hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 20:53



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 544 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 544 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Index probléma
HozzászólásElküldve: 2013.06.21. 12:57 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.14. 15:20
Hozzászólások: 449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Hali! abban kérem segítségeteket hogy úgy érzékeli nincs indexelve! 1.: mi az az index? 2.: hogy lehet megcsinálni? (a log már nem fért bele)

Log:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Modified for http://www.freakz.ro

codmod.sma(759) : warning 217: loose indentation
codmod.sma(761) : warning 217: loose indentation
codmod.sma(1442) : error 033: array must be indexed (variable "ilosc_apteczek_player")
codmod.sma(1442) : error 029: invalid expression, assumed zero
codmod.sma(1443) : error 033: array must be indexed (variable "ilosc_rakiet_player")
codmod.sma(1443) : error 029: invalid expression, assumed zero
codmod.sma(1444) : error 033: array must be indexed (variable "ilosc_dynamitow_player")
codmod.sma(1444) : error 029: invalid expression, assumed zero
codmod.sma(1445) : error 033: array must be indexed (variable "ilosc_min_player")
codmod.sma(1445) : error 029: invalid expression, assumed zero

8 Errors.
Compile failed!


amikkel szerintem hiba lehet: (DE! ott az egész csatolmányban)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <engine>
  8. #include <hamsandwich>
  9. #include <nvault>
  10.  
  11.  
  12. #define PLUGIN "[CoD:MW]"
  13. #define VERSION "1.0"
  14. #define AUTHOR "QTM_Peyote,johnC,GranTorino"
  15.  
  16. #define STANDARD_FAST 250.0
  17.  
  18. #define TASK_SHOW_INFORMATION 672
  19. #define TASK_RAISE 704
  20. #define TASK_TRAINING_SANITARY 736
  21. #define TASK_SHOW_ADVERTISEMENT 768
  22. #define TASK_SET_FAST 832
  23.  
  24. //#define BOT 1
  25.  
  26. new ilosc_apteczek_player[33];
  27. new ilosc_rakiet_player[33];
  28. new Float:poprzednia_rakieta_player[33];
  29. new ilosc_min_player[33];
  30. new ilosc_dynamitow_player[33];
  31. new ilosc_skokow_player[33];
  32.  
  33. register_event("SendAudio", "korveg", "a", "2&%!MRAD_terwin")
  34. register_event("SendAudio", "korveg", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
  35.  
  36. public korveg()
  37. {
  38. set_user_info(0, ilosc_apteczek_player = 0;)
  39. set_user_info(0, ilosc_rakiet_player = 0;)
  40. set_user_info(0, ilosc_dynamitow_player = 0;)
  41. set_user_info(0, ilosc_min_player = 0;)
  42. }
  43.  
  44. public StworzApteczke(id)
  45. {
  46. if (!ilosc_apteczek_player[id])
  47. {
  48. client_print(id, print_center, "[CoD:MW]Koronkent csak 3 csomagot kapsz!");
  49. return PLUGIN_CONTINUE;
  50. }
  51.  
  52. if(inteligencja_player[id] < 1)
  53. client_print(id, print_center, "[CoD:MW]Ha erosebb hatasu Elsosegely Csomagot szeretnel, noveld az Intelligenciad!");
  54.  
  55. ilosc_apteczek_player[id]--;
  56.  
  57. new Float:origin[3];
  58. entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
  59.  
  60. new ent = create_entity("info_target");
  61. entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "FirstAidKit");
  62. entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
  63. entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
  64. entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
  65. entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
  66.  
  67.  
  68. entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
  69. set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
  70. drop_to_floor(ent);
  71.  
  72. entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
  73.  
  74. return PLUGIN_CONTINUE;
  75. }
  76.  
  77. public FirstAirKitThink(ent)
  78. {
  79. new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  80. new totem_dist = 300;
  81. new totem_heal = 5+floatround(inteligencja_player[id]*0.5);
  82. if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
  83. {
  84. new Float:forigin[3], origin[3];
  85. entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
  86. FVecIVec(forigin,origin);
  87.  
  88. new entlist[33];
  89. new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist, 32,forigin);
  90.  
  91. for (new i=0; i < numfound; i++)
  92. {
  93. new pid = entlist[i];
  94.  
  95. if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
  96. continue;
  97.  
  98. new zdrowie = get_user_health(pid);
  99. new nowe_zdrowie = (zdrowie+totem_heal<maksymalne_zdrowie_player[pid])?zdrowie+totem_heal:maksymalne_zdrowie_player[pid];
  100. if (is_user_alive(pid)) set_user_health(pid, nowe_zdrowie);
  101. }
  102.  
  103. entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
  104. entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
  105.  
  106. return PLUGIN_CONTINUE;
  107. }
  108.  
  109. if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
  110. {
  111. remove_entity(ent);
  112. return PLUGIN_CONTINUE;
  113. }
  114.  
  115. if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
  116. set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ) ;
  117.  
  118. new Float:forigin[3], origin[3];
  119. entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
  120. FVecIVec(forigin,origin);
  121.  
  122. //Find people near and give them health
  123. message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin );
  124. write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
  125. write_coord( origin[0] );
  126. write_coord( origin[1] );
  127. write_coord( origin[2] );
  128. write_coord( origin[0] );
  129. write_coord( origin[1] + totem_dist );
  130. write_coord( origin[2] + totem_dist );
  131. write_short( sprite_white );
  132. write_byte( 0 ); // startframe
  133. write_byte( 0 ); // framerate
  134. write_byte( 10 ); // life
  135. write_byte( 10 ); // width
  136. write_byte( 255 ); // noise
  137. write_byte( 255 ); // r, g, b
  138. write_byte( 100 );// r, g, b
  139. write_byte( 100 ); // r, g, b
  140. write_byte( 128 ); // brightness
  141. write_byte( 5 ); // speed
  142. message_end();
  143.  
  144. entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
  145. entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
  146.  
  147.  
  148. return PLUGIN_CONTINUE;
  149.  
  150. }
  151.  
  152. public StworzRakiete(id)
  153. {
  154. if (!ilosc_rakiet_player[id])
  155. {
  156. client_print(id, print_center, "[CoD:MW]Elhasznaltad az osszes raketad!");
  157. return PLUGIN_CONTINUE;
  158. }
  159.  
  160. if(poprzednia_rakieta_player[id] + 2.0 > get_gametime())
  161. {
  162. client_print(id, print_center, "[CoD:MW]Csak 2 masodpercenkent tudod hasznalni a raketakat!");
  163. return PLUGIN_CONTINUE;
  164. }
  165.  
  166. if (is_user_alive(id))
  167. {
  168. if(inteligencja_player[id] < 1)
  169. client_print(id, print_center, "[CoD:MW]Erosebb hatasu raketakert, fejleszd az Intelligenciad!");
  170.  
  171. poprzednia_rakieta_player[id] = get_gametime();
  172. ilosc_rakiet_player[id]--;
  173.  
  174. new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
  175.  
  176. entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
  177. entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
  178.  
  179. new Ent = create_entity("info_target");
  180.  
  181. entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Rocket");
  182. entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
  183.  
  184. vAngle[0] *= -1.0;
  185.  
  186. entity_set_origin(Ent, Origin);
  187. entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
  188.  
  189. entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
  190. entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
  191. entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
  192. entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
  193.  
  194. VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
  195. entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
  196. }
  197. return PLUGIN_CONTINUE;
  198. }
  199.  
  200. public PolozDynamit(id)
  201. {
  202. if(!ilosc_dynamitow_player[id])
  203. {
  204. client_print(id, print_center, "[CoD:MW]Elhasznaltad a dynamitodat!");
  205. return PLUGIN_CONTINUE;
  206. }
  207.  
  208. if(inteligencja_player[id] < 1)
  209. client_print(id, print_center, "[CoD:MW]Erosebb hatasu dinamitert, fejleszd az Intelligenciad!");
  210.  
  211. ilosc_dynamitow_player[id]--;
  212. new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
  213. entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
  214. iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
  215. iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
  216. iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
  217.  
  218. message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
  219. write_byte(TE_EXPLOSION);
  220. write_coord(iOrigin[0]);
  221. write_coord(iOrigin[1]);
  222. write_coord(iOrigin[2]);
  223. write_short(sprite_blast);
  224. write_byte(32);
  225. write_byte(20);
  226. write_byte(0);
  227. message_end();
  228.  
  229. message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
  230. write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
  231. write_coord( iOrigin[0] );
  232. write_coord( iOrigin[1] );
  233. write_coord( iOrigin[2] );
  234. write_coord( iOrigin[0] );
  235. write_coord( iOrigin[1] + 300 );
  236. write_coord( iOrigin[2] + 300 );
  237. write_short( sprite_white );
  238. write_byte( 0 ); // startframe
  239. write_byte( 0 ); // framerate
  240. write_byte( 10 ); // life
  241. write_byte( 10 ); // width
  242. write_byte( 255 ); // noise
  243. write_byte( 255 ); // r, g, b
  244. write_byte( 100 );// r, g, b
  245. write_byte( 100 ); // r, g, b
  246. write_byte( 128 ); // brightness
  247. write_byte( 8 ); // speed
  248. message_end();
  249.  
  250. new entlist[33];
  251. new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);
  252.  
  253. for (new i=0; i < numfound; i++)
  254. {
  255. new pid = entlist[i];
  256.  
  257. if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid) || information_item_player[pid][0] == 24)
  258. continue;
  259. ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, 90.0+float(inteligencja_player[id]) , 1);
  260. }
  261. return PLUGIN_CONTINUE;
  262. }
  263.  
  264. public PostawMine(id)
  265. {
  266. if (!ilosc_min_player[id])
  267. {
  268. client_print(id, print_center, "[CoD:MW]Elhasznaltad az osszes aknad!");
  269. return PLUGIN_CONTINUE;
  270. }
  271.  
  272. if(inteligencja_player[id] < 1)
  273. client_print(id, print_center, "[CoD:MW]Erosebb hatasu aknakert, fejleszd az Intelligenciad!");
  274.  
  275. ilosc_min_player[id]--;
  276.  
  277. new Float:origin[3];
  278. entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
  279.  
  280. new ent = create_entity("info_target");
  281. entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "Mine");
  282. entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
  283. entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
  284. entity_set_origin(ent, origin);
  285. entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
  286.  
  287. entity_set_model(ent, "models/mine.mdl");
  288. entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
  289.  
  290. drop_to_floor(ent);
  291.  
  292. entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01) ;
  293.  
  294. set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,20) ;
  295.  
  296.  
  297. return PLUGIN_CONTINUE;
  298. }
  299.  
  300. public DotykMiny(ent, id)
  301. {
  302. new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  303. if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
  304. {
  305. new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
  306. entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
  307. iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
  308. iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
  309. iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
  310.  
  311. message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
  312. write_byte(TE_EXPLOSION);
  313. write_coord(iOrigin[0]);
  314. write_coord(iOrigin[1]);
  315. write_coord(iOrigin[2]);
  316. write_short(sprite_blast);
  317. write_byte(32); // scale
  318. write_byte(20); // framerate
  319. write_byte(0);// flags
  320. message_end();
  321. new entlist[33];
  322. new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
  323.  
  324. for (new i=0; i < numfound; i++)
  325. {
  326. new pid = entlist[i];
  327.  
  328. if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || information_item_player[pid][0] == 24 || class_player[id] == Protector)
  329. continue;
  330.  
  331. ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 90.0+float(inteligencja_player[attacker]) , 1);
  332. }
  333. remove_entity(ent);
  334. }
  335. }
  336.  
  337. public DotykRakiety(ent)
  338. {
  339. if ( !is_valid_ent(ent))
  340. return;
  341.  
  342. new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  343.  
  344. new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
  345. entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
  346. iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
  347. iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
  348. iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
  349.  
  350. message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
  351. write_byte(TE_EXPLOSION);
  352. write_coord(iOrigin[0]);
  353. write_coord(iOrigin[1]);
  354. write_coord(iOrigin[2]);
  355. write_short(sprite_blast);
  356. write_byte(32); // scale
  357. write_byte(20); // framerate
  358. write_byte(0);// flags
  359. message_end();
  360.  
  361. new entlist[33];
  362. new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 230.0, entlist, 32);
  363.  
  364. for (new i=0; i < numfound; i++)
  365. {
  366. new pid = entlist[i];
  367.  
  368. if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || information_item_player[pid][0] == 24)
  369. continue;
  370. ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_player[attacker]) , 1);
  371. }
  372. remove_entity(ent);
  373. }
  374.  


előre is köszi


Csatolmányok:
Magyarázat: Teljes forráskód
codmod.sma [55.83 KiB]
Letöltve 23 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Index probléma
HozzászólásElküldve: 2013.06.21. 13:17 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Azok a változók tömbök, amiket indexelni kellene.
próbáld így:

Kód:
set_user_info(0, ilosc_apteczek_player[id] = 0;)
set_user_info(0, ilosc_rakiet_player[id] = 0;)
set_user_info(0, ilosc_dynamitow_player[id] = 0;)
set_user_info(0, ilosc_min_player[id] = 0;)

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Index probléma
HozzászólásElküldve: 2013.06.21. 13:22 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.14. 15:20
Hozzászólások: 449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Metal írta:
Azok a változók tömbök, amiket indexelni kellene.
próbáld így:

Kód:
set_user_info(0, ilosc_apteczek_player[id] = 0;)
set_user_info(0, ilosc_rakiet_player[id] = 0;)
set_user_info(0, ilosc_dynamitow_player[id] = 0;)
set_user_info(0, ilosc_min_player[id] = 0;)


Én is ezt próbáltam és így ez a log:

Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Modified for www.freakz.ro

codmod.sma(759) : warning 217: loose indentation
codmod.sma(761) : warning 217: loose indentation
codmod.sma(1442) : error 017: undefined symbol "id"
codmod.sma(1442) : warning 215: expression has no effect
codmod.sma(1442) : error 029: invalid expression, assumed zero
codmod.sma(1443) : error 017: undefined symbol "id"
codmod.sma(1443) : warning 215: expression has no effect
codmod.sma(1443) : error 029: invalid expression, assumed zero
codmod.sma(1444) : error 017: undefined symbol "id"
codmod.sma(1444) : warning 215: expression has no effect
codmod.sma(1444) : error 029: invalid expression, assumed zero
codmod.sma(1445) : error 017: undefined symbol "id"
codmod.sma(1445) : warning 215: expression has no effect
codmod.sma(1445) : error 029: invalid expression, assumed zero

8 Errors.
Compile failed!


így még több az error :shock:

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Index probléma
HozzászólásElküldve: 2013.06.21. 13:29 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2012.05.12. 16:44
Hozzászólások: 95
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Gatshow írta:
Metal írta:
Azok a változók tömbök, amiket indexelni kellene.
próbáld így:

Kód:
set_user_info(0, ilosc_apteczek_player[id] = 0;)
set_user_info(0, ilosc_rakiet_player[id] = 0;)
set_user_info(0, ilosc_dynamitow_player[id] = 0;)
set_user_info(0, ilosc_min_player[id] = 0;)


Én is ezt próbáltam és így ez a log:

Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Modified for www.freakz.ro

codmod.sma(759) : warning 217: loose indentation
codmod.sma(761) : warning 217: loose indentation
codmod.sma(1442) : error 017: undefined symbol "id"
codmod.sma(1442) : warning 215: expression has no effect
codmod.sma(1442) : error 029: invalid expression, assumed zero
codmod.sma(1443) : error 017: undefined symbol "id"
codmod.sma(1443) : warning 215: expression has no effect
codmod.sma(1443) : error 029: invalid expression, assumed zero
codmod.sma(1444) : error 017: undefined symbol "id"
codmod.sma(1444) : warning 215: expression has no effect
codmod.sma(1444) : error 029: invalid expression, assumed zero
codmod.sma(1445) : error 017: undefined symbol "id"
codmod.sma(1445) : warning 215: expression has no effect
codmod.sma(1445) : error 029: invalid expression, assumed zero

8 Errors.
Compile failed!


így még több az error :shock:

csak egy ötlet, próbáld meg public korvege(id)-vel

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Index probléma
HozzászólásElküldve: 2013.06.21. 13:32 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.14. 15:20
Hozzászólások: 449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
csak egy ötlet, próbáld meg public korvege(id)-vel[/quote]

Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Modified for www.freakz.ro

codmod.sma(759) : warning 217: loose indentation
codmod.sma(761) : warning 217: loose indentation
codmod.sma(1442) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
codmod.sma(1442) : error 029: invalid expression, assumed zero
codmod.sma(1443) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
codmod.sma(1443) : error 029: invalid expression, assumed zero
codmod.sma(1444) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
codmod.sma(1444) : error 029: invalid expression, assumed zero
codmod.sma(1445) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
codmod.sma(1445) : error 029: invalid expression, assumed zero

8 Errors.
Compile failed!


így se túl jó!! :(

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Index probléma
HozzászólásElküldve: 2013.06.21. 13:42 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Bocsánat, my fail:
A körvége nem kap paramétert, tehát végig kell menni a játékosokon, s beállítani (ha azt kell) (get players, for, stb)
Mivel én nem tudom, s gondolom Te se tudod mit kéne azokkal csinálni, így nem tudok tanácsot adni.

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Index probléma
HozzászólásElküldve: 2013.06.21. 13:44 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.14. 15:20
Hozzászólások: 449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Metal írta:
Bocsánat, my fail:
A körvége nem kap paramétert, tehát végig kell menni a játékosokon, s beállítani (ha azt kell) (get players, for, stb)
Mivel én nem tudom, s gondolom Te se tudod mit kéne azokkal csinálni, így nem tudok tanácsot adni.


Nem baj azért köszi a segítséget :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Index probléma
HozzászólásElküldve: 2013.06.21. 22:02 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 20:29
Hozzászólások: 325
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 87 alkalommal
Én kijavítottam, de nem teszteltem. Gond nélkül lefutott
Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:           4128 bytes
Code size:            61332 bytes
Data size:            38592 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  120436 bytes
Done.


Csatolmányok:
codmod.sma [48.22 KiB]
Letöltve 24 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Index probléma
HozzászólásElküldve: 2013.06.23. 19:19 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.11.14. 15:20
Hozzászólások: 449
Megköszönt másnak: 80 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Vinnice írta:
Én kijavítottam, de nem teszteltem. Gond nélkül lefutott
Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:           4128 bytes
Code size:            61332 bytes
Data size:            38592 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  120436 bytes
Done.


Nagyon Köszönöm szépen!! ez most nagyon fontos volt!! Működik, köszi még egyszer!!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole