hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Map név
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=10&t=9708
Oldal: 1 / 2

Szerző:  Gatshow [ 2013.07.25. 19:32 ]
Hozzászólás témája:  Map név

Hogyan tudok rákérdezni a map nevére?
Valahogy így gondoltam
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(map_nev_lekerese = de_dust2)

ezt hogy tudnám megoldani?

Szerző:  RaZzoR [ 2013.07.25. 19:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: Map név

Volt téma rá: Mapnév átnevezése

Szerző:  Gatshow [ 2013.07.25. 19:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: Map név

RaZzoR írta:
Volt téma rá: Mapnév átnevezése


és akkor ez a jó?
Nandee írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new map[64]
  2. get_mapname(map.63)
  3. if(equal(map,"dm_port"))
  4. {
  5. //asd
  6. }

Szerző:  RaZzoR [ 2013.07.25. 19:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: Map név

aha :D

Szerző:  Gatshow [ 2013.07.25. 19:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Map név

RaZzoR írta:
aha :D


oké köszi :)

Szerző:  kiki [ 2013.07.25. 19:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Map név

Mi az a kérdés, hogy ez jó e?¿?¿ Lekell tesztelned, mert pl razor nem ért hozzá, ezt le se engedi fordítani.

Szerző:  RaZzoR [ 2013.07.25. 19:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: Map név

kiki írta:
Mi az a kérdés, hogy ez jó e?¿?¿ Lekell tesztelned, mert pl razor nem ért hozzá, ezt le se engedi fordítani.


Azt kérte, hogyan kell a map nevét lekérni

Szerző:  kiki [ 2013.07.25. 19:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Map név

Akkor meg miket postolsz? Lekérés ennyi:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new map[64];
  2. get_mapname(map, 63);


és semmi több, így a map változó tárolni fogja a nevét. Mellesleg amit linkeltél téma, amit kaptál ott kódot, le se fog fordulni, ha kipróbáltad volna, tudnád is. Persze ezért nem értem minek nyitsz akkor témát:D

Szerző:  RaZzoR [ 2013.07.25. 19:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: Map név

kiki írta:
Akkor meg miket postolsz? Lekérés ennyi:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new map[64];
  2. get_mapname(map, 63);


és semmi több, így a map változó tárolni fogja a nevét. Mellesleg amit linkeltél téma, amit kaptál ott kódot, le se fog fordulni, ha kipróbáltad volna, tudnád is. Persze ezért nem értem minek nyitsz akkor témát:D


Mi nem fordul le?

Szerző:  RaZzoR [ 2013.07.25. 19:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: Map név

Ez nem fordul le?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <mapname_patcher>
  3.  
  4. public plugin_precache()
  5. {
  6. new map[64]
  7. get_mapname(map,63)
  8.  
  9. if(equal(map,"cs_assault"))
  10. {
  11. Patch_MapName("Assault")
  12. }
  13.  
  14. if(equal(map,"cs_italy"))
  15. {
  16. Patch_MapName("Italy")
  17. }
  18.  
  19. if(equal(map,"de_dust"))
  20. {
  21. Patch_MapName("Dust")
  22. }
  23.  
  24. if(equal(map,"de_dust2"))
  25. {
  26. Patch_MapName("Dust 2")
  27. }
  28.  
  29. if(equal(map,"de_inferno"))
  30. {
  31. Patch_MapName("Inferno")
  32. }
  33.  
  34. if(equal(map,"de_nuke"))
  35. {
  36. Patch_MapName("Nuke")
  37. }
  38.  
  39. if(equal(map,"de_angelcity"))
  40. {
  41. Patch_MapName("Angel City")
  42. }
  43.  
  44. if(equal(map,"de_santorini"))
  45. {
  46. Patch_MapName("Santorini")
  47. }
  48.  
  49. if(equal(map,"dm_ae_cso"))
  50. {
  51. Patch_MapName("Roof")
  52. }
  53.  
  54. if(equal(map,"dm_dust2_cso"))
  55. {
  56. Patch_MapName("Dust 2 Annihilation")
  57. }
  58.  
  59. if(equal(map,"dm_gallery_cso"))
  60. {
  61. Patch_MapName("Gallery")
  62. }
  63.  
  64. if(equal(map,"dm_industry2"))
  65. {
  66. Patch_MapName("Industry2")
  67. }
  68.  
  69. if(equal(map,"dm_port"))
  70. {
  71. Patch_MapName("The Port")
  72. }
  73.  
  74. if(equal(map,"dm_suzhou"))
  75. {
  76. Patch_MapName("Suzhou")
  77. }
  78.  
  79. if(equal(map,"de_aztec"))
  80. {
  81. Patch_MapName("Aztec")
  82. }
  83. }

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/