public Laser_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:f_Damage, bit_Damage) { if(get_pcvar_num(g_LBEO)) { new i_Owner // ПолŃчаем ID игрока, который поŃтавил ĐĽĐ¸Đ˝Ń i_Owner = pev(victim, LASERMINE_OWNER) // Đ•Ńли Ńрон нанаŃит владелец, а так же проверка игрока. if(i_Owner == attacker || !is_valid_player(i_Owner) || !is_valid_player(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE // Đ•Ńли мина ŃŃтановлена человеком, то Ńрон ей наноŃŃŹŃ‚ только зомби if((CsTeams:pev(victim, LASERMINE_TEAM) == CS_TEAM_CT) && (cs_get_user_team(attacker) != CS_TEAM_CT)) return PLUGIN_CONTINUE // Đ•Ńли мина ŃŃтановлена зомби, а владелец мины и атакŃющий в разных командах - Ńрон мине могŃĐ˝ наноŃить вŃе if((CsTeams:pev(victim, LASERMINE_TEAM) == CS_TEAM_T) && ((cs_get_user_team(i_Owner) != CS_TEAM_T) || (CsTeams:pev(victim, LASERMINE_TEAM) != cs_get_user_team(attacker)))) return PLUGIN_CONTINUE return HAM_SUPERCEDE } return PLUGIN_CONTINUE }
Ha átírom erre akkor is jónak kell ,hogy legyen?
public Laser_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:f_Damage, bit_Damage) { if(get_pcvar_num(g_LBEO)) { new i_Owner // i_Owner = pev(victim, LASERMINE_OWNER) // if(CsTeams:pev(victim, LASERMINE_TEAM) == cs_get_user_team(attacker)) // if(i_Owner != attacker) { if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_KICK) return PLUGIN_CONTINUE else return HAM_SUPERCEDE } return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE }
Azt szeretném ,hogy aki lerakja a lézert pl ember ,csak sajátját bírja szétlőni , vagy a zombi tehát más ne.... És admin mindenkijét szétlőheti akkor ez jó igaz? Már mint ha kicserélem a másodikra
|