hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Frag és Játékos számláló HUD-ban radar alatt
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=14289
Oldal: 1 / 2

Szerző:  slre141 [2014.02.07. 21:13 ]
Hozzászólás témája:  Frag és Játékos számláló HUD-ban radar alatt

Plugin Neve:
Frag és Játékos számláló HUD-ban radar alatt
Plugint készitette:
N/A
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Statisztikai
Eredeti link:
Nincs megadva
Jóváhagyó:


Ez a plugin megmutatja radar alatt dhudba a pontos Ct és T frageket valamint az online játékosokat.

Telepítés
amxx -> addons/amxmodx/plugins mappába
Majd írd be az addons/amxmodx/configs/plugins.ini -be a plugin nevét.


SMA
AMXX
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.

    Szerző:  DarkAngel^^ [2014.02.07. 21:21 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Frag,Játékos számláló | Counter-Strike | Admin parancsok

    jo mindegy bocs ,hogy kotozkodtem mindenki! Nem is foglalkozok a mase val! Leszarom! (sorry)

    Szerző:  Badboy.killer [2014.02.07. 21:25 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Frag,Játékos számláló | Counter-Strike | Admin parancsok

    DarkAngel^^ írta:
    Es Ezek hol maradtak csak CVAR! ted fel mi mit jelent mert megy hibások közé!
    public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event( "DeathMsg", "DeathEvent", "a" ); engedélyezve legyen hogy írja a fregeket!
    register_event("TextMsg","ResetAll","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
    register_logevent("NewRounds", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start") körkezdete előtt vagy utána ,
    set_task(1.0,"HUDInfo" , _ , _ , _ , "b") a hud engedélyezve vagy letiltva !
    }

    és ha fel tetted köszönöm! szerintem szeretné mindenki tudni hogy mikor indul mikor nézheted !
    Sorry ,hogy bele piszkáltam vagy írtam mellé csak szerintem ez elég fontos !

    DarkAngel^^ először is te se nem moderátor se plugin jóváhagyó nem vagy!! Ilyen megjegyzéseket ne lássak még egyszer.
    Plusz hülyeségeket ne írj! Amit írtál annak semmi köze a cvarokhoz! Még egy plusz: legközelebb, ha kiemelsz valamit, akkor code-ba tedd!

    edit: slre141 legközelebb, ha meglátok egy ilyen leírást azonnal törlöm! Tele volt helyesírási hibákkal, valamint szét volt tagolva az egész, valamint ügyes munka lekopizni alfanero kiírását:)

    Szerző:  slre141 [2014.02.07. 21:39 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Frag és Játékos számláló HUD-ban radar alatt | Counter-Strike | Statisztikai

    Hát ez nem az :) abba benne van az idö leirás stb.

    Szerző:  DarkAngel^^ [2014.02.08. 01:12 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Frag és Játékos számláló HUD-ban radar alatt | Counter-Strike | Statisztikai

    bad igen hulyeseget irtam de nem azert iptam ,hogy te old meg direkt irtam ki szal nem neked irtam csak ki vancsi voltam hogy lopta vagy sem! De azert kősz!

    edit: igen es be valóm szeretek kötöszködni enyi! ;)

    Szerző:  hallywood [2014.02.11. 18:23 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Frag és Játékos számláló HUD-ban radar alatt | Counter-Strike | Statisztikai

    Hud Színe?
    :)

    Szerző:  Badboy.killer [2014.02.17. 21:53 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Frag és Játékos számláló HUD-ban radar alatt | Counter-Strike | Statisztikai

    Hibás!
    Kód:
    Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
    Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

    Error: Cannot read from file: "dhudmessage" on line 5

    Compilation aborted.
    1 Error.
    Could not locate output file C:\Documents and Settings\Felhasználó\Asztal\AMX Studio & Compiler\Kész\teszt4.amx (compile failed).


    Javítva!
    SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
    1.  
    2. #include <amxmodx>
    3. #include <amxmisc>
    4. #include <cstrike>
    5.  
    6. #define PLUGIN "HUD Info"
    7. #define VERSION "1.0"
    8. #define AUTHOR "N/A"
    9.  
    10. #define MAXROUNDS 40
    11.  
    12. new Rounds
    13.  
    14. new iCTKills
    15. new iTTKills
    16.  
    17. public plugin_init() {
    18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    19. register_event( "DeathMsg", "DeathEvent", "a" );
    20. register_event("TextMsg","ResetAll","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
    21. register_logevent("NewRounds", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
    22. set_task(1.0,"HUDInfo" , _ , _ , _ , "b")
    23. }
    24.  
    25. public ResetAll() {
    26. Rounds = 0
    27. iCTKills = 0
    28. iTTKills = 0
    29. }
    30.  
    31. public DeathEvent(){
    32. new Killer = read_data( 1 );
    33. new CsTeams:Team
    34. Team = cs_get_user_team( Killer );
    35. if (Team == CS_TEAM_T)
    36. {
    37. iTTKills++
    38. }
    39. if (Team == CS_TEAM_CT)
    40. {
    41. iCTKills++
    42. }
    43. }
    44.  
    45. public NewRounds(){
    46. Rounds++
    47. }
    48.  
    49. public HUDInfo(){
    50. new Time[9]
    51. get_time("%H:%M",Time,8)
    52.  
    53. new CurrentPlayers = get_playersnum();
    54. new MaxPlayers = get_maxplayers();
    55.  
    56. set_hudmessage(random(255),random(255),random(255), 0.0, 0.19, 0, 6.0, 12.0)
    57. show_hudmessage(0, "Frags of T: %d^nFrags of CT: %d^nJátékosok: %d/%d", iTTKills, iCTKills, CurrentPlayers, MaxPlayers)
    58.  
    59. }
    60.  
    61. stock print_color(const id, const input[], any:...)
    62. {
    63. new count = 1, players[32]
    64. static msg[191]
    65. vformat(msg, 190, input, 3)
    66.  
    67. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
    68. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
    69. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
    70. replace_all(msg, 190, "?", "á")
    71. replace_all(msg, 190, "?", "é")
    72. replace_all(msg, 190, "?", "í")
    73. replace_all(msg, 190, "?", "ó")
    74. replace_all(msg, 190, "?", "ö")
    75. replace_all(msg, 190, "?", "ő")
    76. replace_all(msg, 190, "?", "ú")
    77. replace_all(msg, 190, "?", "ü")
    78. replace_all(msg, 190, "?", "ű")
    79. replace_all(msg, 190, "?", "Á")
    80. replace_all(msg, 190, "?", "É")
    81. replace_all(msg, 190, "?", "Í")
    82. replace_all(msg, 190, "?", "Ó")
    83. replace_all(msg, 190, "?", "Ö")
    84. replace_all(msg, 190, "?", "Ő")
    85. replace_all(msg, 190, "?", "Ú")
    86. replace_all(msg, 190, "?", "Ü")
    87. replace_all(msg, 190, "?", "Ű")
    88.  
    89. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
    90. {
    91. for (new i = 0; i < count; i++)
    92. {
    93. if (is_user_connected(players[i]))
    94. {
    95. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
    96. write_byte(players[i])
    97. write_string(msg)
    98. message_end()
    99. }
    100. }
    101. }
    102. return PLUGIN_HANDLED
    103. }
    104.  
    105.  

    Szerző:  CrB [2014.02.18. 08:24 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Frag és Játékos számláló HUD-ban radar alatt | Counter-Strike | Statisztikai

    Semmi baja nincs a pluginnak :) Attól hogy neked nincs meg a dhudmessage inc nem hibás :D
    Badboy.killer írta:
    Hibás!
    Kód:
    Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
    Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

    Error: Cannot read from file: "dhudmessage" on line 5

    Compilation aborted.
    1 Error.
    Could not locate output file C:\Documents and Settings\Felhasználó\Asztal\AMX Studio & Compiler\Kész\teszt4.amx (compile failed).


    Javítva!
    SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
    1.  
    2. #include <amxmodx>
    3. #include <amxmisc>
    4. #include <cstrike>
    5.  
    6. #define PLUGIN "HUD Info"
    7. #define VERSION "1.0"
    8. #define AUTHOR "N/A"
    9.  
    10. #define MAXROUNDS 40
    11.  
    12. new Rounds
    13.  
    14. new iCTKills
    15. new iTTKills
    16.  
    17. public plugin_init() {
    18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    19. register_event( "DeathMsg", "DeathEvent", "a" );
    20. register_event("TextMsg","ResetAll","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
    21. register_logevent("NewRounds", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
    22. set_task(1.0,"HUDInfo" , _ , _ , _ , "b")
    23. }
    24.  
    25. public ResetAll() {
    26. Rounds = 0
    27. iCTKills = 0
    28. iTTKills = 0
    29. }
    30.  
    31. public DeathEvent(){
    32. new Killer = read_data( 1 );
    33. new CsTeams:Team
    34. Team = cs_get_user_team( Killer );
    35. if (Team == CS_TEAM_T)
    36. {
    37. iTTKills++
    38. }
    39. if (Team == CS_TEAM_CT)
    40. {
    41. iCTKills++
    42. }
    43. }
    44.  
    45. public NewRounds(){
    46. Rounds++
    47. }
    48.  
    49. public HUDInfo(){
    50. new Time[9]
    51. get_time("%H:%M",Time,8)
    52.  
    53. new CurrentPlayers = get_playersnum();
    54. new MaxPlayers = get_maxplayers();
    55.  
    56. set_hudmessage(random(255),random(255),random(255), 0.0, 0.19, 0, 6.0, 12.0)
    57. show_hudmessage(0, "Frags of T: %d^nFrags of CT: %d^nJátékosok: %d/%d", iTTKills, iCTKills, CurrentPlayers, MaxPlayers)
    58.  
    59. }
    60.  
    61. stock print_color(const id, const input[], any:...)
    62. {
    63. new count = 1, players[32]
    64. static msg[191]
    65. vformat(msg, 190, input, 3)
    66.  
    67. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
    68. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
    69. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
    70. replace_all(msg, 190, "?", "á")
    71. replace_all(msg, 190, "?", "é")
    72. replace_all(msg, 190, "?", "í")
    73. replace_all(msg, 190, "?", "ó")
    74. replace_all(msg, 190, "?", "ö")
    75. replace_all(msg, 190, "?", "ő")
    76. replace_all(msg, 190, "?", "ú")
    77. replace_all(msg, 190, "?", "ü")
    78. replace_all(msg, 190, "?", "ű")
    79. replace_all(msg, 190, "?", "Á")
    80. replace_all(msg, 190, "?", "É")
    81. replace_all(msg, 190, "?", "Í")
    82. replace_all(msg, 190, "?", "Ó")
    83. replace_all(msg, 190, "?", "Ö")
    84. replace_all(msg, 190, "?", "Ő")
    85. replace_all(msg, 190, "?", "Ú")
    86. replace_all(msg, 190, "?", "Ü")
    87. replace_all(msg, 190, "?", "Ű")
    88.  
    89. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
    90. {
    91. for (new i = 0; i < count; i++)
    92. {
    93. if (is_user_connected(players[i]))
    94. {
    95. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
    96. write_byte(players[i])
    97. write_string(msg)
    98. message_end()
    99. }
    100. }
    101. }
    102. return PLUGIN_HANDLED
    103. }
    104.  
    105.  

    Szerző:  Badboy.killer [2014.02.18. 09:05 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Frag és Játékos számláló HUD-ban radar alatt | Counter-Strike | Statisztikai

    okés, az inc-t eltudnád küldeni?

    Szerző:  crazy` [2014.02.18. 09:07 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Frag és Játékos számláló HUD-ban radar alatt | Counter-Strike | Statisztikai

    Badboy.killer írta:
    okés, az inc-t eltudnád küldeni?


    Tessék

    Csatolmányok:
    dhudmessage.inc [3.41KiB]
    Letöltve 153 alkalommal.

    Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    https://www.phpbb.com/