- public Laser_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:f_Damage, bit_Damage) 
- { 
- 	if(get_pcvar_num(g_LBEO)) 
- 	{ 
- 		new i_Owner 
-   
- 		// ПолŃчаем ID игрока, который поŃтавил ĐĽĐ¸Đ˝Ń 
- 		i_Owner = pev(victim, LASERMINE_OWNER) 
-   
- 		// Đ•Ńли Ńрон нанаŃит владелец, а так же проверка игрока. 
- 		if(i_Owner == attacker || !is_valid_player(i_Owner) || !is_valid_player(attacker)) 
- 			return PLUGIN_CONTINUE 
-   
- 		// Đ•Ńли мина ŃŃтановлена человеком, то Ńрон ей наноŃŃŹŃ‚ только зомби 
- 		if((CsTeams:pev(victim, LASERMINE_TEAM) == CS_TEAM_CT) && (cs_get_user_team(attacker) != CS_TEAM_CT)) 
- 			return PLUGIN_CONTINUE 
-   
- 		// Đ•Ńли мина ŃŃтановлена зомби, а владелец мины и атакŃющий в разных командах - Ńрон мине могŃĐ˝ наноŃить вŃе 
- 		if((CsTeams:pev(victim, LASERMINE_TEAM) == CS_TEAM_T) && ((cs_get_user_team(i_Owner) != CS_TEAM_T) || (CsTeams:pev(victim, LASERMINE_TEAM) != cs_get_user_team(attacker)))) 
- 			return PLUGIN_CONTINUE 
-   
- 		return HAM_SUPERCEDE 
- 	} 
- 	return PLUGIN_CONTINUE 
- } 
-   
Ha átírom erre akkor is jónak kell ,hogy legyen?
- public Laser_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:f_Damage, bit_Damage) 
- { 
- 	if(get_pcvar_num(g_LBEO)) 
- 	{ 
- 		new i_Owner 
-   
- 		//  
- 		i_Owner = pev(victim, LASERMINE_OWNER) 
-   
- 		//  
- 		if(CsTeams:pev(victim, LASERMINE_TEAM) == cs_get_user_team(attacker)) 
- 		//  
- 		if(i_Owner != attacker) 
- 		{ 
- 			if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_KICK) 
- 				return PLUGIN_CONTINUE 
-   
- 			else 
- 				return HAM_SUPERCEDE 
- 		} 
- 		return PLUGIN_CONTINUE 
- 	} 
- 	return PLUGIN_CONTINUE 
- } 
-   
Azt szeretném ,hogy aki lerakja a lézert pl ember ,csak sajátját bírja szétlőni , vagy a zombi tehát más ne.... És admin mindenkijét szétlőheti akkor ez jó igaz? Már mint ha kicserélem a másodikra