hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.02. 05:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 554 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 553 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 23 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Késsel gyorsabban mész
HozzászólásElküldve: 2016.03.27. 19:32 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
csongika írta:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. #define gPLUGIN    "Kes sebesseg"
  5. #define gAUTHOR    "Csongikaaa"
  6. #define gVERSION    "2.0"
  7.  
  8. #define STANDARDTIMESTEPSOUND 400
  9.  
  10. new bool:speed = false
  11.  
  12. new bool:g_silent[33]
  13.  
  14. new p_KnifeSpeed, g_FreezeTime, p_LastSpeed[33]
  15.  
  16. public plugin_init()
  17. {
  18.     register_plugin(gPLUGIN, gVERSION, gAUTHOR)
  19.  
  20.     register_event("CurWeapon","check_speed","be","1=1")
  21.  
  22.     p_KnifeSpeed = register_cvar("knife_speed", "600")
  23.  
  24.     register_event("HLTV", "eNewRound", "a", "1=0", "2=0")
  25.    
  26.     register_forward(FM_PlayerPreThink, "fPlayerPrethink")
  27.    
  28.     register_logevent("eRoundStart", 2, "1=Round_Start")
  29.  
  30.     register_event("DeathMsg", "event_death", "a", "1!0", "2!0")
  31.  
  32.     register_forward( FM_CmdStart, "FMCmdStart" )
  33.    
  34.     get_cvar_num("mp_freezetime")
  35.  
  36. }
  37.  
  38. public eNewRound()
  39. {
  40.     g_FreezeTime = get_systime()
  41.    
  42.     speed = true
  43.  
  44.     new ft = get_cvar_num("mp_freezetime")
  45.     set_task(float(ft),"allow_speed",0)
  46. }
  47.  
  48. public eRoundStart()
  49. {
  50.     speed = true
  51. }
  52.  
  53. public end_round()
  54. {
  55.     speed = false
  56. }
  57.  
  58. public allow_speed()
  59. {
  60.     speed = true
  61. }
  62.  
  63.  
  64. public check_speed(id)
  65. {
  66.     // If the speed var is false..
  67.     if(!speed || !is_user_alive(id)) {
  68.         // Stop the function
  69.         return PLUGIN_CONTINUE
  70.    
  71.     }
  72.     return PLUGIN_CONTINUE
  73. }
  74. public event_death()
  75. {
  76.     new id = read_data(1);
  77.  
  78.     if(is_user_alive(id))
  79.         check_speed(id);
  80. }
  81.  
  82. public fPlayerPrethink(id)
  83. {
  84.     if(get_systime() - g_FreezeTime > get_cvar_num("mp_freezetime"))
  85.     {
  86.         new temp, weapon = get_user_weapon(id, temp, temp)
  87.         if(weapon == CSW_KNIFE)
  88.         {
  89.             pev(id, pev_maxspeed, p_LastSpeed[id])
  90.             set_pev(id, pev_maxspeed, get_pcvar_float(p_KnifeSpeed))
  91.         }
  92.         else
  93.             return PLUGIN_HANDLED
  94.    
  95.     }
  96.     return PLUGIN_CONTINUE
  97. }
  98.  
  99. public FMCmdStart( id, uc_handle, randseed )
  100. {
  101.     new Float:fmove, Float:smove;
  102.     get_uc(uc_handle, UC_ForwardMove, fmove);
  103.     get_uc(uc_handle, UC_SideMove, smove );
  104.  
  105.     new Float:maxspeed;
  106.     pev(id, pev_maxspeed, maxspeed);
  107.     new Float:walkspeed = (maxspeed * 0.52);
  108.     fmove = floatabs( fmove );
  109.     smove = floatabs( smove );
  110.    
  111.     if(fmove <= walkspeed && smove <= walkspeed && !(fmove == 0.0 && smove == 0.0))
  112.         fm_set_user_footsteps(id,0)
  113. }
  114.  
  115. fm_set_user_footsteps(index, set = 1)
  116. {
  117.         if (set) {                
  118.                 set_pev(index, pev_flTimeStepSound, 999)
  119.                 g_silent[index] = true
  120.         }
  121.         else {
  122.                 set_pev(index, pev_flTimeStepSound, STANDARDTIMESTEPSOUND)
  123.                 g_silent[index] = false
  124.         }
  125.         return 1
  126. }

Mert irod at az author-t ?

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Késsel gyorsabban mész
HozzászólásElküldve: 2016.03.27. 19:38 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Ha az enyémhez képest gondoltad még véletlen se jobb.
Ham_CS_ResetMaxSpeed ( csak 1.8.3-tól ) forward csak, akkor hívódik meg ha ténylegesen változik a sebessége a játékosnak. Ezzel szemben a CurWeapon event minden fegyverhez kapcsolódó hud frissüléskor meghívódik. ( fegyver csere, lövés, fegyver vásárlás stb )
Cvar bindelést se véletlen használtam, így nem kell minden híváskor lekérni a cvar értékét, hanem a modul állítja a megadott változó értékét, amikor ténylegesen változik...
+ én megoldottam, hogy freeze timeban ne tudjon mozogni.

Viszont 1 hiba van a kódomban, EV_INT_weapons egy bitflag, ha ez így helyes kifejezés... Minden a játékosnál lévő fegyver egy bitet aktivál az értékében.


Röviden csak ennyivel jobb ;)

@csongika: ezt szimplán hanyagold. Prethinkben + author átírás xd

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Késsel gyorsabban mész
HozzászólásElküldve: 2018.01.21. 13:56 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2018.01.21. 13:28
Hozzászólások: 5
Nekem működik csak ha valaki feljön a szerverre a kés alap gyorsaságra ugrik vissza :/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 23 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 47 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole