hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 07:34



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 339 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 339 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hamis Ping Mutató 1.5
HozzászólásElküldve: 2014.01.11. 14:35 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.15. 14:42
Hozzászólások: 1345
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 277 alkalommal
Plugin Neve:
Hamis Ping Mutató 1.5
Plugint készitette:
MeRcyLeZZ
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Admin parancsok
Eredeti link:
Nincs megadva
Jóváhagyó:


A plugin segítségével hamis pinget jeleníthetünk meg.
Akinek mi akarjuk megadni a ping értékét, beírjuk az IP vagy Steam ID azonosítóját a fakepings.ini -be.

Képek:

https://forums.alliedmods.net/attachment.php?attachmentid=37737&d=1235405804

Admin parancsok:

amx_fakeping <target> <ping> - hamis ping felülírás a játékosokon (-1 kikapcsolás)

Cvarok:

pingfake_enable 1/0 - plugin ki és bekapcsolása
pingfake_ping 1337 - megjeleníteni kívánt ping érték (min: 0 | max: 4095)
pingfake_flux 0 - a hamis ping fluktuáció mértéke (0 = nincs)
pingfake_target 1/0 - megjelenítse-e a hamis ping értékeket
pingfake_bots 0/1/2 - a botokat is befolyásolja-e (2: csak a bot beállításokat)
pingfake_multiplier 0.0 - a játékos pingjének többszörösét adja vissza a hamis ping (0.0 = kikapcsolva)
pingfake_fileonly 0/1 - csak a fakepings.ini -ben található azonosítókra legyen engedélyezve

Telepítés:

amxx -> addons/amxmodx/plugins mappába
fakepings.ini -> addons/amxmodx/configs mappába
Majd írd be az addons/amxmodx/configs/plugins.ini -be a plugin nevét.

A .rar -ba minden benne van.


SMA
AMXX
Tömörített fájl
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.

    _________________
    Üdvözlettel: BBk
    [AmxModX] Általam fordított pluginok
    Death of Legend Fun Server History
    NetMozi.com - Filmes fórum Badboy.killer
    foximaxi


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    HozzászólásElküldve: 2014.01.26. 11:41 
    Offline
    Tud valamit
    Avatar

    Csatlakozott: 2013.06.23. 12:08
    Hozzászólások: 126
    Megköszönt másnak: 20 alkalommal
    Megköszönték neki: 3 alkalommal
    Ennek a pluginak nem látom értelmét!

    _________________
    Hi My Name Is BANG BANG BANG!

    Facebook:fb.com/kis.csaki.97

    [steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198105363185[/steam]


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Hamis Ping Mutató 1.5
    HozzászólásElküldve: 2014.05.01. 11:16 
    Offline
    Újonc

    Csatlakozott: 2014.04.29. 19:03
    Hozzászólások: 2
    Én se nagyon :!: :nea:


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Hamis Ping Mutató 1.5
    HozzászólásElküldve: 2014.05.12. 18:29 
    Offline
    Jómunkásember
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.04.27. 16:39
    Hozzászólások: 394
    Megköszönt másnak: 31 alkalommal
    Megköszönték neki: 17 alkalommal
    Akkor lenne értelme ha mindenkinek levinné a pingjét :)

    _________________
    "Scripta manent, verba volant."
    "A szó elszáll, az írás megmarad."
    Kép
    Kép


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Hamis Ping Mutató 1.5
    HozzászólásElküldve: 2014.05.12. 18:34 
    Offline
    Tag
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.03.29. 22:23
    Hozzászólások: 43
    Megköszönt másnak: 18 alkalommal
    Megköszönték neki: 7 alkalommal
    -.- úristen, hát azt is meglehet vele, te nagyon hülye vagy..

    _________________
    Köszönd meg ha :
    • Tetszik a pluginom.
    • Ha segitettem.

    Megköszöni sohase szégyen!


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Hamis Ping Mutató 1.5
    HozzászólásElküldve: 2014.05.12. 18:38 
    Offline
    Jómunkásember
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.04.27. 16:39
    Hozzászólások: 394
    Megköszönt másnak: 31 alkalommal
    Megköszönték neki: 17 alkalommal
    FuCker írta:
    -.- úristen, hát azt is meglehet vele, te nagyon hülye vagy..

    Ne hülyézz egyből.. :) Ha meglehet mond hogy :)

    _________________
    "Scripta manent, verba volant."
    "A szó elszáll, az írás megmarad."
    Kép
    Kép


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Hamis Ping Mutató 1.5
    HozzászólásElküldve: 2014.05.12. 19:15 
    Offline
    Őskövület
    Avatar

    Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
    Hozzászólások: 2192
    Megköszönt másnak: 27 alkalommal
    Megköszönték neki: 55 alkalommal
    FuCker írta:
    -.- úristen, hát azt is meglehet vele, te nagyon hülye vagy..

    Nézd meg a forráskódot, ezzel az admin tudja 1-1 player -nek átírni a pingjét.
    Illetve szerintem sincs sok értelme a pluginnak, mert szerintem ha valaki laggol és átírjuk a pingjét ezzel, attól még ugyanúgy laggolni fog.

    _________________
    [sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]

    Ők köszönték meg fear_ezmegmi nek ezt a hozzászólást: sky97 (2014.05.13. 19:44)
      Népszerűség: 2.27%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Hamis Ping Mutató 1.5
    HozzászólásElküldve: 2014.05.13. 19:44 
    Offline
    Jómunkásember
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.04.27. 16:39
    Hozzászólások: 394
    Megköszönt másnak: 31 alkalommal
    Megköszönték neki: 17 alkalommal
    fear_ezmegmi írta:
    FuCker írta:
    -.- úristen, hát azt is meglehet vele, te nagyon hülye vagy..

    Nézd meg a forráskódot, ezzel az admin tudja 1-1 player -nek átírni a pingjét.
    Illetve szerintem sincs sok értelme a pluginnak, mert szerintem ha valaki laggol és átírjuk a pingjét ezzel, attól még ugyanúgy laggolni fog.

    Köszönöm fear :)

    _________________
    "Scripta manent, verba volant."
    "A szó elszáll, az írás megmarad."
    Kép
    Kép


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Hamis Ping Mutató 1.5
    HozzászólásElküldve: 2016.05.10. 20:41 
    Offline
    Őstag
    Avatar

    Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
    Hozzászólások: 1367
    Megköszönt másnak: 28 alkalommal
    Megköszönték neki: 351 alkalommal
    Eggyel újabb verzió is van belőle majdnem 2 éve:
    v1.5a: (Jun 11, 2014)
    - Fixed to send a single SVC_PINGS message using the real arguments from HL
    (this just means the code is now much simpler to understand)


    v1.5a: (Jun 11, 2014)
    - Egyszeri SVC_PINGS üzenet küldése javítva, az érvényes argumentumokat használva a HL motorból
    (ez lehetővé teszi, hogy a kód most könnyebben értelmezhető)


      * pingfake_enable [0/1] - Hamis ping ki/be kapcsolása
      * pingfake_ping [1337] - A megjelenítendő ping (min: 0 // max: 4095)
      * pingfake_flux [0] - Hamis ping ingadozása (0 = nincs)
      * pingfake_target [0/1] - A hamis ping kijelzése a saját tulajdonosának
      * pingfake_bots [0/1/2] - Botokra legyen-e hatása ( 2-es ha CSAK a botoknak)
      * pingfake_multiplier [0.0] - A valós ping többszörözése, így nem lesz fix érték a hamis ping (0.0 = ki)
      * pingfake_fileonly [0/1] - Csak az .INI fájlban felsoroltaknak legyen hamis pingje


    Csatolmányok:
    pingfaker.sma [13.15 KiB]
    Letöltve 93 alkalommal.
    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Hamis Ping Mutató 1.5
    HozzászólásElküldve: 2016.05.10. 20:52 
    Offline
    Tiszteletbeli
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
    Hozzászólások: 3014
    Megköszönt másnak: 96 alkalommal
    Megköszönték neki: 555 alkalommal
    kipucolt:
    1. #include <amxmodx>
    2. #include <fakemeta>
    3.  
    4. #define CheckFlag(%1,%2)  (%1 &   (1 << (%2 & 31)))
    5. #define SetFlag(%1,%2)    (%1 |=  (1 << (%2 & 31)))
    6. #define ClearFlag(%1,%2)  (%1 &= ~(1 << (%2 & 31)))
    7.  
    8. #define PING_MILTIPLIER 0.25
    9.  
    10. #define TASK_ARGUMENTS 100
    11.  
    12. new g_argping[33], g_pingoverride[33] = { -1, ... }
    13.  
    14. new g_maxplayers, isUserConnect
    15.  
    16. public plugin_init()
    17. {
    18.     register_plugin("Fake Ping", "1.0", "MeRcyLeZZ/gyxoBka")
    19.     register_forward(FM_UpdateClientData, "fw_UpdateClientData")
    20.     register_event("DeathMsg", "fix_fake_pings", "a")
    21.     register_event("TeamInfo", "fix_fake_pings", "a")
    22.    
    23.     g_maxplayers = get_maxplayers()
    24.    
    25.     set_task(2.0, "calculate_arguments", TASK_ARGUMENTS, _, _, "b")
    26. }
    27.  
    28. public client_putinserver(id)
    29. {
    30.     SetFlag( isUserConnect, id );
    31. }
    32.  
    33. #if AMXX_VERSION_NUM < 183
    34. public client_disconnect(id)
    35. #else
    36. public client_disconnected(id)
    37. #endif
    38. {
    39.     ClearFlag( isUserConnect, id );
    40.     g_pingoverride[id] = -1
    41. }  
    42.  
    43. public fix_fake_pings()
    44. {
    45.     static player
    46.     for (player = 1; player <= g_maxplayers; player++)
    47.     {
    48.         // Player not in game?
    49.         if (!CheckFlag( isUserConnect, player ))
    50.              continue;
    51.        
    52.         // Resend fake pings
    53.         fw_UpdateClientData(player)
    54.     }
    55. }
    56.  
    57. public calculate_arguments()
    58. {
    59.     static player, ping, loss
    60.     for (player = 1; player <= g_maxplayers; player++)
    61.     {
    62.         // Calculate target ping (clamp if out of bounds)
    63.         if (g_pingoverride[player] < 0)
    64.         {
    65.             get_user_ping(player, ping, loss)
    66.             g_argping[player] = clamp(floatround(ping * PING_MILTIPLIER), 0, 4095)
    67.         }
    68.         else
    69.             g_argping[player] = g_pingoverride[player]
    70.     }
    71. }
    72.  
    73. public fw_UpdateClientData(id)
    74. {
    75.     // Scoreboard key being pressed?
    76.     if (!(pev(id, pev_button) & IN_SCORE) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_SCORE))
    77.         return;
    78.    
    79.     // Send fake player's pings
    80.     static player, sending, bits, bits_added
    81.     sending = false
    82.     bits = 0
    83.     bits_added = 0
    84.    
    85.     for (player = 1; player <= g_maxplayers; player++)
    86.     {
    87.         // Player not in game?
    88.         if (!CheckFlag( isUserConnect, id ))
    89.              continue;
    90.  
    91.         // Start message
    92.         if (!sending)
    93.         {
    94.             message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_PINGS, _, id)
    95.             sending = true
    96.         }
    97.        
    98.         // Add bits for this player
    99.         AddBits(bits, bits_added, 1, 1) // flag = 1
    100.         AddBits(bits, bits_added, player-1, 5) // player-1 since HL uses ids 0-31
    101.         AddBits(bits, bits_added, g_argping[player], 12) // ping
    102.         AddBits(bits, bits_added, 0, 7) // loss
    103.        
    104.         // Write group of 8 bits (bytes)
    105.         WriteBytes(bits, bits_added, false)
    106.     }
    107.    
    108.     // End message
    109.     if (sending)
    110.     {
    111.         // Add empty bit at the end
    112.         AddBits(bits, bits_added, 0, 1) // flag = 0
    113.        
    114.         // Write remaining bits
    115.         WriteBytes(bits, bits_added, true)
    116.        
    117.         message_end()
    118.     }
    119. }
    120.  
    121. AddBits(&bits, &bits_added, value, bit_count)
    122. {
    123.     // No more room (max 32 bits / 1 cell)
    124.     if (bit_count > (32 - bits_added) || bit_count < 1)
    125.         return;
    126.    
    127.     // Clamp value if its too high
    128.     if (value >= (1 << bit_count))
    129.         value = ((1 << bit_count) - 1)
    130.    
    131.     // Add new bits
    132.     bits = bits + (value << bits_added)
    133.     // Increase bits added counter
    134.     bits_added += bit_count
    135. }
    136.  
    137. WriteBytes(&bits, &bits_added, write_remaining)
    138. {
    139.     // Keep looping if there are more bytes to write
    140.     while (bits_added >= 8)
    141.     {
    142.         // Write group of 8 bits
    143.         write_byte(bits & ((1 << 8) - 1))
    144.        
    145.         // Remove bits we just sent by moving all bits to the right 8 times
    146.         bits = bits >> 8
    147.         bits_added -= 8
    148.     }
    149.    
    150.     // Write remaining bits too?
    151.     if (write_remaining && bits_added > 0)
    152.     {
    153.         write_byte(bits)
    154.         bits = 0
    155.         bits_added = 0
    156.     }
    157. }

    _________________
    GitHub - mforce


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
    Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


    Ki van itt

    Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


    Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
    Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
    Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

    Keresés:
    Ugrás:  
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
    Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole