hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Kör eleji üzenet
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=13181
Oldal: 1 / 1

SzerzÅ‘:  stupid` [ 2013.12.11. 11:17 ]
Hozzászólás témája:  Kör eleji üzenet

Plugin Neve:
Kör eleji üzenet
Plugint készitette:
Duna
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Játékmenet
Eredeti link:
Nincs megadva
Jóváhagyó:
Ismeretlen


Sziasztok! (Chasper kérésére írom ki a plugint hátha kell még vkinek.)

Plugin leírása:
Kör elején hudban írja ki a infót. (Melyik körben vagytok)
+ 4 Hang is van hozzá!

-->Cvarok<--

Nincsenek, a pluginban tudod állítani ha értesz hozzá..


SMA
AMXX
Tömörített fájl
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.

    SzerzÅ‘:  CLaNLoRrD [ 2013.12.25. 23:02 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Kör eleji üzenet

    Nagyon jó lett! :) Grt hozzá

    SzerzÅ‘:  *GrafitY* [ 2018.02.22. 22:13 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Kör eleji üzenet

    Hang lejátszást ki lehet szedni?

    SzerzÅ‘:  Pika [ 2018.02.22. 22:15 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Kör eleji üzenet

    *GrafitY* írta:
    Hang lejátszást ki lehet szedni?


    1. #include <amxmodx>
    2. #include <amxmisc>
    3.  
    4. new const PLUGIN  [] = "AMX Round Count"
    5. new const VERSION [] = "0.0.1"
    6. new const AUTHOR  [] = "Duna"
    7.  
    8. new g_roundCount
    9.  
    10. public plugin_init(){
    11.     register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
    12.     register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
    13.     register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
    14.     return PLUGIN_CONTINUE
    15. }
    16. public roundcount()
    17.     if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
    18.  
    19.     ++g_roundCount
    20.  
    21.     new r = random(256)
    22.     new g = random(256)
    23.     new b = random(256)
    24.  
    25.     set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
    26.     show_hudmessage(0,"^nKészülj fel a Csatára!^n%d. Forduló!", g_roundCount)
    27. }
    28.  
    29. public reset_counter(){
    30.     g_roundCount = 0
    31. }

    SzerzÅ‘:  siska15 [ 2023.02.20. 14:34 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Kör eleji üzenet

    Sziasztok nekem egy olyan problémám lenne az egésszel hogy, 1 hangra akartam át alakítani mindent mappa szerint raktam be a hangot le is tölti de viszont nem játsza le körkezdéseknél. valaki tudna segíteni a megoldásában mi lehet a probléma hogy, müködjön és ne csak letöltse a szerver hannem halatszodjon is kör indulásokkor? köszönöm előre is :)

    Kód:
    ===========================================================================================*/
     
    #include <amxmodx>
    #include <amxmisc>
     
    new const PLUGIN[] = "AMX Round Count"
    new const VERSION[] = "0.0.1"
    new const AUTHOR[] = "Duna"
     
    new g_roundCount
     
    public plugin_init(){
       register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
       register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
       register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
       return PLUGIN_CONTINUE
    }
     
    new prepare_sounds[][] =
    {
       "keszuljfel/felkeszules.wav",
    };
     
    public roundcount()
       if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
     
       ++g_roundCount
     
       new r = random(256)
       new g = random(256)
       new b = random(256)
     
       set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
       show_hudmessage(0,"^nKészülj fel a Csatára!^n%d. Forduló!", g_roundCount)
     
       client_cmd(0,"spk %s",prepare_sounds[random(sizeof prepare_sounds)]);
    }
     
    public reset_counter(){
       g_roundCount = 0
    }
     
    public plugin_precache(){
       precache_sound ("keszuljfel/felkeszules.wav",)
       return PLUGIN_CONTINUE
    }

    SzerzÅ‘:  ~Shediboii [ 2023.02.20. 15:50 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Kör eleji üzenet

    Vedd ki a wav ot a lejatszasbol.

    SzerzÅ‘:  siska15 [ 2023.02.20. 18:07 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Kör eleji üzenet

    ~Shediboii írta:
    Vedd ki a wav ot a lejatszasbol.



    Kivettem de most dupla hibát ír nem is engedi lekonvertálni se a plugint

    Konvertálási hiba:
    korelejiuzenethang.sma(1) : error 010: invalid function or declaration
    korelejiuzenethang.sma(22) : error 029: invalid expression, assumed zero
    korelejiuzenethang.sma(22) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
    korelejiuzenethang.sma(44) : error 029: invalid expression, assumed zero
    korelejiuzenethang.sma(44 -- 45) : error 088: number of arguments does not match definition

    5 Errors.
    Could not locate output file korelejiuzenethang.amx (compile failed).

    Kód:
    ===========================================================================================*/
     
    #include <amxmodx>
    #include <amxmisc>
     
    new const PLUGIN[] = "AMX Round Count"
    new const VERSION[] = "0.0.1"
    new const AUTHOR[] = "Duna"
     
    new g_roundCount
     
    public plugin_init(){
       register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
       register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
       register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
       return PLUGIN_CONTINUE
    }
     
    new prepare_sounds[][] =
    {
       "keszuljfel/felkeszules",
    };
     
    public roundcount()
       if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
     
       ++g_roundCount
     
       new r = random(256)
       new g = random(256)
       new b = random(256)
     
       set_hudmessage(r,g,b, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 1.0, 0.15, 1)
       show_hudmessage(0,"^nKészülj fel a Csatára!^n%d. Forduló!", g_roundCount)
     
       client_cmd(0,"spk %s",prepare_sounds[random(sizeof prepare_sounds)]);
    }
     
    public reset_counter(){
       g_roundCount = 0
    }
     
    public plugin_precache(){
       precache_sound ("keszuljfel/felkeszules",)
       return PLUGIN_CONTINUE
    }

    Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    https://www.phpbb.com/