hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 11:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 290 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 290 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Játékos Némítás
HozzászólásElküldve: 2010.03.25. 23:28 
Plugin Neve:
Játékos Némítás
Plugint készitette:
cheap_suit
Játék:
Mind
Kategória:
Általános célú
Eredeti link:
Nincs megadva
Jóváhagyó:
Ismeretlen


Ezzel a pluginnal letudod a másik játékost némítani.
Parancs: /nemitas
Plugin-t addons/amxmodx/plugins mappába tegyük.
Sma-t addons/amxmodx/scripting mappába tegyük.
És már csak plugins.ini-be kell írni és a plugin már megy is. Ha bármi gond adódna esetleg steamen elérsz: Teve576


SMA
AMXX
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    HozzászólásElküldve: 2010.05.04. 14:53 
    Offline
    Nagyúr

    Csatlakozott: 2009.11.17. 19:57
    Hozzászólások: 752
    Megköszönt másnak: 5 alkalommal
    Megköszönték neki: 19 alkalommal
    Ezt alapból tudja a CS. :D

    _________________
    █░░█ █░░ █▀▄▀█ █▀▀█ █▀▀▄ ░ █░░█ █░░█
    █▀▀█ █░░ █░▀░█ █░░█ █░░█ ▄ █▀▀█ █░░█
    ▀░░▀ ▀▀▀ ▀░░░▀ ▀▀▀▀ ▀▀▀░ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

    [steam]Silverss[/steam]
    https://www.youtube.com/BennySLR


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    HozzászólásElküldve: 2010.05.04. 15:41 
    Offline
    Imperátor
    Avatar

    Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
    Hozzászólások: 3991
    Megköszönt másnak: 5 alkalommal
    Megköszönték neki: 135 alkalommal
    Alapból nem tudja. Ha törtel játszol, nem fog menni. STEAMen van csak Mute opció

    _________________
    Kód:
    I'm back

    Kép


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    HozzászólásElküldve: 2011.12.03. 18:19 
    Offline
    Tag

    Csatlakozott: 2011.05.25. 13:38
    Hozzászólások: 33
    Megköszönték neki: 3 alkalommal
    Ez működik NS szerón is vagy csak OnlySteam-en?? :S


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    HozzászólásElküldve: 2013.07.23. 19:51 
    Offline
    Újonc

    Csatlakozott: 2013.06.23. 18:36
    Hozzászólások: 7
    Tudja alaból a cs..
    Van olyan funkció h "mute" ...:)


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Játékos Némítás
    HozzászólásElküldve: 2016.08.29. 19:42 
    Offline
    Tiszteletbeli
    Avatar

    Csatlakozott: 2015.07.14. 14:30
    Hozzászólások: 380
    Megköszönt másnak: 43 alkalommal
    Megköszönték neki: 30 alkalommal
    Most már behozza a menüt:
    (/mute) paranccsal

    1. #include <amxmodx>
    2. #include <amxmisc>
    3. #include <fakemeta>
    4.  
    5. #define PLUGIN  "mute menu"
    6. #define VERSION "1.0"
    7. #define AUTHOR  "cheap_suit"
    8.  
    9. #define MAX_PLAYERS 32
    10.  
    11. new bool:g_mute[MAX_PLAYERS+1][MAX_PLAYERS+1]
    12. new g_menuposition[MAX_PLAYERS+1]
    13. new g_menuplayers[MAX_PLAYERS+1][32]
    14. new g_menuplayersnum[MAX_PLAYERS+1]
    15.  
    16. new cvar_alltalk
    17. new g_maxclients
    18.  
    19. public plugin_init()
    20. {
    21.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    22.     register_cvar(PLUGIN, VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER)
    23.    
    24.     register_clcmd("say /mute", "clcmd_say")
    25.     register_clcmd("say_team /mute", "clcmd_say")
    26.    
    27.     register_forward(FM_Voice_SetClientListening, "fwd_voice_setclientlistening")
    28.     register_menucmd(register_menuid("mute menu"), 1023, "action_mutemenu")
    29.    
    30.     cvar_alltalk = get_cvar_pointer("sv_alltalk")
    31.     g_maxclients = global_get(glb_maxClients)
    32. }
    33.  
    34. public client_putinserver(id)
    35.     clear_list(id)
    36.  
    37. public client_disconnect(id)
    38.     clear_list(id)
    39.  
    40. clear_list(id)
    41. {
    42. for(new i = 0; i <= g_maxclients; ++i)
    43.     g_mute[id][i] = false
    44. }
    45.  
    46. public clcmd_say(id)
    47. {
    48.     static say_args[10]
    49.     read_args(say_args, 9)
    50.     remove_quotes(say_args)
    51.    
    52.     if(say_args[0] == '/' && containi(say_args, "mute") != -1)
    53.     {
    54.         display_mutemenu(id, g_menuposition[id] = 0)
    55.         return PLUGIN_HANDLED_MAIN
    56.     }
    57.     return PLUGIN_CONTINUE
    58. }
    59.  
    60. public fwd_voice_setclientlistening(receiver, sender, listen)
    61. {
    62.     if(receiver == sender)
    63.         return FMRES_IGNORED
    64.    
    65.     if(g_mute[receiver][sender])
    66.     {
    67.         engfunc(EngFunc_SetClientListening, receiver, sender, 0)
    68.         return FMRES_SUPERCEDE
    69.     }
    70.     return FMRES_IGNORED
    71. }
    72.  
    73. display_mutemenu(id, pos)
    74. {
    75. if(pos < 0)  
    76.     return
    77.    
    78.     static team[11]
    79.     get_user_team(id, team, 10)
    80.    
    81.     new at = get_pcvar_num(cvar_alltalk)
    82.     get_players(g_menuplayers[id], g_menuplayersnum[id],
    83.     at ? "c" : "ce", at ? "" : team)
    84.    
    85.     new start = pos * 8
    86.     if(start >= g_menuplayersnum[id])
    87.         start = pos = g_menuposition[id]
    88.    
    89.     new end = start + 8
    90.     if(end > g_menuplayersnum[id])
    91.         end = g_menuplayersnum[id]
    92.    
    93.     static menubody[512]  
    94.     new len = format(menubody, 511, "\wNémítás Menü^n^n")
    95.    
    96.     static name[32]
    97.    
    98.     new b = 0, i
    99.     new keys = MENU_KEY_0
    100.    
    101.     for(new a = start; a < end; ++a)
    102.     {
    103.         i = g_menuplayers[id][a]
    104.         get_user_name(i, name, 31)
    105.        
    106.         if(i == id)
    107.         {
    108.             ++b
    109.             len += format(menubody[len], 511 - len, "\d#  %s %s\w^n", name, g_mute[id][i] ? "(Némítva)" : "")
    110.         }
    111.         else
    112.         {
    113.             keys |= (1<<b)
    114.             len += format(menubody[len], 511 - len, "%s%d. %s %s\w^n", g_mute[id][i] ? "\y" : "\w", ++b, name, g_mute[id][i] ? "(Némítva)" : "")
    115.         }
    116.     }
    117.    
    118.     if(end != g_menuplayersnum[id])
    119.     {
    120.         format(menubody[len], 511 - len, "^n9. %s...^n0. %s", "Tovább", pos ? "Vissza" : "Kilép")
    121.         keys |= MENU_KEY_9
    122.     }
    123.     else
    124.         format(menubody[len], 511-len, "^n0. %s", pos ? "Vissza" : "Kilép")
    125.    
    126.     show_menu(id, keys, menubody, -1, "mute menu")
    127. }
    128.  
    129.  
    130. public action_mutemenu(id, key)
    131. {
    132.     switch(key)
    133.     {
    134.         case 8: display_mutemenu(id, ++g_menuposition[id])
    135.             case 9: display_mutemenu(id, --g_menuposition[id])
    136.             default:
    137.     {
    138.         new player = g_menuplayers[id][g_menuposition[id] * 8 + key]
    139.        
    140.         g_mute[id][player] = g_mute[id][player] ? false : true
    141.         display_mutemenu(id, g_menuposition[id])
    142.        
    143.         static name[32]
    144.         get_user_name(player, name, 31)
    145.         print_color(id, "!g[maxD2] !yTe most %s !t%s !y-t.", g_mute[id][player] ? "némítottad": "hallod", name)
    146.     }
    147. }
    148. return PLUGIN_HANDLED
    149. }
    150.  
    151. stock print_color(const id, const input[], any:...) {
    152. new count = 1, players[32]
    153. static msg[191]
    154. vformat(msg, 190, input, 3)
    155.  
    156. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
    157. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
    158. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")    
    159.  
    160. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
    161. {
    162. for (new i = 0; i < count; i++)
    163. {
    164.     if (is_user_connected(players[i]))
    165.     {
    166.         message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
    167.         write_byte(players[i])
    168.         write_string(msg)
    169.         message_end()
    170.     }
    171. }
    172. }
    173. return PLUGIN_HANDLED
    174. }


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Játékos Némítás
    HozzászólásElküldve: 2021.01.16. 23:40 
    Offline
    Senior Tag

    Csatlakozott: 2014.11.15. 16:12
    Hozzászólások: 218
    Megköszönt másnak: 3 alkalommal
    Megköszönték neki: 5 alkalommal
    Nekem nem működik rendesen, ki se jelzi normálisan a játékos listát.

    _________________
    Kép
    Kép


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
    Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


    Ki van itt

    Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


    Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
    Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
    Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

    Keresés:
    Ugrás:  
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
    Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole