hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.30. 22:26



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 304 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 304 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 28 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.04. 18:11 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
Nincs Tesztelve!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <engine>
  6.  
  7. new const PLUGIN[] = "New Plug-in"
  8. new const VERSION[] = "1.0"
  9. new const AUTHOR[] = "Vinnice"
  10.  
  11.  
  12. new bool:baseball[33]
  13. new bool:katana[33]
  14. new bool:szabdalo[33]
  15. new bool:kez[33]
  16. new bool:fakard[33]
  17. new bool:kard[33]
  18. new bool:kunai[33]
  19.  
  20.  
  21. public plugin_init() {
  22. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23. register_clcmd("say /kes","kes_valaszto")
  24. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1");
  25. }
  26. public client_disconnect(id)
  27. {
  28. baseball[id] = false;
  29. kunai[id] = false;
  30. kez[id] = false;
  31. kard[id] = false;
  32. katana[id] = false;
  33. fakard[id] = false;
  34. szabdalo[id] = false;
  35. }
  36. public plugin_precache()
  37. {
  38. precache_model("models/kes/p_baseballuto.mdl")
  39. precache_model("models/kes/v_baseballuto.mdl")
  40. precache_model("models/kes/p_katana.mdl")
  41. precache_model("models/kes/v_katana.mdl")
  42. precache_model("models/kes/p_szabdalo.mdl")
  43. precache_model("models/kes/v_szabdalo.mdl")
  44. precache_model("models/kes/p_kez.mdl")
  45. precache_model("models/kes/v_kez.mdl")
  46. precache_model("models/kes/p_fakard.mdl")
  47. precache_model("models/kes/p_fakard.mdl")
  48. precache_model("models/kes/v_kunai.mdl")
  49. precache_model("models/kes/p_kard.mdl")
  50. precache_model("models/kes/v_kard.mdl")
  51. }
  52. public kes_valaszto(id)
  53. {
  54. new menu = menu_create("\r Valassz egy kest:", "menu_handler");
  55. menu_additem(menu,"Baseball uto","1", 0);
  56. menu_additem(menu,"Kunai","2", 0);
  57. menu_additem(menu,"Kez","3", 0);
  58. menu_additem(menu,"Kard","4", 0);
  59. menu_additem(menu,"Katana","5", 0);
  60. menu_additem(menu,"Fakard","6", 0);
  61. menu_additem(menu,"Szabdalo","7", 0);
  62. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  63. menu_display(id,menu, 0);
  64. }
  65.  
  66. public menu_handler(id, menu, item)
  67. {
  68. if( item == MENU_EXIT)
  69. {
  70. menu_destroy(menu);
  71. return PLUGIN_HANDLED;
  72. }
  73. new data[6], iName[64];
  74. new access, callback;
  75. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
  76. new key = str_to_num(data);
  77.  
  78. switch(key)
  79. {
  80. case 1:
  81. {
  82. baseball[id] = true
  83.  
  84. }
  85. case 2:
  86. {
  87. kunai[id] = true
  88.  
  89.  
  90. }
  91. case 3:
  92. {
  93. kez[id] = true
  94.  
  95.  
  96. }
  97. case 4:
  98. {
  99. kard[id] = true
  100.  
  101.  
  102. }
  103. case 5:
  104. {
  105. katana[id] = true
  106.  
  107.  
  108. }
  109. case 6:
  110. {
  111. fakard[id] = true
  112.  
  113.  
  114. }
  115. case 7:
  116. {
  117. szabdalo[id] = true
  118.  
  119.  
  120. }
  121. }
  122. menu_destroy(menu);
  123. return PLUGIN_HANDLED;
  124. }
  125. public Event_Change_Weapon (id)
  126. {
  127. new weaponID = read_data ( 2)
  128. if (weaponID == CSW_KNIFE && baseball[id])
  129. {
  130. entity_set_string (id, EV_SZ_viewmodel ,"models/kes/v_baseballuto.mdl")
  131. entity_set_string (id, EV_SZ_weaponmodel , "models/kes/p_baseballuto.mdl")
  132. }
  133. if (weaponID == CSW_KNIFE && kunai[id])
  134. {
  135. entity_set_string (id, EV_SZ_viewmodel ,"models/kes/v_kunai.mdl" )
  136. }
  137. if (weaponID == CSW_KNIFE && kez[id])
  138. {
  139. entity_set_string (id, EV_SZ_viewmodel ,"models/kes/v_kez.mdl" )
  140. entity_set_string (id, EV_SZ_weaponmodel , "models/kes/p_kez.mdl" )
  141. }
  142. if (weaponID == CSW_KNIFE && kard[id])
  143. {
  144. entity_set_string (id, EV_SZ_viewmodel ,"models/kes/v_kard.mdl" )
  145. entity_set_string (id, EV_SZ_weaponmodel , "models/kes/p_kard.mdl" )
  146. }
  147. if (weaponID == CSW_KNIFE && katana[id])
  148. {
  149. entity_set_string (id, EV_SZ_viewmodel ,"models/kes/v_katana.mdl" )
  150. entity_set_string (id, EV_SZ_weaponmodel , "models/kes/p_katana.mdl")
  151. }
  152. if (weaponID == CSW_KNIFE && fakard[id])
  153. {
  154. entity_set_string (id, EV_SZ_viewmodel ,"models/kes/v_fakard.mdl" )
  155. entity_set_string (id, EV_SZ_weaponmodel , "models/kes/p_fakard.mdl")
  156. }
  157. if (weaponID == CSW_KNIFE && szabdalo[id])
  158. {
  159. entity_set_string (id, EV_SZ_viewmodel ,"models/kes/v_szabdalo.mdl" )
  160. entity_set_string (id, EV_SZ_weaponmodel , "models/kes/p_szabdalo.mdl")
  161. }
  162. }


A hozzászólást 4 alkalommal szerkesztették, utoljára Vinnice 2012.11.04. 23:39-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.04. 19:33 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Ezt még írd hozzá:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1");

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public Event_Change_Weapon(id)
  2. {
  3. new weaponID = read_data(2)
  4. if(weaponID == CSW_KNIFE && baseball[id])
  5. {
  6. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,"models/kes/v_baseballuto.mdl")
  7. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/kes/p_baseballuto.mdl")
  8. }
  9. if(weaponID == CSW_KNIFE && kunai[id])
  10. {
  11. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,"models/kes/v_kunai.mdl")
  12. }
  13. if(weaponID == CSW_KNIFE && kez[id])
  14. {
  15. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,"models/kes/v_kez.mdl")
  16. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/kes/p_kez.mdl")
  17. }
  18. if(weaponID == CSW_KNIFE && kard[id])
  19. {
  20. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,"models/kes/v_kard.mdl")
  21. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/kes/p_kard.mdl")
  22. }
  23. if(weaponID == CSW_KNIFE && katana[id])
  24. {
  25. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,"models/kes/v_katana.mdl")
  26. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/kes/p_katana.mdl")
  27. }
  28. if(weaponID == CSW_KNIFE && fakard[id])
  29. {
  30. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,"models/kes/v_fakard.mdl")
  31. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/kes/p_fakard.mdl")
  32. }
  33. if(weaponID == CSW_KNIFE && szabdalo[id])
  34. {
  35. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,"models/kes/v_szabdalo.mdl")
  36. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/kes/p_szabdalo.mdl")
  37. }
  38. }

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public client_disconnect(id)
  2. {
  3. baseball[id] = false;
  4. kunai[id] = false;
  5. kez[id] = false;
  6. kard[id] = false;
  7. katana[id] = false;
  8. fakard[id] = false;
  9. szabdalo[id] = false;
  10. }

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.05. 17:18 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2012.07.09. 11:57
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Akkor ez most hogy néz ki egészbe?

_________________
[mozgo]Bogdan for President[/mozgo]
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.05. 17:22 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
JAck írta:
Akkor ez most hogy néz ki egészbe?

módosítva lett:
Vinnice írta:
Nincs Tesztelve!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <engine>
  6.  
  7. new const PLUGIN[] = "New Plug-in"
  8. new const VERSION[] = "1.0"
  9. new const AUTHOR[] = "Vinnice"
  10.  
  11.  
  12. new bool:baseball[33]
  13. new bool:katana[33]
  14. new bool:szabdalo[33]
  15. new bool:kez[33]
  16. new bool:fakard[33]
  17. new bool:kard[33]
  18. new bool:kunai[33]
  19.  
  20.  
  21. public plugin_init() {
  22. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23. register_clcmd("say /kes","kes_valaszto")
  24. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1");
  25. }
  26. public client_disconnect(id)
  27. {
  28. baseball[id] = false;
  29. kunai[id] = false;
  30. kez[id] = false;
  31. kard[id] = false;
  32. katana[id] = false;
  33. fakard[id] = false;
  34. szabdalo[id] = false;
  35. }
  36. public plugin_precache()
  37. {
  38. precache_model("models/kes/p_baseballuto.mdl")
  39. precache_model("models/kes/v_baseballuto.mdl")
  40. precache_model("models/kes/p_katana.mdl")
  41. precache_model("models/kes/v_katana.mdl")
  42. precache_model("models/kes/p_szabdalo.mdl")
  43. precache_model("models/kes/v_szabdalo.mdl")
  44. precache_model("models/kes/p_kez.mdl")
  45. precache_model("models/kes/v_kez.mdl")
  46. precache_model("models/kes/p_fakard.mdl")
  47. precache_model("models/kes/p_fakard.mdl")
  48. precache_model("models/kes/v_kunai.mdl")
  49. precache_model("models/kes/p_kard.mdl")
  50. precache_model("models/kes/v_kard.mdl")
  51. }
  52. public kes_valaszto(id)
  53. {
  54. new menu = menu_create("\r Valassz egy kest:", "menu_handler");
  55. menu_additem(menu,"Baseball uto","1", 0);
  56. menu_additem(menu,"Kunai","2", 0);
  57. menu_additem(menu,"Kez","3", 0);
  58. menu_additem(menu,"Kard","4", 0);
  59. menu_additem(menu,"Katana","5", 0);
  60. menu_additem(menu,"Fakard","6", 0);
  61. menu_additem(menu,"Szabdalo","7", 0);
  62. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  63. menu_display(id,menu, 0);
  64. }
  65.  
  66. public menu_handler(id, menu, item)
  67. {
  68. if( item == MENU_EXIT)
  69. {
  70. menu_destroy(menu);
  71. return PLUGIN_HANDLED;
  72. }
  73. new data[6], iName[64];
  74. new access, callback;
  75. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
  76. new key = str_to_num(data);
  77.  
  78. switch(key)
  79. {
  80. case 1:
  81. {
  82. baseball[id] = true
  83.  
  84. }
  85. case 2:
  86. {
  87. kunai[id] = true
  88.  
  89.  
  90. }
  91. case 3:
  92. {
  93. kez[id] = true
  94.  
  95.  
  96. }
  97. case 4:
  98. {
  99. kard[id] = true
  100.  
  101.  
  102. }
  103. case 5:
  104. {
  105. katana[id] = true
  106.  
  107.  
  108. }
  109. case 6:
  110. {
  111. fakard[id] = true
  112.  
  113.  
  114. }
  115. case 7:
  116. {
  117. szabdalo[id] = true
  118.  
  119.  
  120. }
  121. }
  122. menu_destroy(menu);
  123. return PLUGIN_HANDLED;
  124. }
  125. public Event_Change_Weapon (id)
  126. {
  127. new weaponID = read_data ( 2)
  128. if (weaponID == CSW_KNIFE && baseball[id])
  129. {
  130. entity_set_string (id, EV_SZ_viewmodel ,"models/kes/v_baseballuto.mdl")
  131. entity_set_string (id, EV_SZ_weaponmodel , "models/kes/p_baseballuto.mdl")
  132. }
  133. if (weaponID == CSW_KNIFE && kunai[id])
  134. {
  135. entity_set_string (id, EV_SZ_viewmodel ,"models/kes/v_kunai.mdl" )
  136. }
  137. if (weaponID == CSW_KNIFE && kez[id])
  138. {
  139. entity_set_string (id, EV_SZ_viewmodel ,"models/kes/v_kez.mdl" )
  140. entity_set_string (id, EV_SZ_weaponmodel , "models/kes/p_kez.mdl" )
  141. }
  142. if (weaponID == CSW_KNIFE && kard[id])
  143. {
  144. entity_set_string (id, EV_SZ_viewmodel ,"models/kes/v_kard.mdl" )
  145. entity_set_string (id, EV_SZ_weaponmodel , "models/kes/p_kard.mdl" )
  146. }
  147. if (weaponID == CSW_KNIFE && katana[id])
  148. {
  149. entity_set_string (id, EV_SZ_viewmodel ,"models/kes/v_katana.mdl" )
  150. entity_set_string (id, EV_SZ_weaponmodel , "models/kes/p_katana.mdl")
  151. }
  152. if (weaponID == CSW_KNIFE && fakard[id])
  153. {
  154. entity_set_string (id, EV_SZ_viewmodel ,"models/kes/v_fakard.mdl" )
  155. entity_set_string (id, EV_SZ_weaponmodel , "models/kes/p_fakard.mdl")
  156. }
  157. if (weaponID == CSW_KNIFE && szabdalo[id])
  158. {
  159. entity_set_string (id, EV_SZ_viewmodel ,"models/kes/v_szabdalo.mdl" )
  160. entity_set_string (id, EV_SZ_weaponmodel , "models/kes/p_szabdalo.mdl")
  161. }
  162. }

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.05. 17:28 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2012.07.09. 11:57
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Öhm nem alakítja át :(

_________________
[mozgo]Bogdan for President[/mozgo]
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.05. 17:33 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
JAck írta:
Öhm nem alakítja át :(

most próbáld.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.05. 17:37 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2012.07.09. 11:57
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
De nem is csináltál vele semmit...

_________________
[mozgo]Bogdan for President[/mozgo]
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.05. 17:41 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
JAck írta:
De nem is csináltál vele semmit...

szerkesztettem a hozzászólását....
Másold ki újra és alakítsd szépen át....

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.05. 17:48 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2012.07.09. 11:57
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
nemjó...

_________________
[mozgo]Bogdan for President[/mozgo]
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: menü
HozzászólásElküldve: 2012.11.05. 17:49 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
JAck írta:
nemjó...

mit ír hibának?

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 28 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole