hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 15:25



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 375 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 373 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Újraéledés
HozzászólásElküldve:2013.04.16. 19:02 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2013.03.26. 20:20
Hozzászólások:1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Hi
Vki megtudná oldani, hogyha a bomba lerakva, hatástalanítva, felrobban; akkor ne éledjen újra?
Köszi

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const VERSION[] = "1.1"
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7. #define DISABLE_CS 0
  8.  
  9. // team ids
  10. #define UNASSIGNED 0
  11. #define TS 1
  12. #define CTS 2
  13. #define AUTO_TEAM 5
  14.  
  15. public plugin_init(){
  16.  
  17. register_plugin("Respawn Forever", VERSION, "Pimp Daddy (OoTOAoO)")
  18.  
  19. register_event("DeathMsg","on_Death","a")
  20. }
  21.  
  22. public spawn_func(id)
  23. {
  24. new parm[1]
  25. parm[0]=id
  26.  
  27. /* Spawn the player twice to avoid the HL engine bug */
  28. set_task(0.5,"player_spawn",72,parm,1)
  29. set_task(0.7,"player_spawn",72,parm,1)
  30. set_task(0.9, "hud", id)
  31.  
  32. /* Then give them a suit and a knife */
  33. set_task(0.9,"player_giveitems",72,parm,1)
  34. }
  35.  
  36. public hud( id )
  37. {
  38. set_hudmessage(0, 255, 255, -1.0, 0.67, 0, 6.0, 6.0)
  39. show_hudmessage(id, "Sikeresen Ujraledtel!")
  40. }
  41. public on_Death()
  42. {
  43. new victim_id = read_data(2)
  44.  
  45. spawn_func( victim_id )
  46.  
  47. return PLUGIN_CONTINUE
  48. }
  49.  
  50. public player_giveitems(parm[1])
  51. {
  52. new id = parm[0]
  53.  
  54. give_item(id, "item_suit")
  55. give_item(id, "weapon_knife")
  56.  
  57. give_item(id, "weapon_flashbang")
  58.  
  59. return PLUGIN_CONTINUE
  60. }
  61.  
  62. public player_spawn(parm[1])
  63. {
  64. spawn(parm[0])
  65. }
  66.  

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole