hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2019.10.14. 08:24



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 23 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 21 vendég

A legtöbb felhasználó (652 fő) 2015.05.25. 22:38-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 30 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2019.09.30. 16:24 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.24. 05:30
Hozzászólások: 12
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Plugin Neve:
Regisztrációs rendszer (md5 hash/SQL/autoDemo/Regex) - SKA
Plugint készitette:
Shedi, Kova, Adek
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Szerver kezelés
Eredeti link:
Nincs megadva
Jóváhagyó:
Ismeretlen


Üdv kedves Olvasó!

A következő regisztrációs rendszer a ezeket tartalmazza:
    SQL mentés
    Incude-os id lekérdezés, állapot lekérdezés.(bejelentkezett/nem jelentkezett be)
    Bejelentkezés után magától elindítja a demó felvételét.
    Regex-elve van bekérve a jelszó és a felhasználónév egyaránt!
    Fekete kép amíg be nem jelentkezel.
    Bejelentkezés előtt kiválaszthatod a csapatot.
    A jelszavak SQL-be mentés előtt MD5-ös titkosítást kapnak adatbiztonsági okokból!
    Regisztrációkor ezeket menti a felhasználóról: IP, SteamID, JátékosNév, Dátum-Pontos idő
    1 fiókban 1x egy ember tud csak bejelentkezni (Azonos idejű bejelentkezés nem lehetséges)

Hozzáadása a saját módodban:
    #include <RegSystem_SKA>
                        - Ezzel hívod meg a regisztrációs rendszert.

    ska_is_user_logged(id)
                        - Ezzel lekérdezzük hogy az illető be van-e lépve,

    ska_get_user_id(id)
                        - Ezzel lekérdezzük az illető egyedi azonosítóját (#?),

    Load_User_Data(id)
                        - Ezzel a regisztrációs rendszerből meghívjuk a módban lévő mentést.
                         (Ez akkor hívódik meg ha az illető bejelentkezett)

    Update_User_Data(id)
                        - Ezzel a regisztrációs rendszerből lecsatlakozáskor meghívjuk a módban lévő, Updatelés.
                         (Ez akkor hívódik meg ha az illető lecsatlakozik)

- Hogyan tudom megváltoztatni a titkosítást?
Több választhatósági lehetőséged is van, lássuk csak.
Kód:
new const HashType:HASHER = Hash_Keccak_512 // Biztonságos, nehezen visszafejthető, vagy egyáltalán nem fejthető vissza.
new const HashType:HASHER = Hash_Sha3_512 // Biztonságos, nehezen visszafejthető, vagy egyáltalán nem fejthető vissza.
new const HashType:HASHER = Hash_Md5 // Nem biztonságos, könnyen visszafejthető.


- A demó nevét a 21 sorban tudod megváltoztatni kedved szerint.
Kód:
Például:
new const DemoName[] = "SKA"; // Nem kell a .dem-t a végére írni!

- Az SQL Elérést a 27 sortól tudod megváltoztatni, tegyünk fel egy példát
Kód:
new const SQL_INFO[][] =
{
"127.0.0.1", // Csatlakozáskor milyen IP-címre csatlakozzon.
"root", // Ha csatlakozott milyen felhasználónévvel lépjen be.
"IDEATEJELSZÓD", // Ha nincs jelszód akkor hagyd üresen.
"Regiszt" // Milyen adatbázisból töltse be / töltse fel a táblákat / adatokat.
 
Ha hibásan írod be a csatlakozást akkor a plugin nem fog tudni csatlakozni.
}


Rejtett tartalom
A tartalom csak bejelentkezett felhasználók részére látható.


Kép(ek):
Amikor bejelentkeztél:
Kép
Kezdő menü:
Kép
Regisztrációs menü:
Kép

Információk:
A szemantikai felépítése kezdő tudással készült, kérem a negatív megjegyzéseket mellőzni ezzel kapcsolatban!

Teszt megvolt, ha bárkinek bármi hibája adódna akkor kérem a hozzászólásokba fejtse ki mi a hiba és mihamarabb javítjuk!


Készítette: SKA
~ Shedi -
~ Kova -
~ Adek -


AMX Mod X Compiler 1.10.0.5254
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Header size: 2568 bytes
Code size: 29872 bytes
Data size: 182304 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes
Total requirements: 231128 bytes
Done.


A plugint nem lehet letölteni, amíg nincs jóváhagyva!

_________________
Kép


A hozzászólást 4 alkalommal szerkesztették, utoljára kovakovi2000 2019.10.03. 18:47-kor.

Ők köszönték meg kovakovi2000 nek ezt a hozzászólást (összesen 2): 8mTNNe (2019.09.30. 16:50) • ultraibolya (2019.10.02. 07:56)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.09.30. 16:34 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1103
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 270 alkalommal
Végre valami ami mögött munka is van és nem több plugin másolgatásának a gyermeke.

Szép leírás, hasznos plugin.
+1

Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást: ~Shediboii (2019.09.30. 17:16)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.09.30. 16:56 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2019.07.12. 13:47
Hozzászólások: 13
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
regener írta:
Végre valami ami mögött munka is van és nem több plugin másolgatásának a gyermeke.

Szép leírás, hasznos plugin.
+1

8mTNNe írta:
Szép le írás!
nagyon várom már a plugint! :)
És végre egy össze szedett csapat aki képes volt írni egy normális regisztrációs rendszert.!
Gratulálok fiuk!


Köszönjük szépen!

Ők köszönték meg ~Shediboii nek ezt a hozzászólást: 8mTNNe (2019.09.30. 17:08)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.09.30. 17:39 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 550
Megköszönt másnak: 54 alkalommal
Megköszönték neki: 77 alkalommal
1. Ezt ne így használd. Eredetileg hibásan került ki egy példa a fail state kapcsán. Én magam is csak később vettem észre. Hamarabb kap hiba státuszt a plugin, mint hogy a komplett hibát logolná. Nem nagy dolog. Csak előbb a logot futtasd aztán mehet a set_fail_state. + A return ide s tova felesleges hiszen ahogyan a plugin meghívja az említett függvényt az azonnal leállítást kap az amxmodxtól. Nem fog tovább futni.
  1. if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
  2. {
  3. set_fail_state("[ *HIBA* ] NEM LEHET KAPCSOLODNI AZ ADATBAZISHOZ!")
  4. return
  5. }
  6. else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
  7. {
  8. set_fail_state("[ *HIBA* ] A LEKERDEZES MEGSZAKADT!")
  9. return
  10. }
  11.  
  12. if(Errcode)
  13. {
  14. log_amx("[ *HIBA* ] PROBLEMA A LEKERDEZESNEL! ( %s )",Error)
  15. return
  16. }


2. A bejelentkezések logolásakor a felhasználónevet felesleges megadni. Az AccountId kapcsolás esetén ugyebár egy JOIN lekéréssel el lehet érni. Ez nem hiba. Saját vélemény.

3. Ha már ennyi időt beleöltetek nem tartanám hülyeségnek a többnyelvűséget. Rendesen lang fájllal. Ha nem is akartok több nyelvet ez egy remek feature lenne.

4. Nem vagyok benne biztos, de ha jól látom a PreThink fgv elárasztja a chetet egy fix üzenettel. Ez szerintem overflowot okozhat némely kliens számára. Ugyan ez a ScreenFade esetén bár annyira nem rizikós, mint a chet. Viszont elegendő belépés után egyszer feketíteni. Kivéve, ha van valami ami megtörheti. Pld, a régi Grab plugin, vagy netán (ez nem biztos) a flashbang. Ezt ajánlott kipróbálni.

5. Az adatok tömbről tömbre való másolásához használható a copy fgv. Itt most utalok a hash átvételére. (Remélem jól láttam.)

Részemről ennyi. Ha valaki más talál még valamit az majd jelzi. Amúgy a plugin használható. Jó, hogy említetted a szépség hibát, így nem kötök bele. :P Amúgy nincs kivetni valóm az elfogadásra, de mivel tesztelni nem tudom az illetékes majd intézi.

_________________
rwT* Team | Szerverek!

Különleges játékélmény különleges szerverektől.
Bővebb információkért nézz az alábbi tartalmak után.

( FaceBook ) ( YouTube ) ( Web ) ( GameTracker )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.09.30. 18:10 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4016
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 377 alkalommal
MD5 mar magaba nem biztonsagos. Igy ha tenyleg a biztonsagra mesz akkor erdemes hash+salt-ot is alkalmazni. (Valamivel biztosangosabb ha van salt-is es nem csak md5)

Sajnos az amxx-be nincsenek benne az uj hash tipusok amiket hasznalni szoktak. (bcrypt,scrypt stb)

_________________
Do you hear meee? Madafaka.
The Santa does not exist trust me.
Humblebundle Partner


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.09.30. 18:50 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 13:57
Hozzászólások: 196
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
DeteCT0R írta:
MD5 mar magaba nem biztonsagos. Igy ha tenyleg a biztonsagra mesz akkor erdemes hash+salt-ot is alkalmazni. (Valamivel biztosangosabb ha van salt-is es nem csak md5)

Sajnos az amxx-be nincsenek benne az uj hash tipusok amiket hasznalni szoktak. (bcrypt,scrypt stb)


Egyetértek, magát a kódot nem látom viszont az md5 salt nélkül nem a legjobb ötlet.

_________________
Taking private paid requests in PM

No more FREE requests.
Discord: KillStr3aK#9143 | GitHub


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.09.30. 19:59 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.24. 05:30
Hozzászólások: 12
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Nexd írta:
DeteCT0R írta:
MD5 mar magaba nem biztonsagos. Igy ha tenyleg a biztonsagra mesz akkor erdemes hash+salt-ot is alkalmazni. (Valamivel biztosangosabb ha van salt-is es nem csak md5)

Sajnos az amxx-be nincsenek benne az uj hash tipusok amiket hasznalni szoktak. (bcrypt,scrypt stb)


Egyetértek, magát a kódot nem látom viszont az md5 salt nélkül nem a legjobb ötlet.


Hozzáadtam a leíráshoz egy részletet ami lehetővé teszi a salt-olást.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.09.30. 20:02 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 707
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 109 alkalommal
kovakovi2000 írta:
Hozzáadása a saját módodban:
    #include <RegSystem_SKA>
                        - Ezzel hívod meg a regisztrációs rendszert.

    ska_is_user_logged(id)
                        - Ezzel lekérdezzük hogy az illető be van-e lépve,

    ska_get_user_id(id)
                        - Ezzel lekérdezzük az illető egyedi azonosítóját (#?),

    Load_User_Data(id)
                        - Ezzel a regisztrációs rendszerből meghívjuk a módban lévő mentést.
                         (Ez akkor hívódik meg ha az illető bejelentkezett)

    Update_User_Data(id)
                        - Ezzel a regisztrációs rendszerből lecsatlakozáskor meghívjuk a módban lévő, Updatelés.
                         (Ez akkor hívódik meg ha az illető lecsatlakozik)


Lekérésnél problémát okozhat-e, hogy a(z) "Update_User_Data" függvényt végig kisbetűvel írom? (úgy tudom nem) Vagy ez nem szándékos? Csak a többit nézve.

_________________
My Story

 ! Moderátori megjegyzés (hlmod.hu):
Csatlakozott: 2015.01.24. - 18:17


NOT EVERYONE UNDERSTAND TECHNO


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.09.30. 20:20 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2019.07.12. 13:47
Hozzászólások: 13
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Pika írta:
kovakovi2000 írta:
Hozzáadása a saját módodban:
    #include <RegSystem_SKA>
                        - Ezzel hívod meg a regisztrációs rendszert.

    ska_is_user_logged(id)
                        - Ezzel lekérdezzük hogy az illető be van-e lépve,

    ska_get_user_id(id)
                        - Ezzel lekérdezzük az illető egyedi azonosítóját (#?),

    Load_User_Data(id)
                        - Ezzel a regisztrációs rendszerből meghívjuk a módban lévő mentést.
                         (Ez akkor hívódik meg ha az illető bejelentkezett)

    Update_User_Data(id)
                        - Ezzel a regisztrációs rendszerből lecsatlakozáskor meghívjuk a módban lévő, Updatelés.
                         (Ez akkor hívódik meg ha az illető lecsatlakozik)


Lekérésnél problémát okozhat-e, hogy a(z) "Update_User_Data" függvényt végig kisbetűvel írom? (úgy tudom nem) Vagy ez nem szándékos? Csak a többit nézve.

Úgy tudom nem, de ha tévedek javítsatok :xicon_e_biggrin:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2019.09.30. 22:18 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1103
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 270 alkalommal
Pika írta:
Lekérésnél problémát okozhat-e, hogy a(z) "Update_User_Data" függvényt végig kisbetűvel írom? (úgy tudom nem) Vagy ez nem szándékos? Csak a többit nézve.


Szerintem case-sensitive a PAWN így igen.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 30 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség és a hlmod.hu csapata
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole