hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Advanced Fegyvermenü 0.0.1
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=14279
Oldal: 1 / 2

Szerző:  Vinnice [ 2014.02.07. 18:39 ]
Hozzászólás témája:  Advanced Fegyvermenü 0.0.1

Plugin Neve:
Advanced Fegyvermenü 0.0.1
Plugint készitette:
#YouCantStopMe
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Játékmenet
Eredeti link:
Nincs megadva
Jóváhagyó:


Üdv mindenkinek!

Csináltam egy fegyvermenüt mivel sokan kértétek, hogy legyen benne wp korlát stb...

Lényege:
Minden kör elején behoz egy menüt amiben lehet fegyver csomagokat választani.


Parancsok:
/fegyo
/fegyver

Ezeket csak akkor tudod használni ,ha véletlenül bezáródna a menü ( pl pályaszavazás miatt ).

Cvarok:
awm_max_ct_awp Alapérték: 2 ; Itt tudod beállítani azt ,hogy a Rendőröknél ( CT-knél ) mennyi ember választhassa az awp-t.
awm_max_te_awp Alapérték 2 ; Itt tudod beállítani azt ,hogy a Terroristáknál ( TE-knél ) mennyi ember választhassa az awp-t.
awm_allow_wp_player Alapérték 4 ; Itt tudod beállítani azt, hogy hány játékostól engedje az awp-t. ( Most alapból 4v4-től van )
awm_give_* ; Itt tudod beállítani azt, hogy melyik gránátból mennyit adjon ,ha az értéke 0 akkor nem ad.
* = flash, he, smoke
awm_give_kevlar Alapérték 2 ; Itt tudod beállítani azt, hogy a játékos kapjon-e kevlárt. ( 0 - 2; 1 = Kevlár, 2 = Kevlár + Sisak, 0 = Nem ad )
awm_give_defuser Alapérték 1 ; Itt tudod beállítani azt, hogy a játékos kapjon-e defusert. ( 0 = Nem ad )
awm_unlimited_ammo Alapérték 1 ; Itt tudod beállítani azt, hogy fogyjon-e a tár vagy ne. ( 1 = nem fogy a tár )
awm_block_buy Alapérték 1 ; Itt tudod beállítani azt, hogy letiltsa-e a vásárlást. ( 1 = tiltva, 0 = engedélyezve )
awm_set_money Alapérték 0 ; Itt adhatod meg ,hogy a játékosnak mennyi legyen a kezdőpénze. ( Ha 0 akkor eltünteti a hudról a pénzt. )
awm_prefix ; Itt tudod beállítani a fegyvermenüd előtagját.

Szükséges modulok:
- Fun
- Fakemeta
- Hamsandwich
- Cstrike
- ChatColor*


*A pluginból 2 féle verziót készítettem. ( A .zip verzió tartalmazza mind2őt ).
1. A chatcolor pluginnal ( https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=94960 )
2. Chatcolor nélküli, de így is színesen írja ki az üzeneteket. ( Jelenleg csatolva. )

Update
Csatoltam a .zip fájlhoz 2 új sma-t.
1. Választható fegyver és választható pisztoly \w ChatColor*
2. Választható fegyver és választható pisztoly \wo ChatColor* ( de így is színes )

*A plugin az ugyan olyan ,mint az előző 2 csak beleírtam azt ,hogy lehessen választani pisztolyokat.



SMA
AMXX
Tömörített fájl
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.

    Szerző:  golden15 [ 2014.02.15. 10:17 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Advanced Fegyvermenü 0.0.1 | Counter-Strike | Játékmenet

    SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
    1. #include < amxmodx >
    2. #include < amxmisc >
    3. #include < fun >
    4. #include < fakemeta >
    5. #include < cstrike >
    6. #include < hamsandwich >
    7.  
    8. #pragma semicolon 1
    9.  
    10. #define VERSION "0.0.1"
    11.  
    12. #define Max_Players 32
    13.  
    14. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116
    15. #define OFFSET_C4_SLOT 372
    16.  
    17. #define Weapon_Menu_Name "Fegyver Csomagok"
    18.  
    19. #define Next_Button "Következő"
    20. #define Back_Button "Vissza"
    21. #define Exit_Button "Kilépés"
    22.  
    23. #define Money_Hud ( 1 << 5 )
    24.  
    25. new g_iWPCT;
    26. new g_iWPTE;
    27.  
    28. new pCvarMaxCTWps;
    29. new pCvarMaxTEWps;
    30.  
    31. new pCvarWPBlock;
    32.  
    33. new pCvarFlash;
    34. new pCvarHe;
    35. new pCvarSmoke;
    36.  
    37. new pCvarKevlar;
    38. new pCvarDefuser;
    39.  
    40. new pCvarPrefix;
    41. new pCvarMoney;
    42. new pCvarBlockBuy;
    43. new pCvarUnAmmo;
    44.  
    45. new const g_szMessages [ ] [ ] =
    46. {
    47. "",
    48. "Csapatonként csak két ember AWP-zhet!",
    49. "^3%s^1 WP^4 csak^1 4v4-től használható!",
    50. "A vásárlás letíltva!",
    51. "Te már választottál fegyvert!"
    52. };
    53.  
    54. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] = {
    55.  
    56. "M4A1 Csomag",
    57. "AK47 Csomag",
    58. "AWP Csomag",
    59. "M249 Csomag",
    60. "AUG Csomag",
    61. "Famas Csomag",
    62. "Galil Csomag",
    63. "MP5 Csomag",
    64. "XM1014 Csomag",
    65. "M3 Csomag",
    66. "Scout Csomag"
    67. };
    68.  
    69. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
    70.  
    71. "weapon_m4a1",
    72. "weapon_ak47",
    73. "weapon_awp",
    74. "weapon_m249",
    75. "weapon_aug",
    76. "weapon_famas",
    77. "weapon_galil",
    78. "weapon_mp5navy",
    79. "weapon_xm1014",
    80. "weapon_m3",
    81. "weapon_scout"
    82. };
    83.  
    84. new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
    85.  
    86. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
    87. new const maxAmmo[ 31 ] = {
    88.  
    89. 0,
    90. 52,
    91. 0,
    92. 90,
    93. 1,
    94. 32,
    95. 1,
    96. 100,
    97. 90,
    98. 1,
    99. 120,
    100. 100,
    101. 100,
    102. 90,
    103. 90,
    104. 90,
    105. 100,
    106. 120,
    107. 30,
    108. 120,
    109. 200,
    110. 32,
    111. 90,
    112. 120,
    113. 90,
    114. 2,
    115. 35,
    116. 90,
    117. 90,
    118. 0,
    119. 100
    120. };
    121.  
    122. new g_szBuyCommands[ ][ ] =
    123. {
    124. "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
    125. "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
    126. "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
    127. "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
    128. "buyammo1", "buyammo2"
    129. };
    130.  
    131. new const g_szMenuCommands[ ] [ ] =
    132. {
    133. "fegyo",
    134. "say fegyo",
    135. "say_team fegyo",
    136.  
    137. "fegyver",
    138. "say fegyver",
    139. "say_team fegyver",
    140.  
    141. "say /fegyo",
    142. "say_team /fegyo",
    143.  
    144. "say /fegyver",
    145. "say_team /fegyver"
    146.  
    147. };
    148.  
    149. new g_szChatPrefix[ 64 ];
    150. new g_msgHideWeapon;
    151. new g_bHasWeapon[ Max_Players ];
    152.  
    153. public plugin_init ( ) {
    154.  
    155. register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
    156.  
    157. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
    158.  
    159. pCvarMaxCTWps = register_cvar( "awm_max_ct_awp", "2" ); // Ct-nél 2 AWP-s lehet.
    160. pCvarMaxTEWps = register_cvar( "awm_max_te_awp", "2" ); // Terroristáknál 2 AWP-s lehet.
    161.  
    162. pCvarWPBlock = register_cvar( "awm_allow_wp_player", "4" ); // Ha mindkét csapatban van 4-4 játékos akkor engedi az AWP-t
    163.  
    164. pCvarFlash = register_cvar( "awm_give_flash", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gránát
    165. pCvarHe = register_cvar( "awm_give_he", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Robanó gránát
    166. pCvarSmoke = register_cvar( "awm_give_smoke", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad )
    167.  
    168. pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e kevlárt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevlár + Sisak )
    169. pCvarDefuser = register_cvar( "awm_give_defuser", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
    170.  
    171. pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy elfoggyon-e a tár vagy ne. Alap: 1 ( Tehát nem fogy el a tár )
    172.  
    173. pCvarBlockBuy = register_cvar( "awm_block_buy", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy tiltsa-e a vásárlást vagy ne. Alap 1 ( Tehát tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
    174. pCvarMoney = register_cvar( "awm_set_money", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy mennyi pénze legyen a játékosoknak. ( 0 = Nincs , eltűnik a hudról is ) Alap: 0
    175. pCvarPrefix = register_cvar( "awm_prefix", "[golden]" ); // Itt tudod beállítani, hogy mi legyen a Fegyvermenü prefix-je.
    176.  
    177. g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
    178.  
    179. for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
    180. register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
    181.  
    182. for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
    183. register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
    184.  
    185. register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
    186. register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
    187.  
    188. register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
    189.  
    190. register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
    191. }
    192.  
    193. public client_connect( iClient ) {
    194.  
    195. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
    196. }
    197.  
    198. public client_disconnect( iClient ) {
    199.  
    200. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
    201. }
    202.  
    203. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
    204.  
    205. switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
    206.  
    207. case true:
    208. {
    209. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
    210. ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
    211.  
    212. return PLUGIN_HANDLED;
    213. }
    214. case false: func_OpenWeaponMenu( iClient );
    215. }
    216. return PLUGIN_HANDLED;
    217. }
    218.  
    219. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
    220.  
    221. if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
    222. return PLUGIN_CONTINUE;
    223.  
    224. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
    225. ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
    226. return PLUGIN_HANDLED;
    227. }
    228.  
    229. public eCurWeapon( iClient ) {
    230.  
    231. if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
    232.  
    233. if( is_user_alive( iClient ) ) {
    234.  
    235. new weapon = read_data( 2 );
    236. if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
    237.  
    238. cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
    239. }
    240. }
    241. }
    242. }
    243.  
    244. public onResetHUD( iClient ) {
    245.  
    246. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
    247.  
    248. message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
    249. write_byte( Money_Hud );
    250. message_end( );
    251. }
    252. }
    253.  
    254. public msgHideWeapon( ) {
    255.  
    256. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
    257.  
    258. set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
    259. }
    260. }
    261.  
    262. public eRoundEnd ( ) {
    263.  
    264. g_iWPCT = 0;
    265. g_iWPTE = 0;
    266. }
    267.  
    268. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
    269.  
    270. if( !is_user_alive( iClient ) )
    271. return;
    272.  
    273. cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
    274.  
    275. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
    276.  
    277. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
    278.  
    279. new szMenuTitle[ 121 ];
    280. new szMenuItem[ 121 ];
    281.  
    282. format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
    283.  
    284. StripUserWeapons( iClient );
    285. new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
    286.  
    287. for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
    288.  
    289. if( i != 2 ) {
    290.  
    291. format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
    292. }
    293. else {
    294. switch( get_user_team( iClient ) )
    295. {
    296. case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
    297. case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Első %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
    298. default: continue;
    299. }
    300. }
    301.  
    302. menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
    303. }
    304.  
    305. menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
    306. menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
    307. menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
    308. menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
    309. menu_display( iClient, menu );
    310. }
    311.  
    312. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
    313.  
    314. if( iItem == MENU_EXIT ) {
    315.  
    316. menu_destroy( iMenu );
    317. return PLUGIN_HANDLED;
    318. }
    319.  
    320. new data[ 6 ], szName[ 64 ];
    321. new access, callback;
    322. menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
    323.  
    324. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
    325.  
    326. if( iItem != 2 ) {
    327.  
    328. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
    329. give_item( iClient, g_szPistolName );
    330.  
    331. ColorChat( iClient, "^3%s^1 ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
    332. }
    333. else {
    334.  
    335. new iTeams[ CsTeams ];
    336. GetPlayerCount( iTeams );
    337.  
    338. if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
    339. || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
    340.  
    341. ColorChat( iClient, g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
    342. func_OpenWeaponMenu( iClient );
    343.  
    344. return PLUGIN_HANDLED;
    345. }
    346.  
    347. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
    348. if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
    349.  
    350. if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
    351.  
    352. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
    353. give_item( iClient, g_szPistolName );
    354.  
    355. ColorChat( iClient, "^3%s^1 ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
    356. g_iWPCT++;
    357. }
    358. else {
    359.  
    360. client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
    361. func_OpenWeaponMenu ( iClient );
    362.  
    363. return PLUGIN_HANDLED;
    364. }
    365. }
    366.  
    367. if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
    368.  
    369. if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
    370.  
    371.  
    372. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
    373. give_item( iClient, g_szPistolName );
    374.  
    375. ColorChat( iClient, "^3%s^1 ^4%s^1 csomagot választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
    376. g_iWPTE++;
    377. }
    378. else {
    379.  
    380. client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
    381. func_OpenWeaponMenu( iClient );
    382.  
    383. return PLUGIN_HANDLED;
    384. }
    385. }
    386. }
    387.  
    388. give_item( iClient, "weapon_knife" );
    389. give_player_stuff( iClient );
    390.  
    391. menu_destroy( iMenu );
    392. return PLUGIN_HANDLED;
    393. }
    394.  
    395. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
    396.  
    397. new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
    398.  
    399. get_players( iPlayers , iPlayerCount );
    400.  
    401. for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
    402. iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
    403. }
    404.  
    405. stock give_player_stuff( iClient ) {
    406.  
    407. if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
    408.  
    409. give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
    410. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
    411. }
    412.  
    413. if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
    414.  
    415. give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
    416. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
    417. }
    418.  
    419. if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
    420.  
    421. give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
    422. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
    423. }
    424.  
    425. if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
    426.  
    427. switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
    428.  
    429. case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
    430. case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
    431. default: return PLUGIN_CONTINUE;
    432. }
    433. }
    434.  
    435. if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
    436.  
    437. give_item( iClient, "item_thighpack" );
    438. }
    439.  
    440. if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
    441.  
    442. new weapons[ 32 ];
    443. new weaponsnum;
    444. get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
    445. for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
    446. if( is_user_alive( iClient ) )
    447. if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
    448. cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
    449. }
    450.  
    451. g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
    452. return PLUGIN_CONTINUE;
    453. }
    454.  
    455.  
    456. //Stolen from CSDM Weapon Menu
    457. stock StripUserWeapons( iClient ) {
    458.  
    459. new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
    460.  
    461. if( iC4Ent > 0 ) {
    462.  
    463. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
    464. }
    465.  
    466. strip_user_weapons( iClient );
    467. set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
    468.  
    469. if( iC4Ent > 0 ) {
    470.  
    471. set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
    472. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
    473.  
    474. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
    475. cs_set_user_plant( iClient, 1 );
    476. }
    477.  
    478. return PLUGIN_HANDLED;
    479. }
    480.  
    481. stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
    482. {
    483. new count = 1, players[ 32 ];
    484. static msg[ 191 ];
    485. vformat( msg, 190, input, 3 );
    486.  
    487. replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
    488. replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
    489. replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
    490.  
    491. if ( iClient ) players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
    492. {
    493. for ( new i = 0; i < count; i++ )
    494. {
    495. if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
    496. {
    497. message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
    498. write_byte( players[ i ] );
    499. write_string( msg );
    500. message_end( );
    501. }
    502. }
    503. }
    504. }
    505. stock print_color(const id, const input[], any:...)
    506. {
    507. new count = 1, players[32]
    508. static msg[191]
    509. vformat(msg, 190, input, 3)
    510.  
    511. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
    512. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
    513. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
    514. replace_all(msg, 190, "á", "á")
    515. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
    516. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
    517. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
    518. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
    519. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
    520. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
    521. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
    522. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
    523. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
    524. replace_all(msg, 190, "É", "É")
    525. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
    526. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
    527. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
    528. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
    529. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
    530. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
    531. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
    532.  
    533. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
    534. {
    535. for (new i = 0; i < count; i++)
    536. {
    537. if (is_user_connected(players[i]))
    538. {
    539. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
    540. write_byte(players[i])
    541. write_string(msg)
    542. message_end()
    543. }
    544. }
    545. }
    546. return PLUGIN_HANDLED
    547. }
    548. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
    549. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
    550. */


    Tessék ez már írja az ékezetett is !:)

    Szerző:  mforce [ 2015.08.29. 20:48 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Advanced Fegyvermenü 0.0.1

    151.sor
    Kód:
    new g_bHasWeapon[ Max_Players ];


    Szerintem ezt át kell írni:
    Kód:
    new g_bHasWeapon[ Max_Players+1 ];

    Szerző:  *GrafitY* [ 2015.12.28. 18:35 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Advanced Fegyvermenü 0.0.1

    Ezt hogyan tudnám színezni??
    A menüt?

    Szerző:  krudy17 [ 2016.02.19. 01:01 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Advanced Fegyvermenü 0.0.1

    sziasztok!
    tudna abban segíteni vki, hogy azt szeretném, hogy:
    3v3 nál 1 awp mind a 2 csapatnál
    4v4 nél 2 awp mind a 2 csapatnál
    10v10 nél pedig 4 awp mind a 2 csapatnál
    nagyon hálás lennék, ha vki tudna egy egyszerű megoldást! (egyáltalán nem értek a plugin íráshoz, ha lehetne akkor elég szájba rágos választ várok, ha lehetséges)
    segítségetek előre is köszönöm!

    Szerző:  sky97 [ 2016.11.27. 11:08 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Advanced Fegyvermenü 0.0.1

    Valaki megcsinálja úgy hogy ékezetes legyen? Mert próbáltam én már mindent de semmi. A goldenével sem jó. UTF8 kódolás nem jó...Ötlet?

    Szerző:  regener [ 2016.11.27. 11:58 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Advanced Fegyvermenü 0.0.1

    sky97 írta:
    Valaki megcsinálja úgy hogy ékezetes legyen? Mert próbáltam én már mindent de semmi. A goldenével sem jó. UTF8 kódolás nem jó...Ötlet?

    "UTF8 BOM nélkül" kell, NEM sima "UTF8".

    Szerző:  sky97 [ 2016.11.27. 11:59 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Advanced Fegyvermenü 0.0.1

    Úgy van.

    Szerző:  J0K3R~ [ 2016.12.01. 12:31 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Advanced Fegyvermenü 0.0.1

    Üdvözlet!

    Igen ez pontosan az advanced weaponmenu plugin!
    Annyi változott, hogy az addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini fájlba beírt mapokon nem fut a fegyvermenü.
    Használat:
    telepítsd fel a plugint, majd válts mapot.
    Generált egy fegyvermenu_tiltas.ini fájlt a configs mappába.
    Írd bele a map nevét ahol ne legyen fegyvermenü, majd válts újra mapot.

    Csatolmányok:
    fegyvermenu_tiltoval.sma [13.25 KiB]
    Letöltve 347 alkalommal.

    Szerző:  regener [ 2016.12.01. 15:56 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Advanced Fegyvermenü 0.0.1

    J0K3R~ írta:
    Üdvözlet!

    Igen ez pontosan az advanced weaponmenu plugin!
    Annyi változott, hogy az addons/amxmodx/configs/fegyvermenu_tiltas.ini fájlba beírt mapokon nem fut a fegyvermenü.
    Használat:
    telepítsd fel a plugint, majd válts mapot.
    Generált egy fegyvermenu_tiltas.ini fájlt a configs mappába.
    Írd bele a map nevét ahol ne legyen fegyvermenü, majd válts újra mapot.


    43. és 44. sor nem jó, mert ezek állíthatóak cvarral ezek meg fix szövegek.
    Az alap pluginban is elvan írva amit feltöltöttek ide.
    ResetHUD helyett pedig HLTV register ajánlottabb.

    Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    https://www.phpbb.com/