public Laser_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:f_Damage, bit_Damage)
{
if(get_pcvar_num(g_LBEO))
{
new i_Owner
// ПолŃчаем ID игрока, который поŃтавил минŃ
i_Owner = pev(victim, LASERMINE_OWNER)
// Đ•Ńли Ńрон нанаŃит владелец, Đ° Ń‚Đ°Đş же проверка игрока.
if(i_Owner == attacker || !is_valid_player(i_Owner) || !is_valid_player(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE
// Đ•Ńли мина ŃŃтановлена человеком, Ń‚Đľ Ńрон ей наноŃŃŹŃ‚ только зомби
if((CsTeams:pev(victim, LASERMINE_TEAM) == CS_TEAM_CT) && (cs_get_user_team(attacker) != CS_TEAM_CT))
return PLUGIN_CONTINUE
// Đ•Ńли мина ŃŃтановлена зомби, Đ° владелец мины и Đ°Ń‚Đ°ĐşŃющий в разных командах - Ńрон мине могŃĐ˝ наноŃить вŃе
if((CsTeams:pev(victim, LASERMINE_TEAM) == CS_TEAM_T) && ((cs_get_user_team(i_Owner) != CS_TEAM_T) || (CsTeams:pev(victim, LASERMINE_TEAM) != cs_get_user_team(attacker))))
return PLUGIN_CONTINUE
return HAM_SUPERCEDE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Ha átírom erre akkor is jónak kell ,hogy legyen?
public Laser_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:f_Damage, bit_Damage)
{
if(get_pcvar_num(g_LBEO))
{
new i_Owner
//
i_Owner = pev(victim, LASERMINE_OWNER)
//
if(CsTeams:pev(victim, LASERMINE_TEAM) == cs_get_user_team(attacker))
//
if(i_Owner != attacker)
{
if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_KICK)
return PLUGIN_CONTINUE
else
return HAM_SUPERCEDE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Azt szeretném ,hogy aki lerakja a lézert pl ember ,csak sajátját bírja szétlőni , vagy a zombi tehát más ne.... És admin mindenkijét szétlőheti akkor ez jó igaz? Már mint ha kicserélem a másodikra