hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.05. 05:20



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 549 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 548 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Előtagok
HozzászólásElküldve: 2014.04.26. 19:12 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.16. 18:17
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
DeteCT0R írta:
golden15 írta:
Skacok nálam az a baj ,hogy akár milyen jogot adok ..mindig configost fog kiírni ..-.-"
PLS linkeljetek már egy rendes Előtag plugin-t pls

Ezis rendes.



De ,akkor miért ír mindíg Configost ?://

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Előtagok
HozzászólásElküldve: 2014.04.26. 20:42 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <nvault>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <nvault> 
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Arany fegyverek olestol"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "DeRoiD"
  10.  
  11. new m4a1_jatekosnezet[] = "models/fegyverskinek/v_m4a1.mdl"
  12. new ak47_jatekosnezet[] = "models/fegyverskinek/v_ak47.mdl"
  13. new awp_jatekosnezet[] = "models/fegyverskinek/v_awp.mdl"
  14. new deagle_jatekosnezet[] = "models/fegyverskinek/v_deagle.mdl"
  15.  
  16. new m4a1_kivulnezet[] = "models/fegyverskinek/p_m4a1.mdl"
  17. new ak47_kivulnezet[] = "models/fegyverskinek/p_ak47.mdl"
  18. new awp_kivulnezet[] = "models/fegyverskinek/p_awp.mdl"
  19. new deagle_kivulnezet[] = "models/fegyverskinek/p_deagle.mdl"
  20.  
  21. new m4a1_oles[33], ak47_oles[33], awp_oles[33], deagle_oles[33]
  22. new m4a1_ertek, ak47_ertek, awp_ertek, deagle_ertek
  23. new vault
  24.  
  25. public plugin_precache()
  26. {
  27. precache_model(m4a1_jatekosnezet)
  28. precache_model(m4a1_kivulnezet)
  29.  
  30. precache_model(ak47_jatekosnezet)
  31. precache_model(ak47_kivulnezet)
  32.  
  33. precache_model(awp_jatekosnezet)
  34. precache_model(awp_kivulnezet)
  35.  
  36. precache_model(deagle_jatekosnezet)
  37. precache_model(deagle_kivulnezet) 
  38. }
  39. public plugin_init() {
  40. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  41. register_event("CurWeapon", "fegyver_valtas", "be", "1=1")
  42. register_event("DeathMsg","halal","a")
  43. vault = nvault_open("Aranyfegyverek")
  44. register_clcmd("say /oleseim","lekeres")
  45. register_clcmd("say /oles","lekeres")
  46. register_clcmd("say /adas", "adas")
  47. register_clcmd("say /olesek","lekeres")
  48. register_clcmd("say /kill","lekeres")
  49. register_clcmd("say /kills","lekeres")
  50. register_clcmd("say /arany","lekeres")
  51. register_clcmd("say /gold","lekeres")
  52.  
  53. m4a1_ertek = register_cvar("m4a1_ertek","150")
  54. ak47_ertek = register_cvar("ak47_ertek","150")
  55. awp_ertek = register_cvar("awp_ertek","150")
  56. deagle_ertek = register_cvar("deagle_ertek","100")
  57. }
  58. public fegyver_valtas(id)
  59. {
  60. new fegyver = get_user_weapon(id)
  61. if(m4a1_oles[id] >= get_pcvar_num(m4a1_ertek) && fegyver == CSW_M4A1)
  62. {
  63. set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1_jatekosnezet)
  64. set_pev(id, pev_weaponmodel2, m4a1_kivulnezet)
  65. }
  66. if(ak47_oles[id] >= get_pcvar_num(ak47_ertek) && fegyver == CSW_AK47)
  67. {
  68. set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47_jatekosnezet)
  69. set_pev(id, pev_weaponmodel2, ak47_kivulnezet)
  70. }
  71. if(awp_oles[id] >= get_pcvar_num(awp_ertek) && fegyver == CSW_AWP)
  72. {
  73. set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_jatekosnezet)
  74. set_pev(id, pev_weaponmodel2, awp_kivulnezet)
  75. }
  76. if(deagle_oles[id] >= get_pcvar_num(deagle_ertek) && fegyver == CSW_DEAGLE)
  77. {
  78. set_pev(id, pev_viewmodel2, deagle_jatekosnezet)
  79. set_pev(id, pev_weaponmodel2, deagle_kivulnezet)
  80. }
  81. }
  82. public halal()
  83. {
  84. new attacker = read_data(1)
  85. new victim = read_data(2)
  86.  
  87. if(attacker == victim)
  88. {
  89. return PLUGIN_HANDLED;
  90. }
  91.  
  92. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1)
  93. {
  94. m4a1_oles[attacker]++
  95. }
  96. else if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47)
  97. {
  98. ak47_oles[attacker]++
  99. }
  100. else if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP)
  101. {
  102. awp_oles[attacker]++
  103. }
  104. else if(get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE)
  105. {
  106. deagle_oles[attacker]++
  107. }
  108. return PLUGIN_HANDLED
  109. }
  110. public lekeres(id)
  111. {
  112. ColorChat(id, GREEN, "^x03[W-T-F #2 Fegyver-skin]^x04 M4A1=>^x03 %d^x01/150 |^x04 AK47:^x03 %d^x01/150 |^x04 AWP:^x03 %d^x01/150 |^x04 DEAGLE:^x03 %d^x01/100" ,m4a1_oles[id],ak47_oles[id],awp_oles[id],deagle_oles[id])
  113. }
  114. public mentes(id)
  115. {
  116. new AuthId[32]
  117. get_user_authid(id, AuthId, 31)
  118. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  119. format(vaultkey,63,"%s", AuthId)
  120. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#",m4a1_oles[id],ak47_oles[id],awp_oles[id],deagle_oles[id])
  121. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  122. return PLUGIN_CONTINUE
  123. }
  124. public betoltes(id) 
  125. {
  126. new AuthId[32]
  127. get_user_authid(id, AuthId, 31)
  128. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  129. format(vaultkey,63,"%s", AuthId)
  130. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#",m4a1_oles[id],ak47_oles[id],awp_oles[id],deagle_oles[id])
  131. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  132. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  133. new m_o[32], a_o[32], a_ol[32], d_o[32]
  134. parse(vaultdata, m_o, 31, a_o, 31, a_ol, 31, d_o, 31)
  135. m4a1_oles[id] = str_to_num(m_o)
  136. ak47_oles[id] = str_to_num(a_o)
  137. awp_oles[id] = str_to_num(a_ol)
  138. deagle_oles[id] = str_to_num(d_o)
  139. return PLUGIN_CONTINUE
  140. }
  141. public client_connect(id)
  142. {
  143. betoltes(id)
  144. }
  145. public client_disconnect(id)
  146. {
  147. mentes(id)
  148. }
  149. public adas(id)
  150. {
  151. if (get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
  152. {
  153. new menu = menu_create("Kinek akarsz adni?! \y(20, 20, 20, 20)", "menu_handler")
  154. new players[32], pnum, tempid
  155. new szName[32], szTempid[10]
  156. get_players(players, pnum)
  157. for( new i; i<pnum; i++ )
  158. {
  159. tempid = players[i];
  160. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  161. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  162. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  163. }
  164. menu_display(id, menu, 0)
  165. }
  166. else
  167. {
  168. ColorChat(id, RED, "Sajnos nincs jogod hasznalni ezt a parancsot!")
  169. }
  170. }
  171. public menu_handler(id, menu, item)
  172. {
  173. if( item == MENU_EXIT )
  174. {
  175. menu_destroy(menu);
  176. return PLUGIN_HANDLED;
  177. }
  178. new data[6], szName[64];
  179. new access, callback;
  180. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  181. new tempid = str_to_num(data);
  182. if( is_user_alive(tempid) )
  183. {
  184. m4a1_oles[tempid] += 20
  185. ak47_oles[tempid] +=20
  186. awp_oles[tempid] +=20
  187. deagle_oles[tempid] +=20
  188. }
  189. client_cmd(id,"pont_adas")
  190. menu_destroy(menu);
  191. return PLUGIN_HANDLED;
  192. }

_________________
Kép
Kép


A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára parodyshelf 2015.04.13. 22:06-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Előtagok
HozzászólásElküldve: 2014.09.06. 21:39 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.06. 21:34
Hozzászólások: 1
sziasztok a plugin bugos. méghozzá ha chatbe írtok leáll a szerver ha túlléped a karakter kérlek javítsd köszönöm.. mármint ha nem értenéd nem a floodolásról van szó hanem példának erről chatben: hasflhasjlfajshlfhajlfhlasfflkhkalshfhjasfkghjgfhjasghjfgasfgahjfgasgjfgfjhahsfifioaiufioufiouuiof enter és szerver shutting down .. béke


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Előtagok
HozzászólásElküldve: 2014.09.07. 20:14 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.03. 00:07
Hozzászólások: 297
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Köszi a plugint :)

_________________
http://www.subbass.hu
[steam]krisz_nvidia[/steam]
Admin Rendszer v1.3
http://csgoskins.net/?rid=76561198147396400


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Előtagok
HozzászólásElküldve: 2014.11.05. 20:36 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2012.07.31. 19:51
Hozzászólások: 20
SMX Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Elotagok"
  5. #define VERSION "2.0"
  6. #define AUTHOR "I3u[R]n"
  7.  
  8. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_KICK
  9. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_KICK
  10.  
  11. new message[192]
  12. new sayText
  13. new teamInfo
  14. new maxPlayers
  15.  
  16. new strName[191]
  17. new strText[191]
  18. new alive[11]
  19.  
  20. public plugin_init()
  21. {
  22. register_plugin (PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.  
  24. sayText = get_user_msgid ("SayText")
  25. teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  26. maxPlayers = get_maxplayers()
  27.  
  28. register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  29.  
  30. register_clcmd ("say", "hook_say")
  31. register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  32. }
  33.  
  34. public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  35. {
  36. return PLUGIN_HANDLED
  37. }
  38.  
  39. public hook_say(id)
  40. {
  41. read_args (message, 191)
  42. remove_quotes (message)
  43.  
  44. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  45.  
  46. return PLUGIN_CONTINUE
  47.  
  48.  
  49. new name[32]
  50. get_user_name (id, name, 31)
  51.  
  52. new bool:admin = false
  53.  
  54. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  55. admin = true
  56.  
  57.  
  58. new bool:steam = false
  59.  
  60. if (is_user_steam(id))
  61. steam = true
  62.  
  63. new isAlive
  64.  
  65. if (is_user_alive (id))
  66. {
  67. isAlive = 1
  68. alive = "^x01*Él* "
  69. }
  70. else
  71. {
  72. isAlive = 0
  73. alive = "^x01*Halott* "
  74. }
  75.  
  76. static color[10]
  77.  
  78. if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  79. {
  80. get_user_team (id, color, 9)
  81.  
  82. format (strName, 191, "%s^x04[Konfigos] » ^x03%s", alive, name)
  83.  
  84. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  85. }
  86.  
  87. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_B)
  88. {
  89. get_user_team (id, color, 9)
  90.  
  91. format (strName, 191, "%s^x04[Tulaj] » ^x03%s", alive, name)
  92.  
  93. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  94. }
  95.  
  96. else if(admin)
  97. {
  98. get_user_team (id, color, 9)
  99.  
  100. format (strName, 191, "%s^x04[Admin] » ^x03%s", alive, name)
  101.  
  102. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  103. }
  104.  
  105.  
  106. else if(!steam)
  107. {
  108. get_user_team (id, color, 9)
  109.  
  110. format (strName, 191, "%s^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, name)
  111.  
  112. format (strText, 191, "%s", message)
  113. }
  114. else if (steam)
  115. {
  116. get_user_team (id, color, 9)
  117.  
  118. format (strName, 191, "%s^x04[Steames] » ^x03%s", alive, name)
  119.  
  120. format (strText, 191, "%s", message)
  121. }
  122.  
  123. format (message, 191, "%s »^x01 %s", strName, strText)
  124.  
  125. sendMessage (color, isAlive)
  126.  
  127. return PLUGIN_CONTINUE
  128. }
  129.  
  130.  
  131. public hook_teamsay(id)
  132. {
  133. new playerTeam = get_user_team(id)
  134. new playerTeamName[19]
  135.  
  136. switch (playerTeam)
  137. {
  138. case 1:
  139. copy (playerTeamName, 11, "Terrorista")
  140.  
  141. case 2:
  142. copy (playerTeamName, 18, "Anti-Terrorista")
  143.  
  144. default:
  145. copy (playerTeamName, 9, "Néző")
  146. }
  147.  
  148. read_args (message, 191)
  149. remove_quotes (message)
  150.  
  151. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  152.  
  153. return PLUGIN_CONTINUE
  154.  
  155.  
  156. new name[32]
  157. get_user_name (id, name, 31)
  158.  
  159. new bool:admin = false
  160.  
  161. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  162. admin = true
  163.  
  164.  
  165. new bool:steam = false
  166.  
  167. if(is_user_steam(id))
  168. steam = true
  169.  
  170. new isAlive
  171.  
  172. if (is_user_alive (id))
  173. {
  174. isAlive = 1
  175. alive = "^x01*Él* "
  176. }
  177. else
  178. {
  179. isAlive = 0
  180. alive = "^x01*Halott* "
  181. }
  182.  
  183. static color[10]
  184.  
  185. if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  186. {
  187. get_user_team (id, color, 9)
  188.  
  189. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Konfigos] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  190.  
  191. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  192. }
  193.  
  194. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_B)
  195. {
  196. get_user_team (id, color, 9)
  197.  
  198. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Tulaj] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  199.  
  200. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  201. }
  202.  
  203. else if (admin)
  204. {
  205. get_user_team (id, color, 9)
  206.  
  207. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Admin] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  208.  
  209. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  210. }
  211.  
  212. else if(!steam)
  213. {
  214. get_user_team (id, color, 9)
  215.  
  216. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  217.  
  218. format (strText, 191, "%s", message)
  219. }
  220. else if(steam)
  221. {
  222. get_user_team (id, color, 9)
  223.  
  224. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Steames] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  225.  
  226. format (strText, 191, "%s", message)
  227. }
  228.  
  229. format (message, 191, "%s » ^x01%s", strName, strText)
  230.  
  231. sendTeamMessage (color, isAlive, playerTeam)
  232.  
  233. return PLUGIN_CONTINUE
  234. }
  235.  
  236. public sendMessage (color[], alive)
  237. {
  238. new teamName[10]
  239.  
  240. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  241. {
  242. if (!is_user_connected(player))
  243. continue
  244.  
  245. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  246. {
  247. get_user_team (player, teamName, 9)
  248.  
  249. changeTeamInfo (player, color)
  250.  
  251. writeMessage (player, message)
  252.  
  253. changeTeamInfo (player, teamName)
  254. }
  255. }
  256. }
  257.  
  258.  
  259. public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  260. {
  261. new teamName[10]
  262.  
  263. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  264. {
  265. if (!is_user_connected(player))
  266. continue
  267.  
  268. if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  269. {
  270. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  271. {
  272. get_user_team (player, teamName, 9)
  273.  
  274. changeTeamInfo (player, color)
  275. writeMessage (player, message)
  276.  
  277. changeTeamInfo (player, teamName)
  278. }
  279. }
  280. }
  281. }
  282.  
  283.  
  284. public changeTeamInfo (player, team[])
  285. {
  286. message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)
  287. write_byte (player)
  288. write_string (team)
  289. message_end()
  290. }
  291.  
  292.  
  293. public writeMessage (player, message[])
  294. {
  295. message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  296. write_byte (player)
  297. write_string (message)
  298. message_end ()
  299. }
  300.  
  301. stock bool:is_user_steam(id)
  302. {
  303. static dp_pointer;
  304.  
  305. if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  306. {
  307. server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  308. server_exec();
  309. return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  310. }
  311.  
  312. return false;
  313. }


Javítsd az egész sma fájlt erre amit belinkeltem, mivel erroros volt.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Előtagok
HozzászólásElküldve: 2014.11.10. 14:59 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.16. 18:17
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
DeteCT0R írta:
golden15 írta:
Skacok nálam az a baj ,hogy akár milyen jogot adok ..mindig configost fog kiírni ..-.-"
PLS linkeljetek már egy rendes Előtag plugin-t pls

Ezis rendes.


Ez még annó volt.:D
Azóta saját előtag pluginom van :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Előtagok
HozzászólásElküldve: 2015.12.27. 11:53 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:47
Hozzászólások: 88
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Nekem Beraktam minden csak ennyit Irt: [ min]

_________________
Gyertek fel!!
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Előtagok
HozzászólásElküldve: 2018.01.06. 02:49 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.01. 16:54
Hozzászólások: 35
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Valamiért mindenkinél Konfigos-t ír!
Ötlet a megoldásra? :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Előtagok
HozzászólásElküldve: 2018.01.06. 14:59 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
adek02 írta:
Valamiért mindenkinél Konfigos-t ír!
Ötlet a megoldásra? :)


Jó lenne ha nem a jóváhagyott plugin alatt mennének a kérdések. Lehet nyitni neki egy témát, de már 100x el lett mondva.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 44 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole