hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 13:01



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 321 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 320 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Új nyerési üzenet átírás
HozzászólásElküldve:2012.11.12. 18:48 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
Helló, átírná ezt nekem valaki public módra? :D természetesen a csapat ne human és zombie hanem ct és t legyen :D. A modellek már megvannak hozzá. Köszi :D
edit: a no won lehetőséget is kiszednétek? :D

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <zombieplague>
  5.  
  6. new Hands[33], MaxPlayers
  7.  
  8. new const MODELS[3][] =
  9. {
  10. "",
  11. "models/zombie_plague/zombie_win.mdl",
  12. "models/zombie_plague/human_win.mdl"
  13. };
  14.  
  15. new const MODELS_FLIP[3][] =
  16. {
  17. "",
  18. "models/zombie_plague/zombie_win-f.mdl",
  19. "models/zombie_plague/human_win-f.mdl"
  20. };
  21.  
  22.  
  23. new g_iModelIndex[3], g_iWinTeam, g_iModelIndexFlip[3];
  24.  
  25. public plugin_init()
  26. {
  27. register_plugin("[ZP] Sub-Plugin: New Win Messages", "1.3", "pro100stas" );
  28. register_event("HLTV", "EventRoundStart", "a", "1=0", "2=0" );
  29. register_event("CurWeapon", "EventCurWeapon", "be", "1=1");
  30.  
  31. MaxPlayers = get_maxplayers();
  32.  
  33. register_cvar("Shidla", "[ZP] New Win Messages v.1.3", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY);
  34. register_cvar("zp_new_win_messages", "[ZP] New Win Messages v.1.3", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY);
  35. }
  36.  
  37. public plugin_precache()
  38. {
  39. for (new i = WIN_ZOMBIES; i <= WIN_HUMANS; i++)
  40. {
  41. precache_model(MODELS[i]);
  42. g_iModelIndex[i] = engfunc(EngFunc_AllocString, MODELS[i]);
  43. precache_model(MODELS_FLIP[i]);
  44. g_iModelIndexFlip[i] = engfunc(EngFunc_AllocString, MODELS_FLIP[i]);
  45. }
  46. }
  47.  
  48. public client_connect(id)
  49. {
  50. if(!is_user_bot(id))
  51. query_client_cvar(id , "cl_righthand" , "Hands_CVAR_Value");
  52. }
  53.  
  54. public Hands_CVAR_Value(id, const cvar[], const value[])
  55. {
  56. if(1 <= id <= MaxPlayers) // Hiba fix
  57. Hands[id] = str_to_num(value)
  58. }
  59.  
  60. public client_disconnect(id)
  61. {
  62. Hands[id] = 0
  63. }
  64.  
  65. public zp_round_ended(iTeam)
  66. {
  67. if (iTeam == WIN_NO_ONE)
  68. return;
  69. g_iWinTeam = iTeam;
  70. new iPlayers[32], iNum;
  71. get_players(iPlayers, iNum, "ch");
  72. for (new i; i < iNum; i++)
  73. {
  74. client_cmd(iPlayers[i], "cl_righthand ^"1^"");
  75. zp_set_user_nightvision(iPlayers[i], 1);
  76.  
  77. if (get_user_weapon(iPlayers[i]) != CSW_KNIFE)
  78. set_pev(iPlayers[i], pev_viewmodel, g_iModelIndexFlip[iTeam]);
  79. else
  80. set_pev(iPlayers[i], pev_viewmodel, g_iModelIndex[iTeam]);
  81. }
  82. }
  83.  
  84. public EventRoundStart()
  85. {
  86. g_iWinTeam = WIN_NO_ONE;
  87.  
  88. for (new i = 1; i <= MaxPlayers; i++)
  89. {
  90. if(!is_user_connected(i))
  91. continue; // xPaw fix)))
  92.  
  93. client_cmd(i, "cl_righthand ^"%d^"", Hands[i]);
  94. //client_print(i,print_chat,"[DEBUG] Значение данных '%d'***", Hands[i]);
  95. }
  96. }
  97.  
  98. public EventCurWeapon(const id)
  99. {
  100. if (g_iWinTeam > WIN_NO_ONE)
  101. {
  102. client_cmd(id, "cl_righthand ^"1^"");
  103.  
  104. if (get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
  105. set_pev(id, pev_viewmodel, g_iModelIndexFlip[g_iWinTeam]);
  106. else
  107. set_pev(id, pev_viewmodel, g_iModelIndex[g_iWinTeam]);
  108. }
  109. }
  110.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Új nyerési üzenet átírás
HozzászólásElküldve:2012.11.18. 16:34 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Ezt már oda adtam privátba nem?

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Új nyerési üzenet átírás
HozzászólásElküldve:2012.11.18. 16:53 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
ja


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Új nyerési üzenet átírás
HozzászólásElküldve:2012.11.18. 18:57 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2013.01.01. 17:48
Hozzászólások:2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
kiki írta:
Ezt már oda adtam privátba nem?

De neki nem megy, amit te adtál...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Új nyerési üzenet átírás
HozzászólásElküldve:2012.11.18. 20:42 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
Bence98007 írta:
kiki írta:
Ezt már oda adtam privátba nem?

De neki nem megy, amit te adtál...


ment csak bugos volt, ne kavard a sz*rt


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole