hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.03.24. 19:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 144 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 141 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Csabika20034, Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Premier Rendszer
HozzászólásElküldve:2025.03.08. 23:20 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott:2021.03.16. 10:28
Hozzászólások:49
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Plugin Neve:
Premier Rendszer
Plugint készitette:
Fluffy
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Játékmenet
Eredeti link:
Nincs megadva
Jóváhagyó:
Ismeretlen


Sziasztok!

Készítettem egy CS2 Premierhez hasonló rendszert CS 1.6-hoz, ami egy pontalapú rangsort biztosít, számos funkcióval. A játékosok körönként pontokat szerezhetnek győzelmekért (+20 pont alapértéken, szorzóval 10-24 pont között: gyengébb ellenfél ellen 10, erősebb ellen 24), veszteségekért (-10 pont alapértéken, szorzóval -5 és -12 között), valamint MVP bónuszért (körönként +3 pont), miközben az öléseiket és játékidejüket is nyomon vannak követve.

Főbb funkciók:

HUD: Valós idejű statisztikák megjelenítése. (pontok, ölések, játékidő)
Toplista: A legjobb 5 játékos rangsora pontok alapján. (/top)
Jelentés: Játékosok jelenthetők adminisztrátori ellenőrzésre. (/report)

Parancsok:

/top - Top 5 játékos megjelenítése
/hud - HUD ki/be kapcsolása
/report - Játékos jelentése

Képek a pluginról:

Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép

A plugint nem lehet letölteni, amíg nincs jóváhagyva!

_________________
[steam]MyNameIsTesco[/steam]

Ha tudtam valamiben segíteni köszönd meg:)


A hozzászólást 4 alkalommal szerkesztették, utoljára ASDD 2025.03.12. 16:03-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve:2025.03.11. 17:32 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Amúgy van az oldalunkon képfeltöltő, innen sose fog eltünni a kép, cserébe az ilyen random oldalakról, ahol 2hét után már nem elérhető :D

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve:2025.03.11. 23:42 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott:2021.03.16. 10:28
Hozzászólások:49
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
kiki írta:
Amúgy van az oldalunkon képfeltöltő, innen sose fog eltünni a kép, cserébe az ilyen random oldalakról, ahol 2hét után már nem elérhető :D


Igen tudom, viszont még sajnos nem rendelkezem az 50 hozzászólás jogával. :)

_________________
[steam]MyNameIsTesco[/steam]

Ha tudtam valamiben segíteni köszönd meg:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve:2025.03.12. 14:05 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2017.08.21. 15:51
Hozzászólások:1116
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 200 alkalommal
CS:GO-ban sosem volt Premier, CS2-vel jött be. A részletek is számítanak. És mivel ez a CS2 Premier "rendszer" 1.6-os változata lenne, a pont szerzés nagyon aránytalan. CS2-ben ugyanis körönként osztja a játék az MVP-ket, tehát a meccs végére a legjobb esetben akár 13x is lehetsz MVP. Ami azért néz ki hülyén itt, mert végig játszol egy teljes meccset ami legyen most 15 perc, és kapsz érte 25 pontot, viszont ha 3x MVP vagy, azért már 30 pontot kapsz. Én tuti finom hangolnám még ezt, kevesebb pont MVP-ért hogyha itt is körönként kap MVP-t, de mivel premiernek van megnevezve ergó az eredeti másolata így gondolom igen, és kevesebb pontot vennék el a vesztett meccsekért, mert az ügyetlenebb játékosok/csapatok sosem fognak kijutni magasabb szintre. Én figyelembe vennék bizonyos tényezőket, és az alapján szoroznám illetve osztanám a végén szerzett pontszámot. Pl győztes meccs +25 pont, viszont az ellenfél jóval kisebb rankban volt, ezért a 25 pontot elosztanám 1,25-el. Fordított esetben pedig megszoroznám 1.25-el. Ugyanez a szisztéma vereségnél, nem vennék el 20 pontot egy kis szintű játékostol aki jóval magasabb rangú játékosoktol / csapattol szenvedett vereséget. Persze megannyi tényezőt lehet még figyelembe venni, csak úgy önmagában a leírtak alapján semmi extra nincs benne főleg nem "Premier" 0 Dinamika. Ez így csak egy sima pontrendszer "Premier" névre keresztelve. De ez csak az én véleményem. És igen olvastam, hogy "Premierhez hasonló" rendszer, de a téma címe nekem konkrétan az ellenkezőjét sugallja, és azért mert pont rendszeren alapszik a te rendszered, attól még nem lesz Premierhez hasonló, mert szinte minden játék rangrendszere pontokon alapszik, más kérdés, hogy a végén Ikont / Nevet vagy konkrét számokat kapsz végeredménynek.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve:2025.03.12. 15:44 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott:2021.03.16. 10:28
Hozzászólások:49
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Pika írta:
CS:GO-ban sosem volt Premier, CS2-vel jött be. A részletek is számítanak. És mivel ez a CS2 Premier "rendszer" 1.6-os változata lenne, a pont szerzés nagyon aránytalan. CS2-ben ugyanis körönként osztja a játék az MVP-ket, tehát a meccs végére a legjobb esetben akár 13x is lehetsz MVP. Ami azért néz ki hülyén itt, mert végig játszol egy teljes meccset ami legyen most 15 perc, és kapsz érte 25 pontot, viszont ha 3x MVP vagy, azért már 30 pontot kapsz. Én tuti finom hangolnám még ezt, kevesebb pont MVP-ért hogyha itt is körönként kap MVP-t, de mivel premiernek van megnevezve ergó az eredeti másolata így gondolom igen, és kevesebb pontot vennék el a vesztett meccsekért, mert az ügyetlenebb játékosok/csapatok sosem fognak kijutni magasabb szintre. Én figyelembe vennék bizonyos tényezőket, és az alapján szoroznám illetve osztanám a végén szerzett pontszámot. Pl győztes meccs +25 pont, viszont az ellenfél jóval kisebb rankban volt, ezért a 25 pontot elosztanám 1,25-el. Fordított esetben pedig megszoroznám 1.25-el. Ugyanez a szisztéma vereségnél, nem vennék el 20 pontot egy kis szintű játékostol aki jóval magasabb rangú játékosoktol / csapattol szenvedett vereséget. Persze megannyi tényezőt lehet még figyelembe venni, csak úgy önmagában a leírtak alapján semmi extra nincs benne főleg nem "Premier" 0 Dinamika. Ez így csak egy sima pontrendszer "Premier" névre keresztelve. De ez csak az én véleményem. És igen olvastam, hogy "Premierhez hasonló" rendszer, de a téma címe nekem konkrétan az ellenkezőjét sugallja, és azért mert pont rendszeren alapszik a te rendszered, attól még nem lesz Premierhez hasonló, mert szinte minden játék rangrendszere pontokon alapszik, más kérdés, hogy a végén Ikont / Nevet vagy konkrét számokat kapsz végeredménynek.


Kedves Pika.

Először is köszönöm a pontos kritikát amit megfogalmaztál a pluginommal kapcsolatban.

Jobban átnéztem a plugint, és figyelembe vettem amit mondtál pl. a pontozás kapcsán ami valóban elég szürreális főleg az MVP rész.
Próbáltam a leírt állításaidat figyelembe venni a javított verzió elkészítésekor amik nagyon jól jöttek nekem mivel valóban sima pontrendszer az egész, és nem volt benne semmi "extra".


A javított verzióban ezeket módosítottam:

"Tényezők figyelembevétele és dinamika hiánya"

Az eredeti pluginban valóban statikus volt: fix 25/-20 pont minden kör végén, egyetlen MVP bónusszal, és semmilyen tényezőt (pl. ellenfél szintje, meccs hossza) nem vett figyelembe. Ez egy egyszerű pontrendszer volt, ami nem tükrözte a Premier dinamikáját egyáltalán.


Javítás:

A szorzó (0.5-1.2) figyelembe veszi az ellenfél átlagpontszámát, így van némi kiegyenlítés az erőviszonyok alapján.
Az MVP kiosztása körönként történik ugyan úgy viszont kevesebb pontot kapnak érte.



"Kevesebb pontot vennék el a vesztesektől, hogy az ügyetlenebbek is fejlődhessenek"

Az eredeti verzióban a vereségért járó -20 pont valóban túl szigorú volt, különösen alacsony szintű játékosok számára, akik erősebb ellenfelekkel is játszhatnak.
Nem volt semmilyen kiegyenlítő "fair-play" az egészben, így a gyengébb játékosok könnyen megállhatnak egy adott ponton vagy folyamatosan visszaeshetnek.


Javítás:

A vereségért járó pontot -10-re csökkentettem, és bevezettem egy szorzót (0.5-1.2), ami az ellenfél csapat átlagpontszámát a saját pontjaiddal hasonlítja össze:
Ha gyengébb vagy (pl. 60 pont vs. 600), a szorzó 0.5, így csak -5 pontot veszítesz.
Ha erősebb vagy (pl. 600 vs. 60), a szorzó 1.2, így -12 pontot veszítesz.

[Ugyan ez vonatkozik győzelemre is!]


Ez már nagyjából "egált" képez a 2 réteg között, és védi az ügyetlenebb játékosokat az erősebb ellenfelek ellen, és nagyobb levonást ad az erősebbeknek, ha veszítenek.
Illetve győzelemnél is ugyan ez a helyzet a gyengébb [kevesebb ponttal rendelkezők] több pontot kapnak a győzelemért, és az erősebbek [több ponttal rendelkezők] pedig kevesebbet.


Ui.:
Visszatérve a Premierre mint [Rendszer], tegyük fel ha 16 kör egy pálya, és csak utána ad/vesz el győzelemért, illetve vereségért pontot, ez idő alatt a játékos réteg változhat jöhetnek fel új játékosok [pl. 14 körben] mehetnek el játékosok [15. körben] szóval ezért van körökre osztva gyözelem/vereség kiosztás.
Próbáltam hasonló módot megteremteni mint ami cs2-ben is van nyilván még mindig szorul finomhangolásra, de a jelenlegi verzió talán már árnyéka lehet neki.

_________________
[steam]MyNameIsTesco[/steam]

Ha tudtam valamiben segíteni köszönd meg:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole