hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.19. 00:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 86 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 86 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2012.10.31. 22:08 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Hi!

Valaki bele tudná nekem írni ebbe a forráskódba, hogy ha megöli magát/meghal vmitől, ne adjon neki pontot, hanem csak ha öl?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <fun>
  7. #include <dhudmessage>
  8. #include <hamsandwich>
  9. #include <nvault>
  10. #include <bence98007>
  11.  
  12. #define PLUGIN "Pont rendszer"
  13. #define VERZIO "1.4"
  14. #define KESZITO "Bence98007"
  15.  
  16.  
  17. #define KEZDOPONT 3
  18. #define OLESPONT 2
  19.  
  20. new pontok[33]
  21. new r
  22. new g
  23. new b
  24. new playernev[33][32]
  25. new vault
  26.  
  27. public plugin_init() {
  28. register_plugin(PLUGIN, VERZIO, KESZITO)
  29. register_clcmd("say /pontok", "kiir_pont")
  30. register_clcmd("say /pont", "kiir_pont")
  31. register_clcmd("say /shop", "menu")
  32. register_clcmd("say /bolt", "menu")
  33. register_clcmd("say_team /pontok", "kiir_pont")
  34. register_clcmd("say_team /pont", "kiir_pont")
  35. register_clcmd("say_team /shop", "menu")
  36. register_clcmd("say_team /bolt", "menu")
  37. register_clcmd("say /adas", "adas")
  38. register_clcmd("say_team /adas", "adas")
  39. register_clcmd("pont", "PontAdas")
  40. vault = nvault_open("Ponton");
  41.  
  42. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed")
  43.  
  44. set_task(0.1, "hirdetes")
  45. }
  46.  
  47. public hirdetes(id)
  48. {
  49. print_color(0, "!g[DubStepCity] !tHa megölöd a Terroristát, kapsz +1 pontot!")
  50. print_color(0, "!g[DubStepCity] !tPontjaid elköltéséhez, írd be: /shop vagy /bolt")
  51. set_task(600.0, "hirdetes")
  52. }
  53. public PontAdas(id)
  54. {
  55. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  56. {
  57. pontok[id]+=1000
  58. client_print(id, print_center, "+1000 Pont!")
  59. }
  60. else
  61. {
  62. print_color(id, "!g[DubStepCity] !tNincs jogod ezt a parancsot használni!")
  63. }
  64. }
  65.  
  66.  
  67. public client_putinserver( id )
  68. {
  69. get_user_name(id, playernev[id], 31)
  70. Betoltes(id)
  71. set_task(5.0, "kiir_hud_pont", id)
  72. set_task(5.1, "kiir_chat_info", id)
  73.  
  74. }
  75. public client_disconnect(id)
  76. {
  77. Mentes(id)
  78. pontok[id] = 0
  79. }
  80.  
  81.  
  82. public kiir_hud_pont( id )
  83. {
  84. r = random_num(50, 256)
  85. g = random_num(50, 256)
  86. b = random_num(50, 256)
  87. set_dhudmessage(r, g, b, 0.7,-1.0, 0, 6.0, 16.0)
  88. show_dhudmessage(id, "Pontjaid szama: %d", pontok[id])
  89. }
  90.  
  91. public kiir_pont( id )
  92. {
  93. print_color(id, "!g[DubStepCity] !yPontjaid száma:!t %d", pontok[id])
  94. }
  95.  
  96.  
  97. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib, id)
  98. {
  99. pontok[attacker] += OLESPONT
  100. client_print(attacker, print_center, "+%d Pont", OLESPONT)
  101. }
  102.  
  103. public adas(id)
  104. {
  105. if (get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
  106. {
  107. new menu = menu_create("\rValasz jatekost!", "menu_handler");
  108. new players[32], pnum, tempid;
  109. new szName[32], szTempid[10];
  110. get_players(players, pnum);
  111. for( new i; i<pnum; i++ )
  112. {
  113. tempid = players[i];
  114. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
  115. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
  116. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
  117.  
  118. }
  119. menu_display(id, menu, 0);
  120. }
  121. }
  122. public menu_handler(id, menu, item)
  123. {
  124. if( item == MENU_EXIT )
  125. {
  126. menu_destroy(menu);
  127. return PLUGIN_HANDLED;
  128. }
  129.  
  130. new data[6], szName[64];
  131. new access, callback;
  132. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  133.  
  134. new tempid = str_to_num(data);
  135.  
  136. if( is_user_alive(tempid) )
  137. {
  138. pontok[tempid] += 1
  139. }
  140.  
  141. menu_destroy(menu);
  142. return PLUGIN_HANDLED;
  143. }
  144.  
  145.  
  146.  
  147. public Mentes(id)
  148. {
  149. new vaultkey[128],vaultdata[256];
  150. format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-pont", playernev[id]);
  151. format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"%i", pontok[id]);
  152. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata);
  153.  
  154. return PLUGIN_CONTINUE;
  155. }
  156.  
  157. public Betoltes(id)
  158. {
  159. new vaultkey[128],vaultdata[256];
  160. format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-pont", playernev[id]);
  161. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  162.  
  163. pontok[id] = (str_to_num(vaultdata)>KEZDOPONT)?str_to_num(vaultdata):KEZDOPONT;
  164.  
  165. return PLUGIN_CONTINUE;
  166. }



Kösz előre is!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2012.10.31. 22:20 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib, id)
  2. {
  3. pontok[attacker] += OLESPONT
  4. client_print(attacker, print_center, "+%d Pont", OLESPONT)
  5. }

->
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib, id)
  2. {
  3. if(attacker = victim) return PLUGIN_HANDLED;
  4. pontok[attacker] += OLESPONT
  5. client_print(attacker, print_center, "+%d Pont", OLESPONT)
  6. }

így ha öngyilkos lesz akkor nem kap pontot....

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2012.10.31. 22:21 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Tényleg! Köszi FEAR EZMEGMIEZ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2012.10.31. 22:24 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Valami még sem jóóó:
Warning: Possibly unintended assignment on line 99
Warning: Function "fw_player_killed" should return a value on line 105
Header size: 1504 bytes
Code size: 9728 bytes
Data size: 8388 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=782 cells (3128 bytes)
Total requirements: 36004 bytes

2 Warnings.
Done.

**EDIT:**
Megoldva.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2012.11.01. 13:09 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Bence98007 írta:
Valami még sem jóóó:
Warning: Possibly unintended assignment on line 99
Warning: Function "fw_player_killed" should return a value on line 105
Header size: 1504 bytes
Code size: 9728 bytes
Data size: 8388 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=782 cells (3128 bytes)
Total requirements: 36004 bytes

2 Warnings.
Done.

**EDIT:**
Megoldva.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib, id)
  2. {
  3. if(attacker = victim) return PLUGIN_HANDLED;
  4. pontok[attacker] += OLESPONT
  5. client_print(attacker, print_center, "+%d Pont", OLESPONT)
  6. }

->
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib, id)
  2. {
  3. if(attacker = victim) return PLUGIN_HANDLED;
  4. pontok[attacker] += OLESPONT
  5. client_print(attacker, print_center, "+%d Pont", OLESPONT)
  6. return PLUGIN_CONTINUE;
  7. }

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2012.11.01. 13:37 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Én is így javítottam :evil:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2012.11.01. 19:06 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(!is_user_connected(attacker) || victim == attacker)

ha vannak olyan pályák amibe elütheti egy autó vagy esetleg megöli a láva belefullad a vízbe akkor írd bele ezt is mert errort fog dobni.

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2012.11.01. 21:07 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
fuck604 írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(!is_user_connected(attacker) || victim == attacker)

ha vannak olyan pályák amibe elütheti egy autó vagy esetleg megöli a láva belefullad a vízbe akkor írd bele ezt is mert errort fog dobni.
Ez jó 5let!
Kösz!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2012.11.02. 13:57 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7963
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Ezmegmi: Ennek mi értelme? if(attacker = victim)

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer
HozzászólásElküldve: 2012.11.02. 16:15 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
kiki írta:
Ezmegmi: Ennek mi értelme? if(attacker = victim)

if(attacker == victim)?

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole