hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 11:53



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 324 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 324 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: K/D Saver
HozzászólásElküldve: 2013.10.18. 18:00 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Plugin Neve:
K/D Saver
Plugint készitette:
RaZzoR
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Statisztikai
Eredeti link:
Nincs megadva
Jóváhagyó:
Ismeretlen


[kozep]K/D Saver[/kozep]

Leírás

Ez a plugin NVAULT ban menti el lecsatlakozáskor az öléseid/halálod számát
Felcsatlakozáskor meg is kapod az elmentett öléseid/halálod számát, amíg nem lesz restart :D

TESZTELVE, MŰKÖDIK

Cvarok nincsenek.

Letöltés


SMA
AMXX
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.

    _________________
    Projektem:

    [CSO2] Ghost Mod
    CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk

    Ők köszönték meg RaZzoR nek ezt a hozzászólást: ismeretlen (2014.12.01. 20:42)
      Népszerűség: 2.27%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    HozzászólásElküldve: 2013.11.10. 09:34 
    Offline
    Developer
    Avatar

    Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
    Hozzászólások: 7962
    Megköszönt másnak: 295 alkalommal
    Megköszönték neki: 535 alkalommal
    Picit frissíthetnéd, mire menti?

    _________________
    http://www.easyrankup.eu


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: K/D Saver
    HozzászólásElküldve: 2022.12.29. 15:51 
    Offline
    Tud valamit
    Avatar

    Csatlakozott: 2020.12.01. 15:42
    Hozzászólások: 112
    Megköszönt másnak: 15 alkalommal
    Megköszönték neki: 3 alkalommal
    Hali!
    Azt meg lehet oldani, hogy kör újraindítás (restart round) után is megmaradjon a stat?
    köszi! :D


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: K/D Saver
    HozzászólásElküldve: 2022.12.31. 13:10 
    Offline
    Tud valamit
    Avatar

    Csatlakozott: 2020.05.14. 11:32
    Hozzászólások: 140
    Megköszönt másnak: 13 alkalommal
    Megköszönték neki: 56 alkalommal
    Helló. Elvileg így mennie kell:
    1. #include <amxmodx>
    2. #include <cstrike>
    3. #include <fun>
    4. #include <nvault>
    5.  
    6. new g_vault
    7.  
    8. public plugin_init()
    9. {
    10.     register_plugin("K/D Saver", "1.0", "RaZzoR")
    11.     g_vault = nvault_open("kd_saver")
    12.  
    13.     register_logevent("@fw_RoundEnd", 2, "1=Round_End")
    14.     register_event("HLTV", "@fw_NewRound", "a", "1=0", "2=0")
    15. }
    16.  
    17. @fw_NewRound(){
    18.     for(new i = 1; i <= 32; i++){
    19.         if(!is_user_connected(i))
    20.             continue;
    21.  
    22.         load_kd(i)
    23.     }
    24. }
    25.  
    26. @fw_RoundEnd(){
    27.     for(new i = 1; i <= 32; i++){
    28.         if(!is_user_connected(i))
    29.             continue;
    30.  
    31.         save_kd(i)
    32.     }
    33. }
    34.  
    35. public client_putinserver(id)
    36.     load_kd(id)
    37.  
    38. public client_disconnected(id)
    39.     save_kd(id)
    40.  
    41. save_kd(id)
    42. {
    43.     new name[32]
    44.     get_user_name(id, name, 31)
    45.  
    46.     new kills = get_user_frags(id)
    47.     new deaths = cs_get_user_deaths(id)
    48.  
    49.     new vaultkey[64], vaultdata[256]
    50.     format(vaultkey, 63, "%s-kd", name)
    51.     format(vaultdata, 255, "%i#%i#", kills, deaths)
    52.  
    53.     nvault_set(g_vault, vaultkey, vaultdata)
    54. }
    55.      
    56. load_kd(id)
    57. {
    58.     new name[32]
    59.     get_user_name(id, name, 31)
    60.  
    61.     new kills = get_user_frags(id)
    62.     new deaths = cs_get_user_deaths(id)
    63.  
    64.     new vaultkey[64], vaultdata[256]
    65.     format(vaultkey, 63, "%s-kd", name)
    66.     format(vaultdata, 255, "%i#%i#", kills, deaths)
    67.  
    68.     nvault_get(g_vault, vaultkey, vaultdata, 255)
    69.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
    70.  
    71.     new kill[32], death[32]
    72.     parse(vaultdata, kill, 31, death, 31)
    73.     kills = str_to_num(kill)
    74.     deaths= str_to_num(death)
    75.  
    76.     set_user_frags(id, kills)
    77.     cs_set_user_deaths(id, deaths)
    78. }
    79.  
    80. public plugin_end()
    81.     nvault_close(g_vault)

    _________________
    [ExTasY] Super Deathmatch [SENTRY GUN] [Soon]

    ExTasY Zombie Mutation
    217.144.54.193:27057
    Facebook
    Discord

    Kép


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: K/D Saver
    HozzászólásElküldve: 2022.12.31. 17:13 
    Offline
    Tud valamit
    Avatar

    Csatlakozott: 2020.12.01. 15:42
    Hozzászólások: 112
    Megköszönt másnak: 15 alkalommal
    Megköszönték neki: 3 alkalommal
    DexoN írta:
    Helló. Elvileg így mennie kell:
    1. #include <amxmodx>
    2. #include <cstrike>
    3. #include <fun>
    4. #include <nvault>
    5.  
    6. new g_vault
    7.  
    8. public plugin_init()
    9. {
    10.     register_plugin("K/D Saver", "1.0", "RaZzoR")
    11.     g_vault = nvault_open("kd_saver")
    12.  
    13.     register_logevent("@fw_RoundEnd", 2, "1=Round_End")
    14.     register_event("HLTV", "@fw_NewRound", "a", "1=0", "2=0")
    15. }
    16.  
    17. @fw_NewRound(){
    18.     for(new i = 1; i <= 32; i++){
    19.         if(!is_user_connected(i))
    20.             continue;
    21.  
    22.         load_kd(i)
    23.     }
    24. }
    25.  
    26. @fw_RoundEnd(){
    27.     for(new i = 1; i <= 32; i++){
    28.         if(!is_user_connected(i))
    29.             continue;
    30.  
    31.         save_kd(i)
    32.     }
    33. }
    34.  
    35. public client_putinserver(id)
    36.     load_kd(id)
    37.  
    38. public client_disconnected(id)
    39.     save_kd(id)
    40.  
    41. save_kd(id)
    42. {
    43.     new name[32]
    44.     get_user_name(id, name, 31)
    45.  
    46.     new kills = get_user_frags(id)
    47.     new deaths = cs_get_user_deaths(id)
    48.  
    49.     new vaultkey[64], vaultdata[256]
    50.     format(vaultkey, 63, "%s-kd", name)
    51.     format(vaultdata, 255, "%i#%i#", kills, deaths)
    52.  
    53.     nvault_set(g_vault, vaultkey, vaultdata)
    54. }
    55.      
    56. load_kd(id)
    57. {
    58.     new name[32]
    59.     get_user_name(id, name, 31)
    60.  
    61.     new kills = get_user_frags(id)
    62.     new deaths = cs_get_user_deaths(id)
    63.  
    64.     new vaultkey[64], vaultdata[256]
    65.     format(vaultkey, 63, "%s-kd", name)
    66.     format(vaultdata, 255, "%i#%i#", kills, deaths)
    67.  
    68.     nvault_get(g_vault, vaultkey, vaultdata, 255)
    69.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
    70.  
    71.     new kill[32], death[32]
    72.     parse(vaultdata, kill, 31, death, 31)
    73.     kills = str_to_num(kill)
    74.     deaths= str_to_num(death)
    75.  
    76.     set_user_frags(id, kills)
    77.     cs_set_user_deaths(id, deaths)
    78. }
    79.  
    80. public plugin_end()
    81.     nvault_close(g_vault)


    Sajnos még most sem működik.
    Újracsatlakozásnál visszadja a statot, de restart round után nem. :?
    Amikor felcsatlakozok a szerverre elsőként akkor még megmarad a stat, de amikor becsatlakozik utánam mégegy játékos akkor automatikusan újra indul a kör és nullázódik az egész. :(


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: K/D Saver
    HozzászólásElküldve: 2022.12.31. 17:53 
    Offline
    Tud valamit
    Avatar

    Csatlakozott: 2020.05.14. 11:32
    Hozzászólások: 140
    Megköszönt másnak: 13 alkalommal
    Megköszönték neki: 56 alkalommal
    Zolika_36 írta:
    DexoN írta:
    Helló. Elvileg így mennie kell:
    1. #include <amxmodx>
    2. #include <cstrike>
    3. #include <fun>
    4. #include <nvault>
    5.  
    6. new g_vault
    7.  
    8. public plugin_init()
    9. {
    10.     register_plugin("K/D Saver", "1.0", "RaZzoR")
    11.     g_vault = nvault_open("kd_saver")
    12.  
    13.     register_logevent("@fw_RoundEnd", 2, "1=Round_End")
    14.     register_event("HLTV", "@fw_NewRound", "a", "1=0", "2=0")
    15. }
    16.  
    17. @fw_NewRound(){
    18.     for(new i = 1; i <= 32; i++){
    19.         if(!is_user_connected(i))
    20.             continue;
    21.  
    22.         load_kd(i)
    23.     }
    24. }
    25.  
    26. @fw_RoundEnd(){
    27.     for(new i = 1; i <= 32; i++){
    28.         if(!is_user_connected(i))
    29.             continue;
    30.  
    31.         save_kd(i)
    32.     }
    33. }
    34.  
    35. public client_putinserver(id)
    36.     load_kd(id)
    37.  
    38. public client_disconnected(id)
    39.     save_kd(id)
    40.  
    41. save_kd(id)
    42. {
    43.     new name[32]
    44.     get_user_name(id, name, 31)
    45.  
    46.     new kills = get_user_frags(id)
    47.     new deaths = cs_get_user_deaths(id)
    48.  
    49.     new vaultkey[64], vaultdata[256]
    50.     format(vaultkey, 63, "%s-kd", name)
    51.     format(vaultdata, 255, "%i#%i#", kills, deaths)
    52.  
    53.     nvault_set(g_vault, vaultkey, vaultdata)
    54. }
    55.      
    56. load_kd(id)
    57. {
    58.     new name[32]
    59.     get_user_name(id, name, 31)
    60.  
    61.     new kills = get_user_frags(id)
    62.     new deaths = cs_get_user_deaths(id)
    63.  
    64.     new vaultkey[64], vaultdata[256]
    65.     format(vaultkey, 63, "%s-kd", name)
    66.     format(vaultdata, 255, "%i#%i#", kills, deaths)
    67.  
    68.     nvault_get(g_vault, vaultkey, vaultdata, 255)
    69.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
    70.  
    71.     new kill[32], death[32]
    72.     parse(vaultdata, kill, 31, death, 31)
    73.     kills = str_to_num(kill)
    74.     deaths= str_to_num(death)
    75.  
    76.     set_user_frags(id, kills)
    77.     cs_set_user_deaths(id, deaths)
    78. }
    79.  
    80. public plugin_end()
    81.     nvault_close(g_vault)


    Sajnos még most sem működik.
    Újracsatlakozásnál visszadja a statot, de restart round után nem. :?
    Amikor felcsatlakozok a szerverre elsőként akkor még megmarad a stat, de amikor becsatlakozik utánam mégegy játékos akkor automatikusan újra indul a kör és nullázódik az egész. :(

    Esetleg így nézd meg akkor:
    1. #include <amxmodx>
    2. #include <cstrike>
    3. #include <fun>
    4. #include <nvault>
    5.  
    6. new g_vault
    7.  
    8. public plugin_init()
    9. {
    10.     register_plugin("K/D Saver", "1.0", "RaZzoR")
    11.     g_vault = nvault_open("kd_saver")
    12.  
    13.     register_logevent("@fw_RoundEnd_Reset", 2, "1=Round_End")
    14.     register_logevent("@fw_RoundEnd_Reset", 2, "1&Restart_Round_", "1=Game_Commencing");
    15.     register_event("HLTV", "@fw_NewRound", "a", "1=0", "2=0")
    16. }
    17.  
    18. @fw_NewRound(){
    19.     for(new i = 1; i <= 32; i++){
    20.         if(!is_user_connected(i))
    21.             continue;
    22.  
    23.         load_kd(i)
    24.     }
    25. }
    26.  
    27. @fw_RoundEnd_Reset(){
    28.     for(new i = 1; i <= 32; i++){
    29.         if(!is_user_connected(i))
    30.             continue;
    31.  
    32.         save_kd(i)
    33.     }
    34. }
    35.  
    36. public client_putinserver(id)
    37.     load_kd(id)
    38.  
    39. public client_disconnected(id)
    40.     save_kd(id)
    41.  
    42. save_kd(id)
    43. {
    44.     new name[32]
    45.     get_user_name(id, name, 31)
    46.  
    47.     new kills = get_user_frags(id)
    48.     new deaths = cs_get_user_deaths(id)
    49.  
    50.     new vaultkey[64], vaultdata[256]
    51.     format(vaultkey, 63, "%s-kd", name)
    52.     format(vaultdata, 255, "%i#%i#", kills, deaths)
    53.  
    54.     nvault_set(g_vault, vaultkey, vaultdata)
    55. }
    56.      
    57. load_kd(id)
    58. {
    59.     new name[32]
    60.     get_user_name(id, name, 31)
    61.  
    62.     new kills = get_user_frags(id)
    63.     new deaths = cs_get_user_deaths(id)
    64.  
    65.     new vaultkey[64], vaultdata[256]
    66.     format(vaultkey, 63, "%s-kd", name)
    67.     format(vaultdata, 255, "%i#%i#", kills, deaths)
    68.  
    69.     nvault_get(g_vault, vaultkey, vaultdata, 255)
    70.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
    71.  
    72.     new kill[32], death[32]
    73.     parse(vaultdata, kill, 31, death, 31)
    74.     kills = str_to_num(kill)
    75.     deaths= str_to_num(death)
    76.  
    77.     set_user_frags(id, kills)
    78.     cs_set_user_deaths(id, deaths)
    79. }
    80.  
    81. public plugin_end()
    82.     nvault_close(g_vault)

    _________________
    [ExTasY] Super Deathmatch [SENTRY GUN] [Soon]

    ExTasY Zombie Mutation
    217.144.54.193:27057
    Facebook
    Discord

    Kép


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: K/D Saver
    HozzászólásElküldve: 2022.12.31. 18:22 
    Offline
    Tud valamit
    Avatar

    Csatlakozott: 2020.12.01. 15:42
    Hozzászólások: 112
    Megköszönt másnak: 15 alkalommal
    Megköszönték neki: 3 alkalommal
    Sajnos még mindig ugyanaz a probléma.


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: K/D Saver
    HozzászólásElküldve: 2022.12.31. 18:43 
    Offline
    Tud valamit
    Avatar

    Csatlakozott: 2020.05.14. 11:32
    Hozzászólások: 140
    Megköszönt másnak: 13 alkalommal
    Megköszönték neki: 56 alkalommal
    edit: bocs, nincs időm megírni.

    edit 2: Szerintem azért nem jó mert lehet hogy az új körben hamarabb akarom betölteni a KD-t minthogy resetelné a statokat, mivel ha jól tudom akkor resetelődnek.

    1. #include <amxmodx>
    2. #include <cstrike>
    3. #include <fun>
    4. #include <nvault>
    5.  
    6. new g_vault
    7.  
    8. public plugin_init()
    9. {
    10.     register_plugin("K/D Saver", "1.0", "RaZzoR")
    11.     g_vault = nvault_open("kd_saver")
    12.  
    13.     register_logevent("@fw_RoundEnd_Reset", 2, "1=Round_End")
    14.     register_logevent("@fw_RoundEnd_Reset", 2, "1&Restart_Round_", "1=Game_Commencing");
    15.     register_event("HLTV", "@fw_NewRound", "a", "1=0", "2=0")
    16. }
    17.  
    18. @fw_NewRound(){
    19.     for(new i = 1; i <= 32; i++){
    20.         if(!is_user_connected(i))
    21.             continue;
    22.  
    23.         set_task(0.7, "load_kd", i)
    24.     }
    25. }
    26.  
    27. @fw_RoundEnd_Reset(){
    28.     for(new i = 1; i <= 32; i++){
    29.         if(!is_user_connected(i))
    30.             continue;
    31.  
    32.         save_kd(i)
    33.     }
    34. }
    35.  
    36. public client_putinserver(id)
    37.     load_kd(id)
    38.  
    39. public client_disconnected(id)
    40.     save_kd(id)
    41.  
    42. save_kd(id)
    43. {
    44.     new name[32]
    45.     get_user_name(id, name, 31)
    46.  
    47.     new kills = get_user_frags(id)
    48.     new deaths = cs_get_user_deaths(id)
    49.  
    50.     new vaultkey[64], vaultdata[256]
    51.     format(vaultkey, 63, "%s-kd", name)
    52.     format(vaultdata, 255, "%i#%i#", kills, deaths)
    53.  
    54.     nvault_set(g_vault, vaultkey, vaultdata)
    55. }
    56.      
    57. public load_kd(id)
    58. {
    59.     if(!is_user_connected(id))
    60.         return;
    61.  
    62.     new name[32]
    63.     get_user_name(id, name, 31)
    64.  
    65.     new kills = get_user_frags(id)
    66.     new deaths = cs_get_user_deaths(id)
    67.  
    68.     new vaultkey[64], vaultdata[256]
    69.     format(vaultkey, 63, "%s-kd", name)
    70.     format(vaultdata, 255, "%i#%i#", kills, deaths)
    71.  
    72.     nvault_get(g_vault, vaultkey, vaultdata, 255)
    73.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
    74.  
    75.     new kill[32], death[32]
    76.     parse(vaultdata, kill, 31, death, 31)
    77.     kills = str_to_num(kill)
    78.     deaths= str_to_num(death)
    79.  
    80.     set_user_frags(id, kills)
    81.     cs_set_user_deaths(id, deaths)
    82. }
    83.  
    84. public plugin_end()
    85.     nvault_close(g_vault)

    Ha így sem jó akkor játszadoznod kell a logolással, hogy új körben / kör végén lefut-e a betöltés / mentés, illetve hogy a megfelelő mennyiséget menti-e (tehát nem 0-t) stb.

    _________________
    [ExTasY] Super Deathmatch [SENTRY GUN] [Soon]

    ExTasY Zombie Mutation
    217.144.54.193:27057
    Facebook
    Discord

    Kép

    Ők köszönték meg DexoN nek ezt a hozzászólást: Zolika_36 (2022.12.31. 20:05)
      Népszerűség: 2.27%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
    Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


    Ki van itt

    Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


    Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
    Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
    Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

    Keresés:
    Ugrás:  
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
    Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole