hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 09:46



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 534 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 534 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: random szín
HozzászólásElküldve: 2013.07.05. 20:48 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fakemeta_util>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Sn!ff3r"
  10.  
  11. new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2
  12.  
  13. public plugin_init()
  14. {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16.  
  17. register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
  18. register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
  19.  
  20. g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
  21. g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")
  22.  
  23. g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
  24. g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
  25. }
  26.  
  27. public on_new_round()
  28. {
  29. g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
  30. if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true
  31. }
  32.  
  33. public on_damage(id)
  34. {
  35. if(g_enabled)
  36. {
  37. static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
  38. static damage; damage = read_data(2)
  39. if(g_showrecieved)
  40. {
  41. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
  42. ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
  43. }
  44. if(is_user_connected(attacker))
  45. {
  46. switch(g_enabled)
  47. {
  48. case 1: {
  49. set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  50. ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
  51. }
  52. case 2: {
  53. if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
  54. {
  55. set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  56. ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
  57. }
  58. }
  59. }
  60. }
  61. }
  62. }
  63. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  64. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  65. */
  66.  


Valaki megbírná csinálni , hogy random színeket adjon?! Köszi!:)

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: random szín
HozzászólásElküldve: 2013.07.05. 20:53 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.24. 19:42
Hozzászólások: 320
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fakemeta_util>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Sn!ff3r"
  10.  
  11. new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2
  12.  
  13. public plugin_init()
  14. {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16.  
  17. register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
  18. register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
  19.  
  20. g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
  21. g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")
  22.  
  23. g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
  24. g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
  25. }
  26.  
  27. public on_new_round()
  28. {
  29. g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
  30. if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true
  31. }
  32.  
  33. public on_damage(id)
  34. {
  35. if(g_enabled)
  36. {
  37. static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
  38. static damage; damage = read_data(2)
  39. if(g_showrecieved)
  40. {
  41. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
  42. ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
  43. }
  44. if(is_user_connected(attacker))
  45. {
  46. switch(g_enabled)
  47. {
  48. case 1: {
  49. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  50. ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
  51. }
  52. case 2: {
  53. if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
  54. {
  55. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  56. ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
  57. }
  58. }
  59. }
  60. }
  61. }
  62. }
  63. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  64. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  65. */
  66.  
  67.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: random szín
HozzászólásElküldve: 2013.07.05. 21:03 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.15. 16:29
Hozzászólások: 1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Köszi . tanulságos most már legalább tudom :D

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole