd("afadsgfasdgsfdag", "ChangeClass")
  59. register_clcmd("say /xp", "ShowHud")
  60. register_clcmd("say_team /xp", "ShowHud")
  61. }
  62.  
  63. public client_PreThink(id)
  64. {
  65. set_hudmessage(42, 42, 255, 0.0, 0.90, 0, 6.0, 99999.0)
  66. show_hudmessage(id, "[Szint: %d] [XP: %d] [Szukseges XP: %d]", PlayerLevel[id], PlayerXP[id])
  67. }
  68.  
  69. public eDeath( )
  70. {
  71. new attacker = read_data( 1 )
  72. new iVictim = read_data( 2 )
  73. new headshot = read_data( 3 )
  74. new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo);
  75.  
  76. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Kill)
  77. client_print(attacker, print_center, "+%d", get_pcvar_num(XP_Kill))
  78.  
  79. if(headshot)
  80. {
  81. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Hs)
  82. client_print(attacker, print_center, "+%d", get_pcvar_num(XP_Hs))
  83. }
  84. if(weapon == CSW_KNIFE)
  85. {
  86. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Knife)
  87. client_print(attacker, print_center, "+%d", get_pcvar_num(XP_Knife))
  88. }
  89. while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
  90. {
  91. new nev[32]
  92. get_user_name(attacker, nev, 31)
  93. set_hudmessage(42, 255, 0, -1.0, 0.22, 0, 6.0, 12.0)
  94. show_hudmessage(attacker, "..|| SZINTLEPES! ||..^n>>>>Szint %d<<<<", PlayerLevel[attacker])
  95.  
  96.  
  97. print_color(0, "!g[DubStepCity] !t%s szintet lépett! Gratulálunk!", nev)
  98. PlayerLevel[attacker] += 1
  99. }
  100. //ShowHud(attacker)
  101. SaveData(attacker)
  102. }
  103. public ShowHud(id)
  104. {
  105. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.75, 0.01, 0, 6.0, 15.0)
  106. show_hudmessage(id, "Level: %i^nXP: %i^nClass: %s",PlayerLevel[id],PlayerXP[id],CLASSES[PlayerClass[id]])
  107. }
  108. public ChangeClass(id)
  109. {
  110. new menu = menu_create("Class Menu" , "Class_Handle");
  111. menu_additem(menu ,"Dog", "1" , 0);
  112. menu_additem(menu ,"Cat", "2" , 0);
  113. menu_additem(menu ,"Horse", "3" , 0);
  114. menu_additem(menu ,"Cow", "4" , 0);
  115.  
  116. menu_setprop(menu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL);
  117.  
  118. menu_display(id , menu , 0);
  119.  
  120. return PLUGIN_CONTINUE;
  121. }
  122. public Class_Handle(id , menu , item)
  123. {
  124. if(item == MENU_EXIT)
  125. {
  126.  
  127. menu_destroy(menu);
  128.  
  129. }
  130.  
  131. new szCommand[6] , szName[64];
  132. new access , callback;
  133.  
  134. menu_item_getinfo(menu , item , access , szCommand , 5 , szName , 63 , callback);
  135.  
  136. new i = str_to_num(szCommand)
  137. if(PlayerClass[id] != i)
  138. {
  139. PlayerClass[id] = i
  140. client_print(id,print_chat,"You are now a %s",CLASSES[i])
  141. }
  142. else
  143. {
  144. client_print(id,print_chat,"You are alredy a %s",CLASSES[i])
  145. }
  146.  
  147. menu_destroy(menu);
  148. return PLUGIN_CONTINUE
  149. }
  150. public client_connect(id)
  151. {
  152. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  153. {
  154.  
  155. LoadData(id)
  156. }
  157. }
  158. public client_disconnect(id)
  159. {
  160. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  161. {
  162.  
  163. SaveData(id)
  164. }
  165. PlayerXP[id] = 0
  166. PlayerLevel[id] = 0
  167. PlayerClass[id] = 0
  168. }
  169. public SaveData(id)
  170. {
  171. new AuthID[35]
  172. get_user_authid(id,AuthID,34)
  173.  
  174. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  175. format(vaultkey,63,"%s-Mod",AuthID)
  176. format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  177. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  178. return PLUGIN_CONTINUE
  179. }
  180. public LoadData(id)
  181. {
  182. new AuthID[35]
  183. get_user_authid(id,AuthID,34)
  184.  
  185. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  186. format(vaultkey,63,"%s-Mod",AuthID)
  187. format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  188. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  189.  
  190. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  191.  
  192. new playerxp[32], playerlevel[32]
  193.  
  194. parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31)
  195.  
  196. PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp)
  197. PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel)
  198.  
  199. return PLUGIN_CONTINUE
  200. }
  201.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: XP rendszer
HozzászólásElküldve: 2012.10.15. 20:01 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
lekéred ,hogy mennyi xp je van. Majd a következő szint hez szükséges xp -t és kivonod egymásból a kettő értékét. Ha nemm1 akkor szólj és megcsinálom neked ,de tessék próbálkozni!

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: XP rendszer
HozzászólásElküldve: 2012.10.15. 20:02 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Matek órán te mit csinálsz?

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: XP rendszer
HozzászólásElküldve: 2012.10.15. 20:02 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
kiki írta:
Matek órán te mit csinálsz?

én dobálom a tanárt ^^

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: XP rendszer
HozzászólásElküldve: 2012.10.15. 20:03 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: XP rendszer
HozzászólásElküldve: 2012.10.15. 20:08 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Akkor ajánlom hogy figyelj és boldogulni fogsz a matematikai műveletetekkel:)

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: XP rendszer
HozzászólásElküldve: 2012.10.15. 20:12 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
kiki írta:
Akkor ajánlom hogy figyelj és boldogulni fogsz a matematikai műveletetekkel:)

???!!!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: XP rendszer
HozzászólásElküldve: 2012.10.15. 20:12 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
am csak azt nem tudom h hogyan kéne megtudni a kövi szintet ... :|


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: XP rendszer
HozzászólásElküldve: 2012.10.15. 20:40 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Próbáld. ui: Siker esélye 50% [ vagy sikerül vagy nem xD ]
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <nvault>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <bence98007>
  8.  
  9. #define MAXCLASSES 5
  10.  
  11. #define PLUGIN "XP Rendszer"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "Bence98007"
  14.  
  15. new elso[33]=100;
  16. new masodik[33]=200;
  17. new harmadik[33]=400;
  18. new negyedik[33]=800;
  19. new hatodik[33]=1600;
  20. new hetedik[33]=3200;
  21. new nyolcadik[33]=6400;
  22. new kilencedik[33]=7000;
  23. new tizedik[33]=7300;
  24. new tizenegyedik[33]=7600;
  25. new tizenkettedik[33]=7800;
  26. new tizenharmadik[33]=8000;
  27. new tizennegyedik[33]=8300;
  28. new tizenotodik[33]=8600;
  29. new tizenhatodik[33]=9000;
  30. new tizenhetedik[33]=9300;
  31. new tizennyolcadik[33]=9500;
  32. new tizenkilencedik[33]=9700;
  33. new huszadik[33]=10000;
  34.  
  35. new const CLASSES[MAXCLASSES][] = {
  36. "None",
  37. "1",
  38. "2",
  39. "3",
  40. "4"
  41. }
  42. new const LEVELS[20] = {
  43. 100, // 1
  44. 200, // 2
  45. 400, // 3
  46. 800, // 4
  47. 1600, // 6
  48. 3200, // 7
  49. 6400, // 8
  50. 7000, // 9
  51. 7300, // 10
  52. 7600, // 11
  53. 7800, // 12
  54. 8000, // 13
  55. 8300, // 14
  56. 8600, // 15
  57. 9000, // 16
  58. 9300, // 17
  59. 9500, // 18
  60. 9700, // 19
  61. 10000 // 20
  62.  
  63. }
  64. new PlayerXP[33],PlayerLevel[33],PlayerClass[33],SzuksegesXP[33]
  65. new XP_Kill,XP_Knife,XP_Hs,SaveXP,g_vault
  66. public plugin_init()
  67. {
  68. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  69.  
  70. register_event("DeathMsg", "eDeath", "a")
  71. register_forward( FM_PlayerPreThink, "forward_prethink" )
  72.  
  73. SaveXP = register_cvar("SaveXP","1")
  74. XP_Kill=register_cvar("XP_per_kill", "15")
  75. XP_Hs=register_cvar("XP_hs_bonus","20")
  76. XP_Knife=register_cvar("XP_knife_bonus","25")
  77. g_vault = nvault_open("animod")
  78.  
  79. register_clcmd("afadsgfasdgsfdag", "ChangeClass")
  80. register_clcmd("say /xp", "ShowHud")
  81. register_clcmd("say_team /xp", "ShowHud")
  82. }
  83.  
  84. public client_PreThink(id)
  85. {
  86. set_hudmessage(42, 42, 255, 0.0, 0.90, 0, 6.0, 99999.0)
  87. show_hudmessage(id, "[Szint: %d] [XP: %d] [Szukseges XP: %d]", PlayerLevel[id], PlayerXP[id],SzuksegesXP[id])
  88. }
  89. public forward_prethink(id)
  90. {
  91. if(PlayerLevel[id] = 1)
  92. {
  93. elso[id]-=PlayerXP[id];
  94. if(elso[id]>0)
  95. {
  96. SzuksegesXP[id]=elso[id];
  97. }
  98. else
  99. {
  100. elso[id]=100;
  101. }
  102. }
  103. if(PlayerLevel[id] = 2)
  104. {
  105. masodik[id]-=PlayerXP[id];
  106. if(masodik[id]>0)
  107. {
  108. SzuksegesXP[id]=masodik[id];
  109. }
  110. else
  111. {
  112. masodik[id]=200;
  113. }
  114. }
  115. if(PlayerLevel[id] = 3)
  116. {
  117. harmadik[id]-=PlayerXP[id];
  118. if(harmadik[id]>0)
  119. {
  120. SzuksegesXP[id]=harmadik[id];
  121. }
  122. else
  123. {
  124. harmadik[id]=400;
  125. }
  126. }
  127. if(PlayerLevel[id] = 4)
  128. {
  129. negyedik[id]-=PlayerXP[id];
  130. if(negyedik[id]>0)
  131. {
  132. SzuksegesXP[id]=negyedik[id];
  133. }
  134. else
  135. {
  136. negyedik[id]=800;
  137. }
  138. }
  139. if(PlayerLevel[id] = 6)
  140. {
  141. hatodik[id]-=PlayerXP[id];
  142. if(hatodik[id]>0)
  143. {
  144. SzuksegesXP[id]=hatodik[id];
  145. }
  146. else
  147. {
  148. hatodik[id]=1600;
  149. }
  150. }
  151. if(PlayerLevel[id] = 7)
  152. {
  153. hetedik[id]-=PlayerXP[id];
  154. if(hetedik[id]>0)
  155. {
  156. SzuksegesXP[id]=hetedik[id];
  157. }
  158. else
  159. {
  160. hetedik[id]=3200;
  161. }
  162. }
  163. if(PlayerLevel[id] = 8)
  164. {
  165. nyolcadik[id]-=PlayerXP[id];
  166. if(nyolcadik[id]>0)
  167. {
  168. SzuksegesXP[id]=nyolcadik[id];
  169. }
  170. else
  171. {
  172. nyolcadik[id]=6400;
  173. }
  174. }
  175. if(PlayerLevel[id] = 9)
  176. {
  177. kilencedik[id]-=PlayerXP[id];
  178. if(kilencedik[id]>0)
  179. {
  180. SzuksegesXP[id]=kilencedik[id];
  181. }
  182. else
  183. {
  184. kilencedik[id]=7000;
  185. }
  186. }
  187. if(PlayerLevel[id] = 10)
  188. {
  189. tizedik[id]-=PlayerXP[id];
  190. if(tizedik[id]>0)
  191. {
  192. SzuksegesXP[id]=tizedik[id];
  193. }
  194. else
  195. {
  196. tizedik[id]=7300;
  197. }
  198. }
  199. if(PlayerLevel[id] = 11)
  200. {
  201. tizenegyedik[id]-=PlayerXP[id];
  202. if(tizenegyedik[id]>0)
  203. {
  204. SzuksegesXP[id]=tizenegyedik[id];
  205. }
  206. else
  207. {
  208. tizenegyedik[id]=7600;
  209. }
  210. }
  211. if(PlayerLevel[id] = 12)
  212. {
  213. tizenkettedik[id]-=PlayerXP[id];
  214. if(tizenkettedik[id]>0)
  215. {
  216. SzuksegesXP[id]=tizenkettedik[id];
  217. }
  218. else
  219. {
  220. tizenkettedik[id]=7800;
  221. }
  222. }
  223. if(PlayerLevel[id] = 13)
  224. {
  225. tizenharmadik[id]-=PlayerXP[id];
  226. if(tizenharmadik[id]>0)
  227. {
  228. SzuksegesXP[id]=tizenharmadik[id];
  229. }
  230. else
  231. {
  232. tizenharmadik[id]=8000;
  233. }
  234. }
  235. if(PlayerLevel[id] = 14)
  236. {
  237. tizennegyedik[id]-=PlayerXP[id];
  238. if(tizennegyedik[id]>0)
  239. {
  240. SzuksegesXP[id]=tizennegyedik[id];
  241. }
  242. else
  243. {
  244. tizennegyedik[id]=8300;
  245. }
  246. }
  247. if(PlayerLevel[id] = 15)
  248. {
  249. tizenotodik[id]-=PlayerXP[id];
  250. if(tizenotodik[id]>0)
  251. {
  252. SzuksegesXP[id]=tizenotodik[id];
  253. }
  254. else
  255. {
  256. tizenotodik[id]=8600;
  257. }
  258. }
  259. if(PlayerLevel[id] = 16)
  260. {
  261. tizenhatodik[id]-=PlayerXP[id];
  262. if(tizenhatodik[id]>0)
  263. {
  264. SzuksegesXP[id]=tizenhatodik[id];
  265. }
  266. else
  267. {
  268. tizenhatodik[id]=9000;
  269. }
  270. }
  271. if(PlayerLevel[id] = 17)
  272. {
  273. tizenhetedik[id]-=PlayerXP[id];
  274. if(tizenhetedik[id]>0)
  275. {
  276. SzuksegesXP[id]=tizenhetedik[id];
  277. }
  278. else
  279. {
  280. tizenhetedik[id]=9300;
  281. }
  282. }
  283. if(PlayerLevel[id] = 18)
  284. {
  285. tizennyolcadik[id]-=PlayerXP[id];
  286. if(tizennyolcadik[id]>0)
  287. {
  288. SzuksegesXP[id]=tizennyolcadik[id];
  289. }
  290. else
  291. {
  292. tizennyolcadik[id]=9500;
  293. }
  294. }
  295. if(PlayerLevel[id] = 19)
  296. {
  297. tizenkilencedik[id]-=PlayerXP[id];
  298. if(tizenkilencedik[id]>0)
  299. {
  300. SzuksegesXP[id]=tizenkilencedik[id];
  301. }
  302. else
  303. {
  304. tizenkilencedik[id]=9700;
  305. }
  306. }
  307. if(PlayerLevel[id] = 20)
  308. {
  309. huszadik[id]-=PlayerXP[id];
  310. if(huszadik[id]>0)
  311. {
  312. SzuksegesXP[id]=huszadik[id];
  313. }
  314. else
  315. {
  316. huszadik[id]=10000;
  317. }
  318. }
  319. }
  320. public eDeath( )
  321. {
  322. new attacker = read_data( 1 )
  323. new iVictim = read_data( 2 )
  324. new headshot = read_data( 3 )
  325. new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo);
  326.  
  327. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Kill)
  328. client_print(attacker, print_center, "+%d", get_pcvar_num(XP_Kill))
  329.  
  330. if(headshot)
  331. {
  332. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Hs)
  333. client_print(attacker, print_center, "+%d", get_pcvar_num(XP_Hs))
  334. }
  335. if(weapon == CSW_KNIFE)
  336. {
  337. PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Knife)
  338. client_print(attacker, print_center, "+%d", get_pcvar_num(XP_Knife))
  339. }
  340. while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
  341. {
  342. new nev[32]
  343. get_user_name(attacker, nev, 31)
  344. set_hudmessage(42, 255, 0, -1.0, 0.22, 0, 6.0, 12.0)
  345. show_hudmessage(attacker, "..|| SZINTLEPES! ||..^n>>>>Szint %d<<<<", PlayerLevel[attacker])
  346.  
  347.  
  348. print_color(0, "!g[DubStepCity] !t%s szintet lépett! Gratulálunk!", nev)
  349. PlayerLevel[attacker] += 1
  350. }
  351. //ShowHud(attacker)
  352. SaveData(attacker)
  353. }
  354. public ShowHud(id)
  355. {
  356. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.75, 0.01, 0, 6.0, 15.0)
  357. show_hudmessage(id, "Level: %i^nXP: %i^nClass: %s",PlayerLevel[id],PlayerXP[id],CLASSES[PlayerClass[id]])
  358. }
  359. public ChangeClass(id)
  360. {
  361. new menu = menu_create("Class Menu" , "Class_Handle");
  362. menu_additem(menu ,"Dog", "1" , 0);
  363. menu_additem(menu ,"Cat", "2" , 0);
  364. menu_additem(menu ,"Horse", "3" , 0);
  365. menu_additem(menu ,"Cow", "4" , 0);
  366.  
  367. menu_setprop(menu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL);
  368.  
  369. menu_display(id , menu , 0);
  370.  
  371. return PLUGIN_CONTINUE;
  372. }
  373. public Class_Handle(id , menu , item)
  374. {
  375. if(item == MENU_EXIT)
  376. {
  377.  
  378. menu_destroy(menu);
  379.  
  380. }
  381.  
  382. new szCommand[6] , szName[64];
  383. new access , callback;
  384.  
  385. menu_item_getinfo(menu , item , access , szCommand , 5 , szName , 63 , callback);
  386.  
  387. new i = str_to_num(szCommand)
  388. if(PlayerClass[id] != i)
  389. {
  390. PlayerClass[id] = i
  391. client_print(id,print_chat,"You are now a %s",CLASSES[i])
  392. }
  393. else
  394. {
  395. client_print(id,print_chat,"You are alredy a %s",CLASSES[i])
  396. }
  397.  
  398. menu_destroy(menu);
  399. return PLUGIN_CONTINUE
  400. }
  401. public client_connect(id)
  402. {
  403. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  404. {
  405.  
  406. LoadData(id)
  407. }
  408. }
  409. public client_disconnect(id)
  410. {
  411. if(get_pcvar_num(SaveXP) == 1)
  412. {
  413.  
  414. SaveData(id)
  415. }
  416. PlayerXP[id] = 0
  417. PlayerLevel[id] = 0
  418. PlayerClass[id] = 0
  419. }
  420. public SaveData(id)
  421. {
  422. new AuthID[35]
  423. get_user_authid(id,AuthID,34)
  424.  
  425. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  426. format(vaultkey,63,"%s-Mod",AuthID)
  427. format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  428. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  429. return PLUGIN_CONTINUE
  430. }
  431. public LoadData(id)
  432. {
  433. new AuthID[35]
  434. get_user_authid(id,AuthID,34)
  435.  
  436. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  437. format(vaultkey,63,"%s-Mod",AuthID)
  438. format(vaultdata,255,"%i#%i#",PlayerXP[id],PlayerLevel[id])
  439. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  440.  
  441. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  442.  
  443. new playerxp[32], playerlevel[32]
  444.  
  445. parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31)
  446.  
  447. PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp)
  448. PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel)
  449.  
  450. return PLUGIN_CONTINUE
  451. }
  452.  

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: XP rendszer
HozzászólásElküldve: 2012.10.15. 22:08 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Köszönöm, kipróbálom, bár én vhol máshogy láttam nem 20 változóval, de te tudod xD

UI:
Inc-m ha kéne vkinek:

Csatolmány:
bence98007.inc [2.04 KiB]
Letöltve 57 alkalommal.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole