| 				
					| Offline |  
					|  |  
					|  |  Csatlakozott:2015.04.10. 19:49
 Hozzászólások:610
 Megköszönt másnak: 53 alkalommal
 Megköszönték neki: 147 alkalommal
 | 
				
					| 
                                        
                                                  
                                                | Plugin Neve: | Kés Rendszer 1.0.0 | Plugint készitette:  | Akosch:. |  
                                                | Játék:  | Counter-Strike | Kategória:  | Szórakoztató |  
                                                | Eredeti link:  | Nincs megadva | Jóváhagyó:  |  |  [kozep]Kés Rendszer [/kozep] [kozep]v1.0.0 by Akosch:. [/kozep]Mire jó a plugin? Miért használjam? Egyszerűen kezelhető, szerkeszthető, egy késes szerver alapjaként szolgálhat, több képességet is hozzá tudunk adni a késeinkhez, testre szabhatjuk a fejlődés nehézségét is, majdnem minden szerkeszthető anélkül, hogy hozzáérnénk az sma-hoz   Használat, beállítások: A kések egy külső fájlból lesznek/vannak beolvasva, ez alapból a "knives.txt" fájlból történik, későbbiekben leírom, hogy ez hol változtatható. Kések megadási formátuma a fájlban: "név" "model" "szintlimit" "sebesség" "gravitáció" "sebzés" "visszalökés" "élet" "átlátszóság"Név : Ide írjuk a kés nevét amit szeretnénk a menüben látni.Model : Ide írjuk model elérési útját a "models" mappától. pl.: alap kés: models/v_knife.mdlSzintlimit : Ide írjuk, hogy hányas szinttől legyen elérhető az adott kés.Sebesség : Itt adjuk meg, hogy milyen gyorsan tudjunk mozogni a késünkkel, nagyobb érték esetén szükséges lehet állítani az "sv_maxspeed" cvaron. Alap sebesség késsel: 250.0 .(float értékben kell megadni!)Gravitáció : Itt adjuk meg, hogy az alap(800) gravitáció hányszorosát, hányad részét akarjuk adni a játékosnak. pl: ha 0.5-t írunk ide akkor dupla akkorát fogunk ugrani mint alapból, ahogy néztem 0.3 - 0.4-től lehetnek gondok pl 35hp_2-n spawnolásnál egyből meghal. (float értékben kell megadni!)Sebzés : Itt adjuk meg, hogy az alap sebzés hányszorosát, hányad részét akarjuk adni a játékosnak. Alap sebzés * itt megadott érték = új sebzés(float értékben kell megadni!)Visszalökés : Itt adjuk meg, hogy legyen-e visszalökése a késnek és, ha igen akkor mekkora. Az ellökés mértéke több dologtól is függ, érdemes óvatosan bánni az értékkel.Élet : Itt adhatjuk meg, hogy spawnolásnál mennyi plusz hp-t kapjon a játékos. pl.: ha ide 30 -t írunk, akkor az azt jelenti, hogy 35hp -s mapon 65hp -val kezdesz. (100 -nál nagyobb hp-t valamiért nem akart engedni spawnolásnál nekem.)Átlátszóság : Itt adhatjuk meg, hogy mennyire legyen átlátszó a játékos. ( 0 - láthatatlan, 255 - alap ) Kések megadásáról röviden, tömören ennyit. A fejlődés nehézségét is teljesen be tudjuk állítani a cvarok és a levels.txt(Ezt is később leírom, hogyan módosítható.) segítségével.Levels.txt -ről: A fájlban lefelé haladva kell megadni, hogy egyes szintekhez mennyi xp-t kelljen szedni. pl: Kód: "10" - 10xp kell az 1. szinthez.Cvarok:"142" - 142xp kell a 2. szinthez.
 "167" - 167xp kell a 3. szinthez.
 "342" - 342xp kell a 4. szinthez.
 "764" - 764xp kell az 5. szinthez.
 "967" - 967xp kell a 6. szinthez...
 kill_messages( 0 - ki, 1 -be ) - A gyilkosnak adjon-e üzenetet chaten arról, hogy kit ölt meg, és hogy mit kapott ezért. kill_xp( 0 - felfelé ) - Mennyi xp járjon egy sima ölés után. kill_point( 0 - felfelé ) - Mennyi pont járjon egy sima ölésért. hs_xp( 0 - felfelé ) - Mennyi xp járjon egy hs után. hs_point( 0 - felfelé ) - Mennyi pont járjon egy hs után. hp_prise( 0 - felfelé ) - Mennyibe kerüljön 50hp a boltban. armor_prise( 0 - felfelé ) - Mennyibe kerüljön 50ap a boltban. xp_prise( 0 - felfelé ) - Mennyibe kerüljön az xp a boltban. gambling_prise( 0 - felfelé ) - Mennyibe kerüljön a szerencsejáték a boltban. És amikor ezekkel meglennénk akkor ajánlanám beállítani a preprocesszorokat: #pragma semicolon 1			//Kérjen e sorvégi ";" zárókaraktert.#define SLOT 32				//Hány slotos a szervered.#define MAXLEVEL 50			//Hányas legyen a maximum szint, ez ugyebár függ a levels.txt-ben megadottaktól is.#define KNIVES 10			//Mennyi kés legyen a menüben, ez meg a knives.txt-ben beállítottaktól függ.#define ADDFLAG ADMIN_CVAR	//Milyen joggal lehessen addolni pontot.#define XPMIN 10			//Xp vásárlásnál mi legyen a minimum amit kaphat.#define XPMAX 20			//Xp vásárlásnál mi legyen a maximum amit kaphat.
Utóbbiak miatt ajánlanám először átgondolni mit akarunk, azt megírni a fájlokban, majd beállítani a preprocesszorokat és lefordítani az sma-t.Mentés: Ini kiterjesztésű fájlokba ment alapból(ServerDatas.ini és PlayerDatas.ini), ezeknek a fájloknak a nevét, kiterjesztését az sma -ban tudjuk állítani mégpedig itt: stock const g_sServerSaveFile[] = {"ServerDatas.ini"};stock const g_sPlayerSaveFile[] = {"PlayerDatas.ini"};
Sokakat érdekelt, hogy hogyan lehetne menteni, hogy hányszor volt megnyitva egy menü... Most láthatjátok itt a ServerDatas.ini-be menti.   PlayerDatas.ini -ben lefelé haladva láthatjuk a játékosok neveit, adatait. ("név" szint  xp pont kés) pl: Kód: "Jóska" 10 1250 500 1"Pista" 50 10000 2500 8
 -> Jóska nevű játékosunk 10-es szint ű, 1250xp-vel rendelkezik, van 500 pontja, és utoljára az 1-es számú(menüben 2.) késsel játszott. Pista nevű játékosunk 50-es szint ű, 10.000xp-vel rendelkezik, van 2500 pontja, és utoljára a 8-as számú(menüben 9.) késsel játszott.Egyebek: Ha a zöld "[Információ]" felirat helyett mást szeretnénk látni a chatben az üzeneteknél(szintlépés, ölés...), akkor az sma -ban itt módosítható: stock const g_sServerPrefix[] = {"[Információ]"};
levels.txt és knives.txt nevének, kiterjesztésének átírása: plugin_precache() -en belül található 2 ilyen sor(külön - külön): format(sFile, charsmax(sFile), "%s/knives.txt", sFile);format(sFile, charsmax(sFile), "%s/levels.txt", sFile);
Itt írhatjuk át őket, pl.: format(sFile, charsmax(sFile), "%s/kesek.txt", sFile);format(sFile, charsmax(sFile), "%s/szintek.ini", sFile);
Fontos, hogy a format -t ne írjuk át formatex -re, direkt van úgy. Menük átszínezésére most nem térnék ki, aki tudja hogy kell csinálja kedvére, aki nem az pedig nézzen utána a fórumon, volt több téma is ezzel kapcsolatban. A plugin rendelkezik egy ajándékozás menüvel is, ahol pontot lehet küldeni a jelenleg online játékosoknak, ennek több értelme lehet, ha valaki kiegészíti a boltot.  Információk! 1. Ajánlanám az UTF8 -as karakterkódolást minden fájlnál, ha ékezetet szeretnénk használni. 2. A fájlok létrehozzák magukat, ha nem írjuk meg őket előre. 3. Colorchat.inc szükséges a pluginhoz, vagy át kell írni az üzenetes részeket. 4. ZIP -et direkt nem mellékeltem, mindenki készítse el magának az egyedi kés rendszerét, nem véletlen csináltam ilyenre amilyen.   Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Header size:           2300 bytes Code size:            30388 bytes Data size:            15584 bytes Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion Total requirements:   64656 bytes Done.Pár kép a menüről stb(nagyobb méretért katt a képre): 1.  2.  3.  4.  5.  6.  7.  8.  9.  10.  Tesztelési lehetőségért külön köszönet DecToR -nak. Mi nem találtunk hibákat / bugokat, ha valaki észlelne írjon és megpróbálom orvosolni. Ha lenne ötlet fejlesztésre, kiegészítésre azt is szívesen fogadom. 
													
															| SMA |  |  
_________________
 Néha itt, de többször nem.
 
 
 |  |