hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 08:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 523 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 523 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Duppla Ugrás
HozzászólásElküldve: 2012.10.28. 19:41 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. case 5:
  2. {
  3. duppla_ugras[id] = true;
  4. }


Kódrészlet:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public CmdStart(id, uc_handle)
  2. {
  3. new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
  4. new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
  5. new flags = pev(id, pev_flags);
  6. if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && duppla_ugras[id])
  7. {
  8. duppla_ugras[id] = false;
  9. new Float:velocity[3];
  10. pev(id, pev_velocity, velocity);
  11. velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  12. set_pev(id, pev_velocity, velocity);
  13. }
  14. else if(flags & FL_ONGROUND)
  15. duppla_ugras[id] = true;
  16.  
  17. return FMRES_IGNORED;
  18. }
  19.  

Így tudok adni dupplaugrást?(tehát egy duppla_ugras[id] = true val?)
Edit :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new bool:duppla_ugras[33];

Edit2:
Működik! Köszönöm a "felvilágosítást"!


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Vinnice 2012.10.29. 12:32-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Duppla Ugrás
HozzászólásElküldve: 2012.10.28. 20:58 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
ha boolean a változó, elvileg ja!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Duppla Ugrás
HozzászólásElküldve: 2012.10.28. 21:32 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Jó a kód.

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Duppla Ugrás
HozzászólásElküldve: 2012.10.29. 11:26 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Lehet num vagy char is a változó, mivel nem a típusa hanem a megírt kód határozza meg, hogy jó-e a duplaugrás.

Első ránézésre helyes, ha mégsem menne, jelezd pls.


Bence98007 írta:
ha boolean a változó, elvileg ja!

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole